Nee dat klopt,maar je weet niet wat er op dat moment in zijn hoofd omgaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat is geen excuus om dan zijn kinderen maar om te brengen. ( ja ik ga er vanauit dat ze dood zijn)
Apart dat ze dat achteraf nog kunnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
hij gebruikte geen tom tom ofzo maar zijn telefoon werd gewoon getraceerd.
En zijn ex-ex vriendin woonde daar..dus neem aan dat hij wel wist hoe te rijden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
hij gebruikte geen tom tom ofzo maar zijn telefoon werd gewoon getraceerd.
Maar geld is uiteraard totaal niet meer boeiend als je weet dat je toch een einde aan je leven gaat maken die avond / nacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het vreemdst als die tank niet vrijwel leeg was, want als ik toch richting buitenland ging dan zou ik liever even naar een goedkoper buitenlands benzinestation doorrijden.
Ja, want de telegraaf is ook altijd zo'n betrouwbare bronquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Wessell het volgende:
[..]
Nu ik het verhaal heb gelezen in de Telegraaf over Jeroen Denis heb ik een stuk minder waardering over voor Iris van der Schuit zij heeft hem kapot gemaakt met de omgangsregeling voor de kinderen,die helaas er de dupe van zijn geworden in deze vechtscheiding
OMG! jij kan niet serieus dit geschreven hebben, en nee hij zal ook geen bonnetje hebben gevraagd voor de BTW op zijn laatste dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het vreemdst als die tank niet vrijwel leeg was, want als ik toch richting buitenland ging dan zou ik liever even naar een goedkoper buitenlands benzinestation doorrijden.
Teruglezende is die scheiding al een paar jaar een feit én heeft ie zelf ook vriendinnen gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef Wessell het volgende:
[..]
Nee dat klopt,maar je weet niet wat er op dat moment in zijn hoofd omgaat
om de moeder zo veel mogelijk te laten leiden en in stress houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zou een reden voor die pa geweest kunnen zijn om als hij zijn kids vermoord heeft, er alles aan te doen om te voorkomen dat de lichamen (snel) gevonden kunnen worden?
Het enige wat ik kan bedenken is zo de moeder gruwelijk hard raken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zou een reden voor die pa geweest kunnen zijn om als hij zijn kids vermoord heeft, er alles aan te doen om te voorkomen dat de lichamen (snel) gevonden kunnen worden?
Nou, ik doe palliatieve zorg en je kijkt er van op wat mensen hun laatste dag nog allemaal doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
OMG! jij kan niet serieus dit geschreven hebben, en nee hij zal ook geen bonnetje hebben gevraagd voor de BTW op zijn laatste dag.
Moeder nog meer angst aan jagen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
Totale wanhoop en frustratie mbt het mislukken met de relatie van de moeder van zijn kinderen waarschijnlijk. Al is dat psychologie van de koude grond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
De moeder in ongewisse laten, en haar koppie langzaam gek maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
Wraak wraak en wraakquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
Hij heeft bij de Tinq getankt.... ik kan weinig andere redenen bedenken om bij de Tinq te tanken dan het feit dat ze goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
OMG! jij kan niet serieus dit geschreven hebben, en nee hij zal ook geen bonnetje hebben gevraagd voor de BTW op zijn laatste dag.
Mensen zijn routine wezens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik doe palliatieve zorg en je kijkt er van op wat mensen hun laatste dag nog allemaal doen.
misschien lag het op de route en wou hij er een dwaalspoor van makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft bij de Tinq getankt.... ik kan weinig andere redenen bedenken om bij de Tinq te tanken dan het feit dat ze goedkoop zijn.
Waarom denkt iedereen dit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is zo de moeder gruwelijk hard raken.
Er zitten daar geen mensen achter de kassa, dus de kans op vragen is dan vaak minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft bij de Tinq getankt.... ik kan weinig andere redenen bedenken om bij de Tinq te tanken dan het feit dat ze goedkoop zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |