Wat doe je in Limburg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom ook best vaak in Amsterdam hoor. En regelmatig Utrecht. En 1x Maastricht. Soms Eindhoven.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vraag dat maar aan je moeder de penis.
Neehoor. Kaartje + boetequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eigenlijk best zielig als ik word gepakt ben ik nog goedkoper uit
Ik ging in december een weekendje weg in Vaals.quote:
dat kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:06 schreef Paxcon het volgende:
Is die instelling weg ofzo?ik wil gewoon anoniem stalken
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik heb een auto op twee wielen zonder een dak.
Of ga sneu zeggen: "Zou ik alsjeblieft mee mogen reizen. Moet naar huis en ik heb mijn portemonnee zojuist verloren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eigenlijk best zielig als ik word gepakt ben ik nog goedkoper uit
u mad broquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en stop datmaar in je vaders vagina
Ja kan ook maarja 50eu is wel veel geld maar misschien kan ik met de brommer....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ga sneu zeggen: "Zou ik alsjeblieft mee mogen reizen. Moet naar huis en ik heb mijn portemonnee zojuist verloren."
Werkt elke keer. Weet ik uit ervaring met verloren portemonnee's.
Nou nou, dat ene haartje, meid toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
van de week had ik ook een baard want ik was mn scheerspullen vergeten.
OMG. de tering. wat heb ik echt een hekel aan
dat doe je altijd al sinds we elkaar in t echt kennenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh achja, maakt ook niet uit. Kun jij ook nog zien wanneer ik je stalk.
oh okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat doe je altijd al sinds we elkaar in t echt kennen
Bij sommige mensen staat het wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
van de week had ik ook een baard want ik was mn scheerspullen vergeten.
OMG. de tering. wat heb ik echt een hekel aan
Lekker 40-50 KM/h gaan of hoe hard die dingen gaan. Ben je de hele dag onderwegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja kan ook maarja 50eu is wel veel geld maar misschien kan ik met de brommer....
Jij vraagt echt om klappen, kuthoer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nou nou, dat ene haartje, meid toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |