De moeder misschien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef Xeanor het volgende:
Gelooft er dan ook maar iemand dat ze in een bos levend zouden worden gevonden?
Ja het is een hele operatie,jammer dat er geen afscheidsbrief gevonden isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef hartloper het volgende:
Je moet wel weten waar je ongeveer moet zoeken Wessel.
Is dat in limburg, is dat in het buitenland of is dat in de omgeving van Doorn.
dus dan weet je in welke 10 vierkante meter van nederland je moet zoeken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:23 schreef Wessell het volgende:
[..]
Tsja met de technologie van tegenwoordig moeten ze toch snel te vinden zijn lijkt me? twitter
internet
Juist dit is wat die vader wilde bereiken denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef moeke1 het volgende:
De jongens zijn oud genoeg om te vragen en te lopen. Ze hadden wel een "weg" gevonden. Na 4 dagen geen eten en drinken bivakkeren in een bos lijkt me ook niet waarschijnlijk.
Dat zal hij bewust wel niet hebben gedaan, hij wil meoders niet laten weten waar haar zoontjes zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:25 schreef Wessell het volgende:
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef hartloper het volgende:
Je moet wel weten waar je ongeveer moet zoeken Wessel.
Is dat in limburg, is dat in het buitenland of is dat in de omgeving van Doorn.
Ja het is een hele operatie,jammer dat er geen afscheidsbrief gevonden is
En anders waren ze wel opgevangen door onbekenden lijkt mequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:25 schreef hartloper het volgende:
[..]
Juist dit is wat die vader wilde bereiken denk ik.
Half nederland, inclusief mama, denkt nog dat die jongens leven. Dwaalspoor van hier tot tokio
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:25 schreef hartloper het volgende:
[..]
Juist dit is wat die vader wilde bereiken denk ik.
Half nederland, inclusief mama, denkt nog dat die jongens leven. Dwaalspoor van hier tot tokio
Wel als ze de hele route uiteindelijk uitgestippeld hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:25 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
dus dan weet je in welke 10 vierkante meter van nederland je moet zoeken?
Aub .... nee joh!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef K4rJ4kC het volgende:
http://t.co/LCyUk7Ik8J op deze foto lijkt het alsof ze bij een soort scouting zitten. misschien leren overleven in het bos?
dat lijkt me een hele wilde gok... op die leeftijd...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef K4rJ4kC het volgende:
http://t.co/LCyUk7Ik8J op deze foto lijkt het alsof ze bij een soort scouting zitten. misschien leren overleven in het bos? wilde gok maar toch.
ik bedoel meer om er uit te komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Aub .... nee joh!
Hoe wil je in een bos overleven zonder eten en drinken, op die leeftijd
Goh, wat een onverwachte conclusiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:31 schreef moeke1 het volgende:
Hij was bekend in Neerbeek. Ik denk dat ze ergens tussen Neerbeek en Rhenen zijn. Om het tankstation te bereiken wordt je omgeleid. Dit is door een uitgestrekt gebied.
Wat maken die paar centen je nou uit als je er toch een eind aan gaat maken. Met 'je' bedoel ik natuurlijk niet jou maar de vader.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het vreemdst als die tank niet vrijwel leeg was, want als ik toch richting buitenland ging dan zou ik liever even naar een goedkoper buitenlands benzinestation doorrijden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:33 schreef kissaa het volgende:
[..]
Wat maken die paar centen je nou uit als je er toch een eind aan gaat maken. Met 'je' bedoel ik natuurlijk niet jou maar de vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |