*hebben, nog wel even positief blijven héquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:09 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik vind het diep triest,twee van die vrolijke mannetjes die nog een heel leven voor zich hadden
nee natuurlijk die zal nooit meer de oude zijn denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef moeke1 het volgende:
Een moeder met een enorm schuldgevoel dat ze de kinderen heeft mee laten gaan. Hoe kom je hier mee klaar?
Wat is er vies aan een mier?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat ik zelf ook wel in staat zou zijn om iemand te vermoorden als ik heel erg bang ben in een situatie en bedreigt wordt. Maar ik weet zeker dat ik geen onschuldige personen kan vermoorden, ook niet als ik zeer labiel of iets ben. Laatst ging ik met m'n fiets over een mier heen en achteraf vond ik dat zelfs sneu.Al is het een vies beest, waarom zou ik eroverheen fietsen?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
*hebben, nog wel even positief blijven hé
Positief ben ik niet meer,ze zijn nu al vier dagen vermistquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
*hebben, nog wel even positief blijven hé
ja sorry ik dacht een leuk grapje te maken, zal voortaan eerst denken en dan doen. ik word helemaal schijtziek van al die tragediequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef moeke1 het volgende:
@K4r en nog iets. Ik vind het niet gepast en heel koel wat je schrijft.
Gaat het met je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:17 schreef moeke1 het volgende:
Maar waar zijn ze? Vader wist hetWaarom verbergt hij zijn kinderen zodat niemand ze kan vinden? Dit is opzet. Als hij nog zou leven, dan.......................
Alles ligt nog open tot ze (hopelijk snel) gevonden zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:15 schreef Wessell het volgende:
[..]
[..]
Positief ben ik niet meer,ze zijn nu al vier dagen vermist
Kinderen hebben toch altijd heerlijke koppies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
ja... heerlijke koppies op die foto's...
Geloof je ook nog in sprookjes?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
Nou maar hopen dat die actie morgen een mooi resultaat zal voortbrengen
Ook dat, maar ja begin maar eens te zoeken. Dat is natuurlijk ook erg lastigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:20 schreef moeke1 het volgende:
Ik denk dat ze op de verkeerde plaatsen zoeken.
Dat maakt het inderdaad koud en berekenend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel scherp genoeg doorgedraaid om z'n telefoon uit te zetten voor hij 2 uur kwijt ging raken.
Ik ben bang van wel,ik denk nog steeds dat die ze ergens in een rivier heeft gedumptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles ligt nog open tot ze (hopelijk snel) gevonden zijn.
Als het maar niet zo'n zaak wordt als die van Livia en Alessia.. Die moeder gaat nog steeds door een ondenkbaar gruwelijke hel
En die discussie eindigt met een priester met herpesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
wat is dit? http://www.klokkenluidero(...)-denis#comment-94858![]()
wat moeten we dan zeggen? "ja ze toch zijn dood laat dit topic maar aju parapluquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geloof je ook nog in sprookjes?
Deze mannetjes zijn in de nacht van zes op zeven mei van het leven berooft vrees ik
Tsja met de technologie van tegenwoordig moeten ze toch snel te vinden zijn lijkt me? twitterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ook dat, maar ja begin maar eens te zoeken. Dat is natuurlijk ook erg lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |