Nah ik heb geen guilty pleasure denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe eens aardig.
[..]
LB is wel een populaire guilty pleasure.
[..]
Noh, dit vind ik wel aandoenlijk.
neequote:
Hoop niet dat je dan al een rollator nodig hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
val ik met rollator en al om omdat ik zo hard moet lachen om de schoonmakers
nooit last vanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef Paxcon het volgende:
Schijtirritant dat je maar 1x per 10sec mag posten
LIKquote:
Jij springen schreeuwen en dansen dat je EINDELIJK weer eens seks hebt gehadquote:
'weer eens'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij springen schreeuwen en dansen dat je EINDELIJK weer eens seks hebt gehad
ik heb een tic. bij elk topic dat ik aanklik schiet mn muis naar de tvp-knop voordat ik er erg in hebquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Etsu het volgende: [..] ik ben gewoon beroemd op FOK!. ik ben bekend op FOK!. ik ben geliefd onder FOK!kers. waarom staat die SC in jouw myat?
![]()
ja denk het ook johquote:
OOOOOH WAT LEKKER DIE ENE MET BROS EN CARAMEL EN ZO!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
JONGENS,
IK HEB EEN REEP CHOCOLADE.
BINGO
/capslockaus
Kapsones zeg. Je behoort iedereen je bed uit te trappen en mij bovenaan te zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
je weet wat ik heb gezegd over de rijen en wachtlijst
Man toen je een tijdje clamydia had een paar weken geleden huilde je nog en verzoop je jezelf bijna in badquote:
Nope, Ik vind vrouwen veeeeel leukerquote:
belachelijk inderdaad. ik zal even kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kapsones zeg. Je behoort iedereen je bed uit te trappen en mij bovenaan te zetten.
quote:
ja omdat ik t kreeg van patquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man toen je een tijdje clamydia had een paar weken geleden huilde je nog en verzoop je jezelf bijna in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |