Dat is altijd makkelijk praten achteraf. Ik wil het absoluut niet goedpraten wat deze vader vermoedelijk met z'n kinderen heeft gedaan, maar het kan heel goed zijn dat zijn ex-vrouw, en de moeder van de kinderen, hem dusdanig tot wanhoop heeft gedreven dat hij geen andere uitweg meer zag. Dan is het makkelijk een schuldige aanwijzen van "zie je wel", terwijl in mijn ogen de hele situatie er dan weldegelijk aan heeft bijgedragen en het zover wellicht niet had hoeven komen (maar goed dat weten we dus niet, dat is speculeren).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Terecht hè. De man had de kinderen nooit mogen krijgen blijkt maar weer.
Lees in de media toch vaak mannen. Vraag me dan af hoe betrouwbaar dat artikel is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb je artikel nog niet goed gelezen maar vind het moeilijk te geloven dat je je kids ombrengt en hun lichamen verstopt om je ex te laten lijden. In het artikel gisteravond van een fokker waar uit zou blijken dat vooral moeders hun kind ombrengen, kwam een soortgelijke redenen ook niet voor
Ik weet het niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker makkelijke conclusie zonder ook maar IETS inhoudelijks van de zaak af te weten.
Daarbij: ze gaf hem de kinderen mee voor een vakantie. Zou een "rotwijf" dat hem "kapot wou maken" dat doen? Zou ze ook instemmen met vrijwillige hulp van Jeugdzorg???
Dat zeg ik nou juistquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef moeke1 het volgende:
@ Whiskers, idd. Indien ze de omgang had willen voorkomen had ze de kinderen niet voor een "vakantie" meegegeven. De informatie die de telegraaf schrijft gaat over de kant van de vader en niet van de moeder.
Speculatie idd. Maar Alsnog: Als je tot zoiets in staat bent om de lullige reden die jij geeft hoor je geen kinderen te krijgen/op te voeden totdat je normaal bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk praten achteraf. Ik wil het absoluut niet goedpraten wat deze vader vermoedelijk met z'n kinderen heeft gedaan, maar het kan heel goed zijn dat zijn ex-vrouw, en de moeder van de kinderen, hem dusdanig tot wanhoop heeft gedreven dat hij geen andere uitweg meer zag. Dan is het makkelijk een schuldige aanwijzen van "zie je wel", terwijl in mijn ogen de hele situatie er dan weldegelijk aan heeft bijgedragen en het zover wellicht niet had hoeven komen (maar goed dat weten we dus niet, dat is speculeren).
Lijkt het je waarschijnlijk?quote:
Ik denk dat dat "moeders doen het vaker dan vaders" verhaal ook wat genuanceerd moet worden, want het gros van de kinderdodingen gaat om hele jonge kinderen, van 3% was het geslacht niet eens bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb je artikel nog niet goed gelezen maar vind het moeilijk te geloven dat je je kids ombrengt en hun lichamen verstopt om je ex te laten lijden. In het artikel gisteravond van een fokker waar uit zou blijken dat vooral moeders hun kind ombrengen, kwam een soortgelijke redenen ook niet voor
Als er een regeling is getroffen dan had de moeder geen keus, hij had recht op de kinderen voor die paar dagen.quote:
In deze situatie kan dat een mens tot wanhoop worden gedreven,hij flipt dit kan ieder mens overkomenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Speculatie idd. Maar Alsnog: Als je tot zoiets in staat bent om de lullige reden die jij geeft hoor je geen kinderen te krijgen/op te voeden totdat je normaal bent.
wat is dit? http://www.klokkenluidero(...)-denis#comment-94858quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boy, klokkenluider gaat zich er ook mee bemoeien, nou dan is zo Demmink de dader
Die man moesten ze eens opsluiten.
Nogmaals, iemand kan heel goed normaal functioneren maar door een samenloop van omstandigheden 'breken' en doordraaien, terwijl deze persoon niet ontspoord zou zijn als bepaalde omstandigheden niet waren ontstaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Speculatie idd. Maar Alsnog: Als je tot zoiets in staat bent om de lullige reden die jij geeft hoor je geen kinderen te krijgen/op te voeden totdat je normaal bent.
Iedereen kan kinderen krijgen (tenzij onvruchtbaar etc). En de helft van de retards weet niet eens dat hij of zij een retard is. En dan negeren we nog de mensen die op een gegeven moment 'doorslaan' waar het op lijkt dat bijna iedereen dit kan overkomenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Lpunt het volgende:
[..]
De spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals, iemand kan heel goed normaal functioneren maar door een samenloop van omstandigheden 'breken' en doordraaien, terwijl deze persoon niet ontspoord zou zijn als bepaalde omstandigheden niet waren ontstaan.
Beetje vaag wellicht, maar wat ik wil zeggen is dat je ieder weldenkend persoon door het lint kunt krijgen als je maar de juiste snaar weet te raken, of de samenloop van omstandigheden maar erg genoeg is.
Juist ieder mensquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iedereen kan kinderen krijgen (tenzij onvruchtbaar etc). En de helft van de retards weet niet eens dat hij of zij een retard is. En dan negeren we nog de mensen die op een gegeven moment 'doorslaan' waar het op lijkt dat bijna iedereen dit kan overkomen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
wat is dit? http://www.klokkenluidero(...)-denis#comment-94858![]()
Hij flipt vanwege een omgangsregeling met zijn kinderen en daarom neemt hij de levens van zijn kinderen af. Ik geloof niet dat als ik ooit flip, ik zoiets zou kunnen doen. Dan ben je wel heel erg eng. Terechte zaak dus als het zo is dat de moeder in kwestie heeft willen voorkomen dat de kinderen bij hem zijn of vaak zijn: de man is knettergek/labiel en eng.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef Wessell het volgende:
[..]
In deze situatie kan dat een mens tot wanhoop worden gedreven,hij flipt dit kan ieder mens overkomen
Een moeder die bang is voor het welzijn van haar kinderen weigert dan gewoon. Die gaat nog liever de cel in.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als er een regeling is getroffen dan had de moeder geen keus, hij had recht op de kinderen voor die paar dagen.
Dat viel mij ook op, mooi verwoord trouwens. Maar het wraak argument kwam niet naar voren, laat staan de indirect wraak nemen (pa en ma geschiedenis van wraak?).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat "moeders doen het vaker dan vaders" verhaal ook wat genuanceerd moet worden, want het gros van de kinderdodingen gaat om hele jonge kinderen, van 3% was het geslacht niet eens bekend.
Dat zal tot gevolg hebben dat die kinderdodingen van vrouwen die ongewenst een kind krijgen dus ook meetellen voor het percentage moeders dat vaker de hand aan het kind slaat.
Tevens was er ook in een behoorlijk aantal gevallen sprake van een afwijking of handicap van het kind, ook in die gevallen zal het eerder moeder zijn die de daad verricht....
Je kunt dat 65/35 percentage dus niet zo even doorschuiven naar kinderen van deze leeftijd die door een ouder omgebracht worden.
Iets wat je dient te negeren. Kat, Vrijland en consorten maken zaken alleen maar erger, uit één of ander aandachtstekort.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
wat is dit? http://www.klokkenluidero(...)-denis#comment-94858![]()
Ik ben ook een retard, denk ik. En ook ik kan door het lint gaan (maar dn moet het wel heel gek worden). Maar ik zou nevernooit onschuldige kinderen om het leven brengen, daar ben ik zeker van. Sowieso onschuldige personen of levende dingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iedereen kan kinderen krijgen (tenzij onvruchtbaar etc). En de helft van de retards weet niet eens dat hij of zij een retard is. En dan negeren we nog de mensen die op een gegeven moment 'doorslaan' waar het op lijkt dat bijna iedereen dit kan overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |