Ik wil er ook een keer heenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa was helemaal super
Disney
le wiequote:
onjuistquote:
Bob Marley is doodquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee Lauryn Hill doet niks meer dus ze zorgt voor haar kinderen zelf en de vader is van de meeste kinderen de zoon van Bob Marley en is die niet een bekende artiest die heel veel moet doen?
Och ja, ik ga later ook lekker de belasting ontduiken johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee is goed hoor, ik vind jou wel erg slim en kan dat ook niet voor me houden. Slimmerd
Maar, ik bedoel, ze heeft niemand kwaad gedaan. Ze is geen crimineel ofzo.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
le lb is le troll
le wp doesnt like le trolling
ja kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Plants vs Zombies?
Is dat dat ene spelletje ofzo?
tot maandagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil er ook een keer heenkomt van wel een ker
hoe lang heb je nu nog vrij?
JRRY weet niet wat koopkracht is, laat maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Och ja, ik ga later ook lekker de belasting ontduiken johZodat de premies voor anderen verhoogd moet worden omdat ik zo'n flikker ben en iedereens koopkracht daalt
Ja maar dit had vast een reden, anders ga je niet als artiest zoiets doen, dat geeft een hartstikke slechte naam.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Och ja, ik ga later ook lekker de belasting ontduiken johZodat de premies voor anderen verhoogd moet worden omdat ik zo'n flikker ben en iedereens koopkracht daalt
oquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb t net nagevraagd bij iemand via DM en weet nu pas dat het Krabs is
wats koopkragt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JRRY weet niet wat koopkracht is, laat maar.
Jawel, leerde dat bij AK. Dat is hoeveel mensen per hoofd wat kunnen kopen in een landquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JRRY weet niet wat koopkracht is, laat maar.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg ban ontlopen ik ga even hielenlikker bij yvonne zijn
dat je heel sterk bent om iets te kopen XDXDquote:
Dat is irrelevant. Ik ga ook niet je oma beroven zodat ik zelf maar rond kan komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dit had vast een reden, anders ga je niet als artiest zoiets doen, dat geeft een hartstikke slechte naam.
De enige reden die ze had was dat ze geen zin had om te werkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dit had vast een reden, anders ga je niet als artiest zoiets doen, dat geeft een hartstikke slechte naam.
weet ik nietquote:
quote:
oh.quote:
Nee duh, ze heeft genoeg prachtigs gedaan in de muziekwereld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De enige reden die ze had was dat ze geen zin had om te werken
zeven wekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot maandag
Maar heb in Juli 7 weken vakantie
whaha XD dankje for jj hulp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat je heel sterk bent om iets te kopen XDXD
als ze genoeg had gedaan had ze geen tonnen nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee duh, ze heeft genoeg prachtigs gedaan in de muziekwereld.
Nee. Nooit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef PvZ het volgende:
Fok-it, LB zegt dat je mij trollt maar dat zou je toch nooit doen?
En als ze nou goed was zou ze niet in de gevangenis zitten jegens belasting onderduikenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:
Nou misschien kan ze nu iets prachtig doen in da jilla XDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik heb t net nagevraagd bij iemand via DM en weet nu pas dat het Krabs is
ja gemiddeld zo'n 32 uur p/w maar alsnog lekkah geen zorgen ditdatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
zeven wekenmaar je gaat wel werken toch bij de AH. dan is het niet echt vakantie toch
*heeft.quote:
Waar is je UI?quote:
Met jou naar bed gaanquote:
ze snapten PvZ niet dus dit is le duidelijkerquote:
Maar toch, vind ik dat 3 maanden cel voor belasting ontduiken te veel isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als ze genoeg had gedaan had ze geen tonnen nodig.
wanneer meeten jullie?quote:
Hm. Dat durf ik nog niet uit te sprekenquote:
Ja als je thuis komt ben je gewoon thuis. Geen schoolzaken verder meer. Al weet ik niet of jij huiswerk of iets dergelijks hebt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gemiddeld zo'n 32 uur p/w maar alsnog lekkah geen zorgen ditdat
wrm segge jy en fokit anderz? :S nu span ick t niej meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
koopkrag betekend hoeveel hamers je kan kope XD
niet weten dat we al bij elkaar zijnquote:
Ja ze gaat hopelijk liedjes schrijvenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou misschien kan ze nu iets prachtig doen in da jilla XD
omg mede homoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Dat durf ik nog niet uit te spreken
3 ton manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar toch, vind ik dat 3 maanden cel voor belasting ontduiken te veel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |