Jawel hoor, die kun je van de ene op de andere dag krijgen. Het kan je 'overkomen' als het ware. Daarvoor kun je volkomen normaal functioneren (zij het misschien wel met de nodige spanningen, maar die heeft iedereen tenslotte).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:54 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar een psychose, bouwt zich ook op/ontwikkelt zich ook, en dan merk je wel dat 't niet goed met je gaat, lijkt mij.
Die kan weldegelijk zomaar aangevraagd worden, of het toegekend wordt is dan een tweede uiteraard. Sommigen ex-en staan nu eenmaal in staat van oorlog met elkaar en maken elkaar het leven erg moeilijk. Dus het hoeft echt niet persé een gegronde reden te hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Wordt niet zomaar aangevraagd en blijkt achteraf terecht.
Ik vraag me bij die statistieken niet af of er onder die kinderen niet heel veel baby's zijn die na de geboorte worden vermoord door de moeder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Lees in de media toch vaak mannen. Vraag me dan af hoe betrouwbaar dat artikel is.
Hij heeft waarschijnlijk het geloof dat zijn zoontjes bij hem in de hemel zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus als wraak op haar gaat hij zijn kids (waar hij het meest van houdt) vermoorden en de lichamen verstoppen (eigen lichaam niet) ipv haar iets aandoen??
Zeer uniek geval dit dan
Ja. Nou. Twee/drie jaar geleden was er een man in Nederland die al zijn kinderen heeft vermoord (volgens mij 3 kinderen ofzo) en de moeder liet leven omdat zij op die manier voor altijd pijn kon lijden. True story. Is ook wel op te zoeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus als wraak op haar gaat hij zijn kids (waar hij het meest van houdt) vermoorden en de lichamen verstoppen (eigen lichaam niet) ipv haar iets aandoen??
Zeer uniek geval dit dan
Tuurlijk, dat waarderen ze daar!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk het geloof dat zijn zoontjes bij hem in de hemel zijn
Je weet niet of de man christelijk wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat waarderen ze daar! [ afbeelding ]
Ja en een jubelende linkerkleine teenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef Wessell het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk het geloof dat zijn zoontjes bij hem in de hemel zijn
Ik vraag me eigenlijk af of er nog wat uit die sectie komtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en een jubelende linkerkleine teen
Want een onzinnige aannamen weer. En wat at hij met ontbijt en wat is daarmee het verband met deze moordpartij?
Ik ben benieuwd wat er nog meer naar buiten komt de komende tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef hartloper het volgende:
Dat geloof zal er wel los van staan. Dit is puur wraak.
Die moeder zal haar hele leven lijden, en in vaders gedachte denken: "wat heb ik mijn ex aangedaan, nu heeft hij de kids gepakt oid"
Precies, de jongens waren niet meer dan een middel om haar te straffen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef hartloper het volgende:
Dat geloof zal er wel los van staan. Dit is puur wraak.
Die moeder zal haar hele leven lijden, en in vaders gedachte denken: "wat heb ik mijn ex aangedaan, nu heeft hij de kids gepakt oid"
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:08 schreef moeke1 het volgende:
Het idee dat de jongens in vertrouwen met hun vader zijn meegegaan.....
Eh ja, dat doen kinderen he.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:08 schreef moeke1 het volgende:
Ik vind het diep triest,twee van die vrolijke mannetjes die nog een heel leven voor zich haddenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:08 schreef moeke1 het volgende:
ja... heerlijke koppies op die foto's...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:09 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik vind het diep triest,twee van die vrolijke mannetjes die nog een heel leven voor zich hadden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:00 schreef moeke1 het volgende:
Kinderen zaten op een Christelijke school. Daar werd veel aan godsdienst gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |