PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee neem het nu live opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het steeds zo had gedaan eigenlijk? Naja, gewoon doen hoe jij het wil, maar het zal een stuk spontaner moeten. Hoe je dat bereikt maakt niet uit
Nou dan heb je nu niet veel aan 1 fotoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dr net mee gestopt dus ik moet t hebben van dit topic
Ah thanks, even kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef poker4lifee het volgende:
en @Reemi, Last Of Us komt volgende maand uit, was die ff vergetenDat wordt ook een erg goede
Nee maar tis t enige wat ik heb me enige hoop en houvastquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou dan heb je nu niet veel aan 1 foto
Jaquote:
ik heb zijn NIF en deed het in die 2 wedsttrijden wel goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
Maar IF Hulk is traag..ik kon hem makkelijk bijhouden met Fellaini
Dat zei PokemonItani ook alquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die itani gozer vond hem tegenvallenBlijkt nog steeds de trage lompe Hulk te zijn. Benieuwd of hij tegen jou een beetje goed oogt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
Ik speelde net tegen iemand met IF Hulk maar hij kwam niet echt snel over en werd makkelijk omver geduwd door Fellaini en Kompany.quote:
en dan heb je je eerste overwinning in divisie 1 binnen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
nog 3 wedstrijden voor 3 punten in divise 1
Oja de volgende keer als we tegen elkaar spelen zou je dan aub een witte bal willen nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
nog 3 wedstrijden voor 3 punten in divise 1
Een verbinding zonder lag zou ook handig zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja de volgende keer als we tegen elkaar spelen zou je dan aub een witte bal willen nemen.
Ik zag hem niet eens op het veld
Mensen die niet met een witte bal spelen..ik snap dat echt niet. Achterlijke kleuren die veel minder goed zichtbaar zijn..Dat is echt mijn grootste irritatie misschien welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja de volgende keer als we tegen elkaar spelen zou je dan aub een witte bal willen nemen.
Ik zag hem niet eens op het veld
Gewone Hulk is volgens mij trager dan Marcellisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat doet me goed.
Hij speelde met een zwarte bal in een stadion met veel schaduw.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die niet met een witte bal spelen..ik snap dat echt niet. Achterlijke kleuren die veel minder goed zichtbaar zijn..Dat is echt mijn grootste irritatie misschien wel
Een slechte verbinding is veel erger of de zelfde kleur shirtsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die niet met een witte bal spelen..ik snap dat echt niet. Achterlijke kleuren die veel minder goed zichtbaar zijn..Dat is echt mijn grootste irritatie misschien wel
Die 2 heb je meestal wel zelf in de hand..alleen tegen groene verbinding spelen en zelf opletten met shirts..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een slechte verbinding is veel erger of de zelfde kleur shirts
Owja en als t regentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2 heb je meestal wel zelf in de hand..alleen tegen groene verbinding spelen en zelf opletten met shirts..
K a r m a ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
dit is niet te geloven gewoon 5x 1 op 1 mis en hij scoort zijn 1e kans
niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
ik speelde me net toch een partij goed, lekker jezus
Elgato kapot?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
dit is echt niet te geloven wat een kanker spel
Speel gewoon je wedstrijd en ga niet zitten kloten op een forum tussendoor manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
jbgsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
Schelden =/= een bijvoeglijk naamwoord gebruiken. Verder wel eensquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
jbgs
Sowieso mensen die schelden met kk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer iets minder labiel te worden. Dit gaat niet goed zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
Ik kan dat woord gewoon niet horen, ben echt veel mensen in de familie verloren aan die ziekte. O.a. mijn vaderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schelden =/= een bijvoeglijk naamwoord gebruiken. Verder wel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |