PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Maar als die cardweight echt hetzelfde was gewees, waren er echt ziek veel Mangala, Lens en Bocchetti op de markt geweest. Maar ik zie het er niet aan afquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
Het is enigzins mogelijk als de cardweight van de non rares TOTS hetzelfde is gebleven. Dan heb je wel een redelijke kans, maar wat hij idd kreeg was BS
Wel toch, Mangala is 2x 100k, Lens is 100k, Bocchetti ook 100k, Riether 40k (?), Inan 50k. En dan nog twee discard TOTW en de rest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh het leek achter elkaarMaar had geluid uit staan
Naja dan is nog het ergste dat ie nog niet eens winst heeft uit die 500k
nee, hoe duur is de beste man?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft er al iemand met Gonalons gespeeld?
Ja oke door het discarden van de rest welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wel toch, Mangala is 2x 100k, Lens is 100k, Bocchetti ook 100k, Riether 40k (?), Inan 50k. En dan nog twee discard TOTW en de rest.
Dit jaar nietquote:
70kquote:
oh, op PS3 is hij 95k, zie ik net.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
70k
Ik heb nog 800 Microsoft poins zag ik, en nu ik Season ticket heb ga ik die denk ik tijdens de laatste Tots HH uitgeven
Geen idee maar zijn stats zijn echtquote:
Hij was woensdag 40kquote:
Hij wilde het doen, maar toen zag hij in de comments iemand zeggen dat hij veel waard was.quote:
Dat was ik niet maar waar is de link van die stream?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij wilde het doen, maar toen zag hij in de comments iemand zeggen dat hij veel waard was.
Musaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Wie raden jullie aan op RM Rusische league 4-5-1 ? Silver
McGeadyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Wie raden jullie aan op RM Rusische league 4-5-1 ? Silver
http://www.twitch.tv/ratedpgtipsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was ik niet maar waar is de link van die stream?
Moet je hem wel even dippen in een pot zilververf.quote:
quote:
Excusez- moiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je hem wel even dippen in een pot zilververf.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/ratedpgtips
Hij had in het begin TOTS Inan en SIF Klose. Later nog Di Maria en nu niet zo heel veel meer...
50kquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoeveel is de prijs van SIF Klose op het moment? (xbox)
Is dat weer dezelfde speler als je vorige Hidden gem?quote:
nee deel 2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat weer dezelfde speler als je vorige Hidden gem?
Je spreekt gem uit als djem trouwens.quote:
Er staat weer Gabbiadini in de titel i.p.v Cristiano.quote:
XzatoXx ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die uit die stream discardt Kwarasey en ik postte daarover
veranderd nuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er staat weer Gabbiadini in de titel i.p.v Cristiano.
hahahaha precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef BDIL het volgende:
Djeetje spreekt fucking eentonig en langzaamVroeger had je altijd wel iemand die fucking veel moeite had met lezen en toen hij aan de beurt was je begon te ergeren
Zon gevoel krijg ik nu een beetje
Dat is wel apart iddquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
2 punten:
- Als je eerst zegt dat vrije trappen stats niet belangrijk zijn moet je niet een minuut later zeggen dat ze goed zijn
GODVERDOMME MIJN CONTROLLER IS VETTIG(zachte g inbegrepen.)quote:
Huh?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
GODVERDOMME MIJN CONTROLLER IS VETTIG(zachte g inbegrepen.)
Hoelang is deze gast al bezig ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/ratedpgtips
Hij had in het begin TOTS Inan en SIF Klose. Later nog Di Maria en nu niet zo heel veel meer...
ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
hij doet het denk ik expres zo langzaam omdat hij ervoor wilt zorgen dat het duidelijk over komtmaar het hoeft echt niet zo statisch
vanaf 8 uur GMT.quote:
nee, gewoon coins gesponsord.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die stream uitgezet. Hij heeft absurd veel coins dus dan snap ik wel dat hij alles discardt maar ik vind het toch dom. Hij zal ook wel heel veel FIFA points gebruikt hebben.
Hij is volgens mij ook vrij goed in traden hoor. Heeft er amper een euro tegenaan gegooid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die stream uitgezet. Hij heeft absurd veel coins dus dan snap ik wel dat hij alles discardt maar ik vind het toch dom. Hij zal ook wel heel veel FIFA points gebruikt hebben.
Ziet eruit als een hidden gem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef rolls-reus het volgende:
Deze man is de enige oplossing om iedereen op 9 chem te krijgenkan het in 352 als middelste cb?
http://wefut.nl/player/4377
Wie is die gast uberhaupt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook vrij goed in traden hoor. Heeft er amper een euro tegenaan gegooid.
ja en iets spontaner ofzo.quote:
dat gaat losses opleverenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef rolls-reus het volgende:
Deze man is de enige oplossing om iedereen op 9 chem te krijgenkan het in 352 als middelste cb?
http://wefut.nl/player/4377
Ja, daarom gebruikt hij ook zoveel FIFA pointsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook vrij goed in traden hoor. Heeft er amper een euro tegenaan gegooid.
Zal het proberen, maar er zit wel al verbetering in toch ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja en iets spontaner ofzo.
lekker makkelijk wel om commentaar te geven als je het zelf niet hoeft te doen
Weet ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik veel
Heb die hele stream niet gezien
Lekker Mart.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat gaan we.
Mag ik dat zeggen.
Ja dat mag ik zeggen.
Ik kom over een kwartiertje.
Hij gaat nog een paar weken door dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hij zit te wachten op TOTS Ronaldo in een pack![]()
Dan gaat m'n idee de prullenbak inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat gaat losses opleverenpace is everything
Dan ben je nog dommer dan je eruit zietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat gaan we.
Mag ik dat zeggen.
Ja dat mag ik zeggen.
Ik kom over een kwartiertje.
Als je lengte hebt om te compenseren kan het wel, maar hij is ook maar 1.81. Dat wordt hem niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan gaat m'n idee de prullenbak inhelaas
Dat was een geweldig momentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan je eruit ziet
Die opmerking aan het eind ook van: "ik had nog een leuke opmerking tegen je"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan je eruit ziet
Was wel een leuke aflevering, ging alleen nergens overquote:
Ik zag de edit!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die opmerking aan het eind ook van: "ik had nog een leuke opmerking tegen je"
Maar toch De Mart
Die chick bij de bekerfinale was wel echt zwaar lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was wel een leuke aflevering, ging alleen nergens over
quote:
Hij had ook meteen spijtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die opmerking aan het eind ook van: "ik had nog een leuke opmerking tegen je"
Maar toch De Mart
Jat0gquote:
Japquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die chick bij de bekerfinale was wel echt zwaar lekker
Wie is die Shiv eigenlijk? Heeft hij een groot YT kanaal? Nog nooit van hem gehoordquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb meteen pics gezocht maar dat viel toch tegen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kende hem eerst ook niet maar hij heeft wel redelijk veel views: www.youtube.com/user/ratedpgtipsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie is die Shiv eigenlijk? Heeft hij een groot YT kanaal? Nog nooit van hem gehoord
Ik kom zo welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
Waar is mijn favo spits J Janssen en de andere spits Rijstbal
en de rm met de bijnaam robben?
On my way!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
Waar is mijn favo spits J Janssen en de andere spits Rijstbal
en de rm met de bijnaam robben?
Dat was geen filmquote:
Van mij wel, maar dan moet je even Rijst contacteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan ik meedoen met clubs?Internet werkt weer op magische wijze
Waar ? Gr grquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Baje het volgende:
Baje is er wel hoor.
Ey Bakkert ik zag jou gister op de televisie.
Ja had ik gepost en maar 12 wedstrjden schorsing.quote:
Bij deze excusesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja had ik gepost en maar 12 wedstrjden schorsing.
Dan zal ik wel alvast aan merchandise denken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
Via engels krijg je wel meer views.
Maar of jij dat kan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
alles op zijn tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan zal ik wel alvast aan merchandise denken.
Ben je al rijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
Gewoon intern een functie zien te bemachtigen. Trainer b1 a1 oidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)d&utm_medium=twitter![]()
![]()
Qua voetbal wordt nog een seizoen een lastig verhaal voor hem, maar qua persoonlijkheid hoop ik dat ie nog een jaar doorgaat
Dan kan je samen met GJE dure horloges en puntschoenen kopen. Of natuurlijk naakt campingbadmintonquote:
Dat viel me niet eens opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet altijd lachen door die neger met dat geld op zijn muts.
Zo gaar is dat ja..eerste 2 of 3 keer trap je er vaak nog in en daarna scoor je de de simpelste goals omdat het voorspelbaar is gewordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
speelde net weer tegen een gjefucking irritant geen ruimte tussen zn laatste linie en goalkeeper. wel simpel gewonnen want uiteindelijk niet al te moeilijk als iemand zonder gk speelt.
heb hem maar aangeraden zn goalkeeper als keeper te gebruiken.
ja preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaar is dat ja..eerste 2 of 3 keer trap je er vaak nog in en daarna scoor je de de simpelste goals omdat het voorspelbaar is geworden
komt er dan weer een TOTS ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
Was er vorig jaar nog een vaste dag dat bekend werd gemaakt welk TOTS de volgende zou zijn? Erg benieuwd wat woensdag op gaat leveren aan nieuwe kaarten
Elke week 1, tenminste, vorig jaar ging dat zo. Dus ik ga er van uit dat het dit jaar hetzelfde zal zijn.quote:
yessquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke week 1, tenminste, vorig jaar ging dat zo. Dus ik ga er van uit dat het dit jaar hetzelfde zal zijn.
Laat je opnemen svpquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Baje het volgende:
[..]
Volgend seizoen ook bij PSV. Mark my words
Dat is djeetje overduidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben m gezien op tv. Ik niet. Is Tbakkert die met het blauwe shirtje?
Gardner voor Cattermole ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef rolls-reus het volgende:
Dit lijkt me wel wat http://wefut.com/squad/1334 verbeteringen/tips?
Waarom heb je dit onderwerp gekozen ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Je rechterhandquote:
De linker, op mijn satéquote:
Je bent eindelijk in divisie 1 beland?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
hraghea0oh9fhy zo onterecht verlorenspeelde 2e helft echt 45 min op zijn helft maar gelijkmaken lukte maar niet.
41212 bpl team met torres-walcott en rooney erachter. uiteindelijk defoe voor rooney en dyer/ox op de flanken. pff dat potje bewees wel dat pace echt alles is
1-2 verloren ik 14 schoten op doel hij 4tiltttttttttttt
Hij heeft pas 2x verloren vandaagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent eindelijk in divisie 1 beland?
Chill. Neem een joint, word je lekker rustig vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
hraghea0oh9fhy zo onterecht verlorenspeelde 2e helft echt 45 min op zijn helft maar gelijkmaken lukte maar niet.
41212 bpl team met torres-walcott en rooney erachter. uiteindelijk defoe voor rooney en dyer/ox op de flanken. pff dat potje bewees wel dat pace echt alles is
1-2 verloren ik 14 schoten op doel hij 4tiltttttttttttt
eerste 6 gewonnen en goldcup ook een paar keer op rij..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent eindelijk in divisie 1 beland?
even wachten.quote:
Hij kreeg het warm van je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
ik stuurde gg hij: 'tkt j'ai eu chaud t'a fait un super match'
iemand die frans kan vertalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
Hoe oud ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
lol watquote:
Op een nieuw account zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eerste 6 gewonnen en goldcup ook een paar keer op rij..
Waarom post je nu ook direct een foto waarop je met andere jongens knuffelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Tot volgend jaar. Naast een nieuwe CV en RB zie ik hem de weg naar boven vinden. Ook dankzij cocu.quote:
ik denk dat hij het warm kreeg van al die schoten etc van jou.quote:
ja maar 6 in div1 bedoelde ikquote:
omdat hier de vorm van mijn lichaam het mooist isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom post je nu ook direct een foto waarop je met andere jongens knuffelt?
oh je was serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vertaal alleen wat er staat.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
omdat hier de vorm van mijn lichaam het mooist is
gr gr
JIJ BENT ZELDZAAM. Een ginger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik won met mijn nieuwe account met silvers ook de titel in divisie 1. Was me op mijn main account nog niet gelukt (niet meer dan 5x geprobeerd, maar toch)quote:
Officieel gay dus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
omdat hier de vorm van mijn lichaam het mooist is
gr gr
ik heb zelfs een account met 4000 followers ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Djeetje, waarom promote je je YT-account niet op je Twitter met 500 followers dan?
Hij speelde niet slecht maar echt amateuristisch wanneer hij speeldequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef Baje het volgende:
[..]
Tot volgend jaar. Naast een nieuwe CV en RB zie ik hem de weg naar boven vinden. Ook dankzij cocu.
op mn main acc ook gwn 3x op rij ofzo hoor hater ;pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik won met mijn nieuwe account met silvers ook de titel in divisie 1. Was me op mijn main account nog niet gelukt (niet meer dan 5x geprobeerd, maar toch)
Allemaal nep zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb zelfs een account met 4000 followers ofzo.
Jij bent die rooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
van die kant wel ja.quote:
2 woorden; blessure - cultuurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij speelde niet slecht maar echt amateuristisch wanneer hij speelde
Sommige mensen schatten mij 80, dat noem ik ook wel blinde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
van die kant wel ja.
Sommige schatten met 17 voordat ze zien hoe groot ik ben
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie jou nog geen foto van jezelf posten, lelijke ork.
We shall see. Ik heb er vertrouwen in. Eerst een aantal negers die weg moeten. Marcelo lens hutch edquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar hij werd weggespeeld door topklassers
Lens ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef Baje het volgende:
[..]
We shall see. Ik heb er vertrouwen in. Eerst een aantal negers die weg moeten. Marcelo lens hutch ed
Baje is nog een topper met jou vergeleken. Ga jij maar eerder weg. Hij komt wel achter je aanquote:
Ik ben een trouwe fok user!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik kan toch zien dat je echt onzinnige dingen post
Complimentje van toefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Baje is nog een topper met jou vergeleken. Ga jij maar eerder weg. Hij komt wel achter je aanEcht.
Paar mensen op een rijtje zetten en hopen op het bestequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef pascal08 het volgende:
Als ik ooit op een FOK!meet een pistool met 1 kogel in m'n handen gedrukt krijg, wordt het nog een fucking dilemma ook.
Ik schiet 'm wel door m'n eigen kop.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar mensen op een rijtje zetten en hopen op het beste
Daarom beter geen fok meet. Iedereen heeft wel een vijandelijk lijntje naar iemand lopen. Áls we afspreken kunnen we dat beter in een weiland doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef pascal08 het volgende:
Als ik ooit op een FOK!meet een pistool met 1 kogel in m'n handen gedrukt krijg, wordt het nog een fucking dilemma ook.
Laat GJE hier buiten aub..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef pascal08 het volgende:
In Beverwijk ligt nog wel een leuk weiland ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom beter geen fok meet. Iedereen heeft wel een vijandelijk lijntje naar iemand lopen. Áls we afspreken kunnen we dat beter in een weiland doen.
Dat doet niemand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kijk dat we elkaar een kogel door elkaars hoofd wensen is ook wel overdreven
Beverwijk ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom beter geen fok meet. Iedereen heeft wel een vijandelijk lijntje naar iemand lopen. Áls we afspreken kunnen we dat beter in een weiland doen.
Als ik ooit wakker word in een badkamer met een voorvochtuser, een zaag en een ketting om m'n enkel, zaag ik gewoon gelijk m'n hoofd af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie zijn de voorvochtusers dan ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik ooit wakker word in een badkamer met een voorvochtuser, een zaag en een ketting om m'n enkel, zaag ik gewoon gelijk m'n hoofd af.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik ooit wakker word in een badkamer met een voorvochtuser, een zaag en een ketting om m'n enkel, zaag ik gewoon gelijk m'n hoofd af.
De vraag die je wist dat zou komen.quote:
Ik heb wel een keer gezien dat iemand z'n hoofd eraf werd gezaagd met een kettingzaag. Ik hoorde 'm zelfs nog ademen nadat z'n hoofd eraf was. Dan zie ik eigenlijk nog liever een piemel in de neus van een koe/paard,quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik zie het voor me
Iemand die zijn eigen hoofd er af probeert te zagen
Die zal wel erg rare worden denk ik. Zo shiny zie je ze niet vaak.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zal wel erg rare worden denk ik. Zo shiny zie je ze niet vaak.
Ik kijk dat soort filmpjes nooit, weet niet of het een gevalletje slechte maag is, maar de behoefte nooit gehad. Kijk dan liever naar een leuk porno filmpjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gezien dat iemand z'n hoofd eraf werd gezaagd met een kettingzaag. Ik hoorde 'm zelfs nog ademen nadat z'n hoofd eraf was. Dan zie ik eigenlijk nog liever een piemel in de neus van een koe/paard,
Mexican Cartelsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gezien dat iemand z'n hoofd eraf werd gezaagd met een kettingzaag. Ik hoorde 'm zelfs nog ademen nadat z'n hoofd eraf was. Dan zie ik eigenlijk nog liever een piemel in de neus van een koe/paard,
Was die toen niet op FB met nog een onthoofding met een bot mes ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een combi zou wel leuk zijn. Beetje extra spanning.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort filmpjes nooit, weet niet of het een gevalletje slechte maag is, maar de behoefte nooit gehad. Kijk dan liever naar een leuk porno filmpje
Nog iemand met een trauma hier.quote:
Breng Djeetje nou niet op ideeën.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Als je je eigen hoofd er af kunt zagen krijg je vast veel views op youtube
Voor de combi moet je kijken op www.reddit.com/r/fiftyfiftyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een combi zou wel leuk zijn. Beetje extra spanning.
[..]
Nog iemand met een trauma hier.
Subscribbbebebebbeebbebebeequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Als je je eigen hoofd er af kunt zagen krijg je vast veel views op youtube
Oké, dat meende ik niet serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Voor de combi moet je kijken op www.reddit.com/r/fiftyfifty
Jullie hebben veel gemeen.quote:
127 hours part 2?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, dat meende ik niet serieus natuurlijk.
[ afbeelding ]
Niet op deze drukkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, dat meende ik niet serieus natuurlijk.
[ afbeelding ]
Jij hebt ook al zo'n goede streak..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
omfg en weer heao8hf8owhfowe8fea awfo8fhyua
2-2 hij 2 schoten op doel ik 15!
maar beter mee kappen dan maar
je raad nooit hoe ik vandaag bijna scoordequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
omfg en weer heao8hf8owhfowe8fea awfo8fhyua
2-2 hij 2 schoten op doel ik 15!
maar beter mee kappen dan maar
hahah ach heeft gelukkig maar 1 loss opgeleverd, morgen weer een dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zo'n goede streak..
scorpion kick?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je raad nooit hoe ik vandaag bijna scoorde
Vast een afleggerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ach heeft gelukkig maar 1 loss opgeleverd, morgen weer een dag.
en maar 1x verloren btw vandaag Djeetje, die 1e was nog van eergisteren ofzo
[..]
scorpion kick?
Hocus pocus pass alleen zijn keeper tikte hem nog net aan.quote:
jammerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hocus pocus pass alleen zijn keeper tikte hem nog net aan.
http://wefut.nl/player/8940
volgende Hidden Gem
Ik vind hem geen hidden gem hoor. Hij is best bekend geworden door bepaalde Youtubers.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
volgende Hidden Gem
hou eens op met die aandachtshoer plaatjesquote:
ik kon hem niet, maar dan een andere zoeken dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind hem geen hidden gem hoor. Hij is best bekend geworden door bepaalde Youtubers.
laten we het leuk houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind hem geen hidden gem hoor. Hij is best bekend geworden door bepaalde Youtubers.
[..]
hou eens op met die aandachtshoer plaatjes
die itani gozer vond hem tegenvallenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou mijn eerste wedstrijd tegen IF HULK..
Wat bronzes betreft heb ik ook geen hidden gems want degene die ik gebruik zijn allemaal wel redelijk bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik kon hem niet, maar dan een andere zoeken dus.
Wel uitspreken als hidden djem dit keer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
volgende Hidden Gem
Toen iemand anders een plaatje postte met alleen maar wat spelers die waren verkocht maar zonder naam kreeg hij ook zo'n reactie, dit was uiteraard gewoon een grap.quote:
oh kut, dat dacht ik al bij level 29, al heb ik hem nu eindelijk gehaaldquote:
ja wat is handig eerst mijn teksten bedenken ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel uitspreken als hidden djem dit keer.
Het klinkt nu als iemand die zijn spreekbeurt moet houden maar alles van een velletje papier op staat te lezen. Bedenk gewoon vooraf wat je wil vertellen, maar hou het spontaan als je daadwerkelijk de commentary in gaat spreken. De meeste dingen die voorbij komen kan je zelf op dat moment wel invullen..dat hoef je niet helemaal uit te typen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja wat is handig eerst mijn teksten bedenken ?
Ben je dit door mij begonnen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh kut, dat dacht ik al bij level 29, al heb ik hem nu eindelijk gehaald
Maar ik ben pas net begonnen
Kut toefjes, kut verslaving.
Ja, ik vind dat soort kutspelletjes vaak wel leuk, maar omdat je steeds moet wachten op die levens is dit echt kut en nog meer verslavendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je dit door mij begonnen?Ik vervloek degene die mij attent heeft gemaakt op dit kut spel
Level 29 heeft me een dag of 2 gekost
gewoon wat steekwoorden opschrijven dus ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het klinkt nu als iemand die zijn spreekbeurt moet houden maar alles van een velletje papier op staat te lezen. Bedenk gewoon vooraf wat je wil vertellen, maar hou het spontaan als je daadwerkelijk de commentary in gaat spreken. De meeste dingen die voorbij komen kan je zelf op dat moment wel invullen..dat hoef je niet helemaal uit te typen.
©pokerquote:
Nee joh spontaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gewoon wat steekwoorden opschrijven dus ?
Ik zou tijdens het in elkaar zetten van de video wat dingen opschrijven die je sowieso wil bespreken, maar tijdens het inspreken er helemaal niets meer bijhouden. Dat werkt het beste. De stats enzo komen toch in beeld, dus dat kan je makkelijk op dat moment zelf invullen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gewoon wat steekwoorden opschrijven dus ?
Dus pas inspreken als ik het al heb opgenomen ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou tijdens het in elkaar zetten van de video wat dingen opschrijven die je sowieso wil bespreken, maar tijdens het inspreken er helemaal niets meer bijhouden. Dat werkt het beste. De stats enzo komen toch in beeld, dus dat kan je makkelijk op dat moment zelf invullen.
Ik dacht dat je het steeds zo had gedaan eigenlijk? Naja, gewoon doen hoe jij het wil, maar het zal een stuk spontaner moeten. Hoe je dat bereikt maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus pas inspreken als ik het al heb opgenomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |