Geen 'heeft u misschien interesse in onze aanbieding ?'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft bij de Tinq getankt.... ik kan weinig andere redenen bedenken om bij de Tinq te tanken dan het feit dat ze goedkoop zijn.
Waarschijnlijk wilde of moest hij gewoon in die specifieke plaats of buurt zijn, en heeft hij niet specifiek Tinq uitgekozen als tankstation maar had hij er ook getankt als het een Shell-station was geweest denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft bij de Tinq getankt.... ik kan weinig andere redenen bedenken om bij de Tinq te tanken dan het feit dat ze goedkoop zijn.
Ik dacht dat er meer bronnen waren dan alleen de Telegraaf die dit bevestigde,maar het is inderdaad alleen maar de telegraafquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Teruglezende is die scheiding al een paar jaar een feit én heeft ie zelf ook vriendinnen gehad.
Niets maar dan ook niets rechtvaardigd dit. En wie zegt dat de Tele het correct heeft?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
De jongens kunnen verkocht zijn als sexslaaf, dat is eigenlijk de laatste hoop op leven
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
De jongens kunnen verkocht zijn als sexslaaf, dat is eigenlijk de laatste hoop op leven
@Wessel. Weet jij dan de reden van het versoberen van de omgangsregeling? Of geef je gewoon zonder meer te weten de moeder de schuld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef moeke1 het volgende:
Nu ik het verhaal heb gelezen in de Telegraaf over Jeroen Denis heb ik een stuk minder waardering over voor Iris van der Schuit zij heeft hem kapot gemaakt met de omgangsregeling voor de kinderen,die helaas er de dupe van zijn geworden in deze vechtscheiding
Wat er in de Telegraaf staat aan gegeven over die kennisquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef moeke1 het volgende:
@Wessel. Weet jij dan de reden van het versoberen van de omgangsregeling? Of geef je gewoon zonder meer te weten de moeder de schuld?
Oh boy, klokkenluider gaat zich er ook mee bemoeien, nou dan is zo Demmink de daderquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik dacht dat er meer bronnen waren dan alleen de Telegraaf die dit bevestigde,maar het is inderdaad alleen maar de telegraaf
Wat is dit nou weer voor bullshit
http://www.klokkenluidero(...)lfmoord-jeroen-denis
Maar een beetje navigatiesysteem verzint wel een omleiding toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef moeke1 het volgende:
Het tankstation is momenteel heel moeilijk te bereiken wegen werkzaamheden. De politie heeft ook bevestigd dat de familie bekend was in Neerbeek. Het tankstation ligt verscholen en valt niet op als je het niet weet te liggen.
Interessante link! dank voor het delenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wraak wraak en wraak
Hier zitten wel hele zieke zaken tussen hoor:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-in-Nederland.dhtml
Dnk aan het Belgische pedo netwerk dat tot in de hoogste kringen betond of bestaatquote:
Idd vreselijk. Kat heeft er ook al over geschreven.. Die kwallen duiken overal op waar een drama is en maken het nog vele malen erger voor alle betrokkenenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Oh darn, Vrijland bemoeit zich er mee.... dan is het wachten op de suggestie dat moeder ze zelf naar Demmink heeft gebracht, want daar zal het wel op uitdraaien als dat stuk verdriet er over gaat schrijven.
Terecht hè. De man had de kinderen nooit mogen krijgen blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Wessell het volgende:
[..]
Wat er in de Telegraaf staat aan gegeven over die kennis
Echt, het helpt niet als sites van figuren als Micha Kat, Wim Dankbaar en Martin Vrijland hier gepost gaan worden.... laat dat in hemelsnaam in BNW, waar ze er nog van overtuigd zijn dat een flikkerende lantaarnpaal geen teken is dat hij kapot is, maar dat er net een marsmannetje langsvliegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:30 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik dacht dat er meer bronnen waren dan alleen de Telegraaf die dit bevestigde,maar het is inderdaad alleen maar de telegraaf
Wat is dit nou weer voor bullshit
http://www.klokkenluidero(...)lfmoord-jeroen-denis
En met dat geld voor die jongens in z'n broekzak hangt ie prettiger aan de boom?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dnk aan het Belgische pedo netwerk dat tot in de hoogste kringen betond of bestaat
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, het helpt niet als sites van figuren als Micha Kat, Wim Dankbaar en Martin Vrijland hier gepost gaan worden.... laat dat in hemelsnaam in BNW, waar ze er nog van overtuigd zijn dat een flikkerende lantaarnpaal geen teken is dat hij kapot is, maar dat er net een marsmannetje langsvliegt.
Lekker makkelijke conclusie zonder ook maar IETS inhoudelijks van de zaak af te weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Wessell het volgende:
[..]
Nu ik het verhaal heb gelezen in de Telegraaf over Jeroen Denis heb ik een stuk minder waardering over voor Iris van der Schuit zij heeft hem kapot gemaakt met de omgangsregeling voor de kinderen,die helaas er de dupe van zijn geworden in deze vechtscheiding
Thanks!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wraak wraak en wraak
Hier zitten wel hele zieke zaken tussen hoor:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-in-Nederland.dhtml
De wroeging kwam pas laterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Cucumissativus het volgende:
J
[..]
En met dat geld voor die jongens in z'n broekzak hangt ie prettiger aan de boom?
Dat noemen we Een schaap in wolfsklerenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef moeke1 het volgende:
Moeder schrijft ook op FB dat ze hier altijd al bang voor is geweest....... Mogelijk heeft er in het verleden meer afgespeeld. Hoe vaak horen we niet: Het was zo'n aardige man, vriendelijk, een beetje op zichzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |