dat zeg ik ook niet maar als hij zo'n ding hadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
150km lang geen bereik? dan zou ik toch eens een andere telefoon zoeken

die heeft geen GPSquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
[..]
dat zeg ik ook niet maar als hij zo'n ding had [ afbeelding ] dan kan het nog wel eens wegvallen denk ik

Maar voorbij Neerbeek houdt Nedeland na een kwartiertje opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, zo'n heel stuk verder kan hij dus niet doorgereden zijn eigenlijk.... want er ontbreekt maar een kleine anderhalf tot twee uur uit z'n route van Neerbeek naar Rhenen.

Vele wegen leiden naar Rome, en zo zijn er ook vele wegen die van Neerbeek naar Rhenen leiden, zeker als je weet dat de route bijna 3½ uur geduurd heeft ipv de ruim 1½ uur die de snelste route duurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef moeke1 het volgende:
De heen en de terugweg ligt niet zo ver uit elkaar hoor. Daarbij rij je van Neerbeek tot aan de splitsing A2-A73 dezelfde route als de heenweg.

Ja, maar dat kwartier moest hij ook nog weer terug rijden.... dat gaat dus van z'n max 2 uur af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar voorbij Neerbeek houdt Nedeland na een kwartiertje op

Dan moet er een sms-bericht in zijn telefoon staan van een buitenlandse provider, lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Mensen, de kans zit erin dat hij via Duitsland of miss wel België is gereden. Dat verklaart ook het tijdgat.

waarschijnlijk om iedereen op een dwaalspoor te zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef hartloper het volgende:
Het vreemde vind ik dat hij heeft getankt in Limburg. En bv niet de tank vol heeft gegooid in Vleuten

Dat vind ik eigenlijk het vreemdst als die tank niet vrijwel leeg was, want als ik toch richting buitenland ging dan zou ik liever even naar een goedkoper buitenlands benzinestation doorrijden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef hartloper het volgende:
Het vreemde vind ik dat hij heeft getankt in Limburg. En bv niet de tank vol heeft gegooid in Vleuten

Niet als z'n telefoon niet aan stond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dan moet er een sms-bericht in zijn telefoon staan van een buitenlandse provider, lijkt mij.

Vraag me ook af of dat tanken uit noodzaak was (was de tank leeg?) of om een dwaalspoor op te zetten (tank was niet helemaal leeg dus tanken was niet noodzakelijk).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef hartloper het volgende:

Want wat moet je met geld als je hangt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het vreemdst als die tank niet vrijwel leeg was, want als ik toch richting buitenland ging dan zou ik liever even naar een goedkoper buitenlands benzinestation doorrijden.

Misschien zat de tank al vol. En had hij eerder die week al getankt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef hartloper het volgende:

dat is geen excuus om dan zijn kinderen maar om te brengen. ( ja ik ga er vanauit dat ze dood zijn)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Wessell het volgende:
[..]
Nu ik het verhaal heb gelezen in de Telegraaf over Jeroen Denis heb ik een stuk minder waardering over voor Iris van der Schuit zij heeft hem kapot gemaakt met de omgangsregeling voor de kinderen,die helaas er de dupe van zijn geworden in deze vechtscheiding

hij gebruikte geen tom tom ofzo maar zijn telefoon werd gewoon getraceerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Luxuria het volgende:
Trouwens is gps ook nog traceerbaar als die uit staat? Misschien wist hij op de terugweg de weg en heeft hij geen gps gebruikt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |