PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee neem het nu live opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het steeds zo had gedaan eigenlijk? Naja, gewoon doen hoe jij het wil, maar het zal een stuk spontaner moeten. Hoe je dat bereikt maakt niet uit
Nou dan heb je nu niet veel aan 1 fotoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dr net mee gestopt dus ik moet t hebben van dit topic
Ah thanks, even kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef poker4lifee het volgende:
en @Reemi, Last Of Us komt volgende maand uit, was die ff vergetenDat wordt ook een erg goede
Nee maar tis t enige wat ik heb me enige hoop en houvastquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou dan heb je nu niet veel aan 1 foto
Jaquote:
ik heb zijn NIF en deed het in die 2 wedsttrijden wel goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
Maar IF Hulk is traag..ik kon hem makkelijk bijhouden met Fellaini
Dat zei PokemonItani ook alquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die itani gozer vond hem tegenvallenBlijkt nog steeds de trage lompe Hulk te zijn. Benieuwd of hij tegen jou een beetje goed oogt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
Ik speelde net tegen iemand met IF Hulk maar hij kwam niet echt snel over en werd makkelijk omver geduwd door Fellaini en Kompany.quote:
en dan heb je je eerste overwinning in divisie 1 binnen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
nog 3 wedstrijden voor 3 punten in divise 1
Oja de volgende keer als we tegen elkaar spelen zou je dan aub een witte bal willen nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
nog 3 wedstrijden voor 3 punten in divise 1
Een verbinding zonder lag zou ook handig zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja de volgende keer als we tegen elkaar spelen zou je dan aub een witte bal willen nemen.
Ik zag hem niet eens op het veld
Mensen die niet met een witte bal spelen..ik snap dat echt niet. Achterlijke kleuren die veel minder goed zichtbaar zijn..Dat is echt mijn grootste irritatie misschien welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja de volgende keer als we tegen elkaar spelen zou je dan aub een witte bal willen nemen.
Ik zag hem niet eens op het veld
Gewone Hulk is volgens mij trager dan Marcellisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
Hij speelde met een zwarte bal in een stadion met veel schaduw.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die niet met een witte bal spelen..ik snap dat echt niet. Achterlijke kleuren die veel minder goed zichtbaar zijn..Dat is echt mijn grootste irritatie misschien wel
Een slechte verbinding is veel erger of de zelfde kleur shirtsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die niet met een witte bal spelen..ik snap dat echt niet. Achterlijke kleuren die veel minder goed zichtbaar zijn..Dat is echt mijn grootste irritatie misschien wel
Die 2 heb je meestal wel zelf in de hand..alleen tegen groene verbinding spelen en zelf opletten met shirts..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een slechte verbinding is veel erger of de zelfde kleur shirts
Owja en als t regentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2 heb je meestal wel zelf in de hand..alleen tegen groene verbinding spelen en zelf opletten met shirts..
K a r m a ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
dit is niet te geloven gewoon 5x 1 op 1 mis en hij scoort zijn 1e kans
niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
ik speelde me net toch een partij goed, lekker jezus
Elgato kapot?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
dit is echt niet te geloven wat een kanker spel
Speel gewoon je wedstrijd en ga niet zitten kloten op een forum tussendoor manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
jbgsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
Schelden =/= een bijvoeglijk naamwoord gebruiken. Verder wel eensquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
jbgs
Sowieso mensen die schelden met kk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer iets minder labiel te worden. Dit gaat niet goed zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
Ik kan dat woord gewoon niet horen, ben echt veel mensen in de familie verloren aan die ziekte. O.a. mijn vaderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schelden =/= een bijvoeglijk naamwoord gebruiken. Verder wel eens
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan dat woord gewoon niet horen, ben echt veel mensen in de familie verloren aan die ziekte. O.a. mijn vaderSnap echt niet dat mensen bij dat woord niet verder kunnen denken
Toef welke teams heb je nu nog ?quote:
Moet je bij ons bij clubs is meeluisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan dat woord gewoon niet horen, ben echt veel mensen in de familie verloren aan die ziekte. O.a. mijn vaderSnap echt niet dat mensen bij dat woord niet verder kunnen denken
Fifa 13 Rage war.quote:
Rijst en Iwanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je bij ons bij clubs is meeluisteren![]()
Hoor het elke 5 minuten wel voorbij komen ...
Ik heb er gisteren ook mee gescholden op Dries Mertensquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je bij ons bij clubs is meeluisteren![]()
Hoor het elke 5 minuten wel voorbij komen ...
Mathijs en Cr00k soms en jij ook af en toequote:
racistquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:30 schreef Toefjes het volgende:
Echt te jammer dat N Koulou uit Kameroen komt
Naar het gedrag van andere wijzen om je eigen gedrag goed te pratenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mathijs en Cr00k soms en jij ook af en toe
Vraag of ie fransman wil wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil dat hij linkt met Mangala. Maar dat lukt niet
In welk team moet hij passen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Naar het gedrag van andere wijzen om je eigen gedrag goed te praten
klote ja, moet je er alsnog een andere franse verdediger tussen gooien en dat maakt die linie dan gelijk alweer stukke minderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaaaa dat is jullie schuld eigenlijk, groepsgedrag dit dat. Zeg het normaal nooitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mathijs en Cr00k soms en jij ook af en toe
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik doe hetAnderen wijzen juist naar mij en zeggen niks over hunzelf
Zal toch wat zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze moeten nationaliteitskaarten in FUT introduceren. Dit gaat nergens meer over.
Ja, pas dan kun je echt een ultimate team maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal toch wat zijn
Een team met ronaldo, messi, chiellini, mangala, die kameroen, diamanti, robben
Ayew LM gr grquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was het begin. En een beetje het eind ook.
CAM TIF Valbuena ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IF Payet op LMquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat had ik net ook, N'Koulou en Mangala omwisselen en Ribery op LMquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De CAM zijn Franse/League 1 opties ten over. Maar de LM móet iemand uit de league 1 zijn. Dan kom je op Lavezzi. Ayew heeft maar 82 pace. Dat gaat m niet worden. Misschien Lavezzi LM en TIF Valbuena op CAM dan.quote:
IF Payetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De CAM zijn Franse/League 1 opties ten over. Maar de LM móet iemand uit de league 1 zijn. Dan kom je op Lavezzi. Ayew heeft maar 82 pace. Dat gaat m niet worden. Misschien Lavezzi LM en TIF Valbuena op CAM dan.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Esweinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Djeetje het volgende:
Het team dat ik nu heb speelt zo heerlijk.
Payet speelt echt chill, snel, behendig en een goed schotquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef Toefjes het volgende:
Is die IF Payet een beetje goed dan? De Ribery optie is ook erg grappigLavezzi - TIF Valbuena ook prettig.
Ik ga morgen verder puzzelen, bedankt voor het meedenken. het zal 1 van deze varianten worden
Ik vind hem niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Payet speelt echt chill, snel, behendig en een goed schot
Ja zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Esswein gr gr
Middenveld was ook wel goed toch ?
wij morgen ofzo een potje doen?quote:
Ja is goed.quote:
85 pace rm.. hmm.. kan net kan net.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje aanvallende flanken though..
Nasri op CAM in 352 is wel goddelijk hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
85 pace rm.. hmm.. kan net kan net.
nee wel een heel ziek teamalleen Nasri
![]()
Ik heb hem op wide CAM in een 4231quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nasri op CAM in 352 is wel goddelijk hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb hem op wide CAM in een 4231
Van rechts naar binnen trekken en dan pikt hij meestal wel zijn doelpuntje meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ookNet 1 potje met dat team gespeeld, maar hij kwam niet er niet veel aan te pas. Kwam denk ik ook wel, omdat ik veel via de andere kant speelde
edit: ik won met 4-0, hij scoorde geloof ik wel, maar Pirlo op CF was toch wel een baasje met 2 doelpunten en een assist
Nasri staat bij mij ook op rechts toevalligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van rechts naar binnen trekken en dan pikt hij meestal wel zijn doelpuntje mee
Ik vind hem wel leuk eigenlijk, al was ik wel even flink gefrustreerd toen ik 2x op rij de finale verloor terwijl ik veel beter was. Heb hem nu 2x gewonnen met dit teamquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef ThadCastle het volgende:
BannanDat toernooi is ook aids, dat er gewoon golds in kunnen
rechterkant lijkt wel op die van mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nasri staat bij mij ook op rechts toevallig
In dit team: http://wefut.nl/squad/1134
Ik ging ook stuk, wat een ventquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:19 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ratisch_benzine.html
Deze moet ik even met jullie delen. De tranen rollen over m'n wangen.
Ik speelde net met dit team http://wefut.nl/squad/1326quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk eigenlijk, al was ik wel even flink gefrustreerd toen ik 2x op rij de finale verloor terwijl ik veel beter was. Heb hem nu 2x gewonnen met dit team
[ afbeelding ]
Team ziet er niet uit met die ene gold en Souza en Pletikosa op 7 chem, maar het werkt prima en anders had ik geen team dat voldeed aan de eisen na de ragesale van mijn Zweedse team
Normaal is het dit
http://wefut.nl/squad/835
3-5-2 met hem en Traoré in de spits.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van mijn team.
Ik ga nu vuur met vuur bestrijden
Nice, ga je IF Murphy nog halen>? Lijkt me echt een heldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speelde net met dit team http://wefut.nl/squad/1326
Alleen Davies ipv Caulker
Übertoom op CAM.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van mijn team.
Heb hem al wel eerder gebruikt. Zoek nog even voor een dealtje. Toen viel hij me niet zo op maar nu doet zijn NIF het niet slecht.. heb alleen nog geen goed potje gespeeld met IF Russell. Ja 1 maar toen quitte de tegenstander na 10 minquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, ga je IF Murphy nog halen>? Lijkt me echt een held
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3-5-2 met hem en Traoré in de spits.
Jammer van de jumping..anders was hij helemaal onoverwinnelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
79 pace voelt bij hem aan als 90 door z'n stelten. Z'n shotpower hetzelfde verhaal.
Vul aan met Welliton, Emenike en Martinsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van mijn team.
Hij scoort bij mij inderdaad bar weinig met 't hoofd. Mja, Diakite heeft 88 jumping uit m'n hoofd en scoort ook nooit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer van de jumping..anders was hij helemaal onoverwinnelijk.
illuminati, reptilians ditdatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe de fuck weet de Xbox mijn muzieksmaak? Bij dat muziek kopje staan alle artiesten die ik het meest luister op mijn Telefoon (Geen Windows telefoon)
Optie 2 is bullshit bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Help me even please.
Er zijn 4 mogelijkheden voor het opslaan van de voortgang in de Squad Builder:
1. Op een knop drukken om de spelers op te slaan; spelers worden automatisch geplaatst bij het laden van de pagina.
2. Op een knop drukken om de spelers op te slaan en een knop om ze weer terug te plaatsen.
3. Automatisch opslaan; knop om ze terug te plaatsen.
4. Alles automatisch.
Je zou denken dat optie 4 het beste is, maar ik kan me voorstellen dat het ook irritant kan zijn als de squadbuilder elke keer bij het openen van de Squad Builder automatisch handelingen gaat verrichten. Welke zouden jullie prefereren? Of hebben jullie nog een beter idee?
ik wil spelers in een nieuw tabblad kunnen openen met mijn scrollwheel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Help me even please.
Er zijn 4 mogelijkheden voor het opslaan van de voortgang in de Squad Builder:
1. Op een knop drukken om de spelers op te slaan; spelers worden automatisch geplaatst bij het laden van de pagina.
2. Op een knop drukken om de spelers op te slaan en een knop om ze weer terug te plaatsen.
3. Automatisch opslaan; knop om ze terug te plaatsen.
4. Alles automatisch.
Je zou denken dat optie 4 het beste is, maar ik kan me voorstellen dat het ook irritant kan zijn als de squadbuilder elke keer bij het openen van de Squad Builder automatisch handelingen gaat verrichten. Welke zouden jullie prefereren? Of hebben jullie nog een beter idee?
Ik wil een Ferrari voor m'n verjaardag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil spelers in een nieuw tabblad kunnen openen met mijn scrollwheel.
neequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Topiek het volgende:
Geeft futhead de correcte prijzen weer? Ultimate werkt niet via.mobiel.
verkeerde reeks zit je vrindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb gefaald in een hossel mannen, morgen.hrg verhaal. Kolere.
Ik speel altijd met 99 morale..pik die bronze team morale kaartjes altijd voor 150c op als er een goed moment voor is en dan kan ik weer even vooruit..90 of lager speelt al zoveel minder voor mijn gevoel, maar zal ook wel tussen de oren zitten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb zo'n slechte reeks achter de rug dat mijn team moraal van zeer hoog naar hoog is gegaan.
Ga ik ook maar eens doen misschien dat het helpt..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel altijd met 99 morale..pik die bronze team morale kaartjes altijd voor 150c op als er een goed moment voor is en dan kan ik weer even vooruit..90 of lager speelt al zoveel minder voor mijn gevoel, maar zal ook wel tussen de oren zitten.
Ga je zo Aliadiare halen tijdens happyhour ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel altijd met 99 morale..pik die bronze team morale kaartjes altijd voor 150c op als er een goed moment voor is en dan kan ik weer even vooruit..90 of lager speelt al zoveel minder voor mijn gevoel, maar zal ook wel tussen de oren zitten.
Tussen 3 en 4 ofzo was dat toch? Denk het niet, ga ook niet meer spelen. Val al bijna in slaapquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ga je zo Aliadiare halen tijdens happyhour ?
Hier ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kom echt alleen maar van die vieze pace hoeren tegen.
say whuuttwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 02:00:59Daily gifts are now available in the Web App until Wed 11:59pm UK (4:59pm PT)! #FUT reageer retweet
Daily gifts?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:02 schreef Gramulanion het volgende:
say whuuttwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 02:00:59Daily gifts are now available in the Web App until Wed 11:59pm UK (4:59pm PT)! #FUT reageer retweet
Ik heb hem ook maar uit gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier ook.
Ben er maar mee gestopt want als je merkt dat je harder begint te ademen en zweethanden krijgt zal dat je nachtrust geen goed doen
Je vergeet Essweinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar uit gedaan
Ik ben op eenvolgend: Esswein, Esswein, Eto'o + Welliton, Esswein en Wallcot tegen gekomen.
lucky bastard.quote:
Het spijt me zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Discardwaarde: 398 coins. Nog iets te zeggen?
Wat een onzin, je hebt geen IF's nodig om mee te handelen. Dat kan op 1000 manieren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:26 schreef Topiek het volgende:
Elke IF is te duur op de PC waardoor ik ze niet koop en er geen winst mee kan maken. Handelen is zo bijna onmogelijk
Klopt. Maar met IF's is het wel makkelijker. Ik kan geen spelers, normaal of niet, onder de marktwaarde vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzin, je hebt geen IF's nodig om mee te handelen. Dat kan op 1000 manieren.
Silvers valt wel goed in te handelen, maar ik weet niet of die veel worden gebruikt op PC...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:33 schreef Topiek het volgende:
Waarin valt goed te handelen?Welc soort speler etc
Vanaf divisie 5 tm 1 ben ik misschien 10 zilveren spelers tegengekomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Silvers valt wel goed in te handelen, maar ik weet niet of die veel worden gebruikt op PC...
Ik kom er ook amper tot niet tegen in de divisies, maar meer of er veel mee wordt gespeeld in de silver cup. Want op PS3 worden er al veel minder silvers gebruikt dan op XBOX...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Vanaf divisie 5 tm 1 ben ik misschien 10 zilveren spelers tegengekomen
Hoeveel coins heb jij nu dan ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kom er ook amper tot niet tegen in de divisies, maar meer of er veel mee wordt gespeeld in de silver cup. Want op PS3 worden er al veel minder silvers gebruikt dan op XBOX...
Ik heb maar 200k als ik alles verkoop...quote:
"maar"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb maar 200k als ik alles verkoop...
De meesten hier hebben meer dan een miljoen, dus dat is relatief weinig...quote:
Ik heb maar 29k en ik kan echt niks vindenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De meesten hier hebben meer dan een miljoen, dus dat is relatief weinig...
Je had toch Agbonlahor in een pack ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik heb maar 29k en ik kan echt niks vindenWaar let jij op als je aan het handelen bent?
jupquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had toch Agbonlahor in een pack ofzo?
Dan heb je toch al meer coins dan Tbakkert? Hoeveel zijn je teams waard?quote:
Ik weet niet precies hoeveel.. Heb dan ook maar 1 team.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je toch al meer coins dan Tbakkert? Hoeveel zijn je teams waard?
Post eens?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel.. Heb dan ook maar 1 team.
http://wefut.nl/squad/1213quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post eens?
Anyway, handelen is doodsimpel. Laag inkopen, hoog verkopen. Kies 1 populaire speler uit, hou die prijs in de gaten zodat je precies weet wat hij waard is in de populaire formaties en ga daarin traden. Consumables zijn ook simpel. Ik heb het idee dat jij verwacht dat je met een beetje willekeurig rondkijken op de markt een speler denkt te vinden waar je zo dikke winst op kan maken..zo werkt het gewoon niet.
En nu ga ik slapen
Bij mij ontbreekt het aan creativiteit. Geef me een voorbeeld en ik maak het zo na, maar iets randoms maken blijf ik lastig vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:25 schreef TBakkert het volgende:
Dat photoshoppen ben ik toch redelijk verleerd zeg. Ik maar denken dat ik een Syriër kon verslaan.
[ afbeelding ]
Zoals Tim zei. Voorbeeld:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:33 schreef Topiek het volgende:
Waarin valt goed te handelen?Welc soort speler etc
OH NU WETE WE JE smleno SPELERTS!!1!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoals Tim zei. Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Je krijgt dan elke dag iets gratis, van een mini brons pack tot een gold pack en van 200 coins tot 3k ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:52 schreef Topiek het volgende:
Wat zijn die daily gifts? Heb ze nog nooit gehad
Maar waar dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je krijgt dan elke dag iets gratis, van een mini brons pack tot een gold pack en van 200 coins tot 3k ofzo
Distributie via EA?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:05 schreef Toefjes het volgende:
Zet je de wekker om kaarten te kopen voor de show Armin only Intense. Doet die hele webpagina het nietIedereen kaarten aan het kopen natuurlijk
¿quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:14 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb denk ik te hoog ingezetIk kan altijd nog lager maargoed.
Gooi alsjeblieft niet elke trade in het forum man. Wordt echt strontvervelendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:14 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb denk ik te hoog ingezetIk kan altijd nog lager maargoed.
GertJan ouwe pikkebaas, bekertje lekker manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi alsjeblieft niet elke trade in het forum man. Wordt echt strontvervelend
Zit nu wel een lichte daling in jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen van TOTS lijken nu toch 'normaal' te doen voor IF's in een week
Veel mensen zullen hem niet kennen waardoor hij op het begin goedkoop was. Toen bleek dat ie goede stats had ging het hardquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit nu wel een lichte daling in ja
Gonalons wel apart
[ afbeelding ]
Ik heb er ook best lang over zitten denken om met die 2 een team te maken en Gonalons erbij, maar er kwam weinig tofs uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zal ik eens op CB zetten? Het moet een speler uit de League 1 zijn
Zogbia is een hele goede Franse optiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er ook best lang over zitten denken om met die 2 een team te maken en Gonalons erbij, maar er kwam weinig tofs uitSowieso wordt het snel standaard en heb je op LM en RM weinig opties
IF Payet vond ik mehh, Ribery is zo duur
Ja maar vind je het niet kut om zo'n mooi team te maken en dan N'zogbia er tussen te hebben staanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zogbia is een hele goede Franse optie1 Van de snelste spelers waar ik mee gespeeld heb
Sakhoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zal ik eens op CB zetten? Het moet een speler uit de League 1 zijn
Mandana 9 chem? Dat is omdat de landen links sterker zijn dan de competitielinks natuurlijk.. Dat was ik even vergetenquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar vind je het niet kut om zo'n mooi team te maken en dan N'zogbia er tussen te hebben staan
ik bedoelde oh kut daar heb je vdm maar jij was het dus daar ben ik wel content meequote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik bedoelde oh kut daar heb je vdm maar jij was het dus daar ben ik wel content mee
Dat nieuwe uitshirt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik wil het uitshirt van Feyenoord nog kopen, maar de webshop meldt in eerste instantie dat ze die hebben in maat M, om vervolgens te zeggen uitverkocht en alleen nog beschikbaar in XXXL
Oh, die oude is nog wel mooi jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oude. Nieuwe ga ik misschien ook wel halen.
Die maat is zelfs voor mij een tent.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik wil het uitshirt van Feyenoord nog kopen, maar de webshop meldt in eerste instantie dat ze die hebben in maat M, om vervolgens te zeggen uitverkocht en alleen nog beschikbaar in XXXL
Gisteren op mijn werk had er ook iemand een feest van gemaakt (klantentoilet)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die maat is zelfs voor mij een tent.
Kut vergeten te kakken. brb. Bij de voetbal poept het lang zo lekker niet als thuis dus ging ik maar even naar huis
Zelf opruimen is ook wel dom.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren op mijn werk had er ook iemand een feest van gemaakt (klantentoilet). Op de vloer, muur, hele wc bril onder
![]()
Wel iemand anders op laten ruimen natuurlijk
is goedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat, gaan we een potje doen als ik het team klaar heb. Kijken of je dan nog om hem lacht
Dede en Santana zijn wel jou favoriete verdedigers he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
Ik ga m'n team maar zo maken denk ik: http://wefut.nl/squad/1341
Linkerkant niet echt goede opties voor weinig geld dus dan maar zo. Voor Robben heb ik nu eindelijk genoegdus Diamanti zal dan ook wel snel te doen zijn
[..]
is goed
Laat eigenlijk maar. Jij wint altijd van mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
Ik ga m'n team maar zo maken denk ik: http://wefut.nl/squad/1341
Linkerkant niet echt goede opties voor weinig geld dus dan maar zo. Voor Robben heb ik nu eindelijk genoegdus Diamanti zal dan ook wel snel te doen zijn
[..]
is goed
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat eigenlijk maar. Jij wint altijd van mij.
ja Luiz eigenlijk ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dede en Santana zijn wel jou favoriete verdedigers he?
Ik wil ook wel een potjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat, gaan we een potje doen als ik het team klaar heb. Kijken of je dan nog om hem lacht
Okee, dan gaan we er snel tegenaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]We hebben echt maar 2x gespeeld ofzo
en was zover ik weet best close elke keer
[..]
ja Luiz eigenlijk ook
Neequote:
Laucas zat volgens mij ook eerst op PS3. Lang geleden hoor, maar die gast sloopte me altijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind poker met Reemi de beste van PS3 hier.
Heb volgens mij ook tegen niet echt veel andere gespeeld.
Ik had laatste 5-4 gewonnen van Reemi wat een wedstrijd was datquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laucas zat volgens mij ook eerst op PS3. Lang geleden hoor, maar die gast sloopte me altijdAl was ik toen net begonnen met FUT, misschien dat de verhoudingen nu wel iets anders zouden liggen. De beste is trouwens Omni volgens mij. Reemi is mijn angstgegner
Als er een HH komt met gold van deze TOTW wss vandaag wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
nu twijfel ik wel met wanneer Diamanti enzo te kopen, beste maar wachten tot volgende week in de hoop op nog een happy hour zeker? En anders woensdag maar halen ofzo.
Waarschijnlijk komt er nog wel een happy hour. Anders zou hij morgenavond het goedkoopst zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
nu twijfel ik wel met wanneer Diamanti enzo te kopen, beste maar wachten tot volgende week in de hoop op nog een happy hour zeker? En anders woensdag maar halen ofzo.
Je moet fb vrienden verzoeken je zo'n ticket te geven. Pak wel de vrienden die dat spel spelen, anders hou je geen fb vrienden meer over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had laatste 5-4 gewonnen van Reemi wat een wedstrijd was dat
Moet jij trouwens ook die tickets hebben met candy crush om verder te komem ? Kan nu niet verder want moet facebook vrienden uitnodigen om zon ticket te sturen.
is goed thxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er nog wel een happy hour. Anders zou hij morgenavond het goedkoopst zijn.
word wel moe van al die candycrush berichten in mn timelinequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet fb vrienden verzoeken je zo'n ticket te geven. Pak wel de vrienden die dat spel spelen, anders hou je geen fb vrienden meer over.
Ja niemand geeft het me.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet fb vrienden verzoeken je zo'n ticket te geven. Pak wel de vrienden die dat spel spelen, anders hou je geen fb vrienden meer over.
Hoeveel fb vrienden heb je dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja niemand geeft het me.
Dus als iemand hier vriendjes met me wil worden en zon ticket wil geven
Weet ik niet denk iets van 200 ofzo kijk er nooit op.quote:
Moet je ook via facebook zelf doen. Naar meer gaan, dan naar games, en dan kun je CC aanklikkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet ik niet denk iets van 200 ofzo kijk er nooit op.
Heb nu 1 ticket, maar ik kan. Niet iedereen aanklikken via mijn mobiel
Dankjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je ook via facebook zelf doen. Naar meer gaan, dan naar games, en dan kun je CC aanklikken
Hierzo:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
Waar de fock staat dat meer op fleesbook ?
Bij mij staat hij tussen de APPS.quote:
Ik heb zijn IF op PS3quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Open ik even een pakje voor nieuwe contracten, zit deze snelheidsduivel erin:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens een IF als RWB.![]()
had het gevonden jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3.[ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
win.
Zolang Arsenal maar CL haalt vind ik het bestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea moet vandaag even winnen, zijn ze iig 4de
Die moeten dan beide wedstrijden winnen om het in eigen hand te houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zolang Arsenal maar CL haalt vind ik het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |