PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Maar als die cardweight echt hetzelfde was gewees, waren er echt ziek veel Mangala, Lens en Bocchetti op de markt geweest. Maar ik zie het er niet aan afquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
Het is enigzins mogelijk als de cardweight van de non rares TOTS hetzelfde is gebleven. Dan heb je wel een redelijke kans, maar wat hij idd kreeg was BS
Wel toch, Mangala is 2x 100k, Lens is 100k, Bocchetti ook 100k, Riether 40k (?), Inan 50k. En dan nog twee discard TOTW en de rest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh het leek achter elkaarMaar had geluid uit staan
Naja dan is nog het ergste dat ie nog niet eens winst heeft uit die 500k
nee, hoe duur is de beste man?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft er al iemand met Gonalons gespeeld?
Ja oke door het discarden van de rest welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wel toch, Mangala is 2x 100k, Lens is 100k, Bocchetti ook 100k, Riether 40k (?), Inan 50k. En dan nog twee discard TOTW en de rest.
Dit jaar nietquote:
70kquote:
oh, op PS3 is hij 95k, zie ik net.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
70k
Ik heb nog 800 Microsoft poins zag ik, en nu ik Season ticket heb ga ik die denk ik tijdens de laatste Tots HH uitgeven
Geen idee maar zijn stats zijn echtquote:
Hij was woensdag 40kquote:
Hij wilde het doen, maar toen zag hij in de comments iemand zeggen dat hij veel waard was.quote:
Dat was ik niet maar waar is de link van die stream?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij wilde het doen, maar toen zag hij in de comments iemand zeggen dat hij veel waard was.
Musaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Wie raden jullie aan op RM Rusische league 4-5-1 ? Silver
McGeadyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Wie raden jullie aan op RM Rusische league 4-5-1 ? Silver
http://www.twitch.tv/ratedpgtipsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was ik niet maar waar is de link van die stream?
Moet je hem wel even dippen in een pot zilververf.quote:
quote:
Excusez- moiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je hem wel even dippen in een pot zilververf.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/ratedpgtips
Hij had in het begin TOTS Inan en SIF Klose. Later nog Di Maria en nu niet zo heel veel meer...
50kquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoeveel is de prijs van SIF Klose op het moment? (xbox)
Is dat weer dezelfde speler als je vorige Hidden gem?quote:
nee deel 2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat weer dezelfde speler als je vorige Hidden gem?
Je spreekt gem uit als djem trouwens.quote:
Er staat weer Gabbiadini in de titel i.p.v Cristiano.quote:
XzatoXx ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die uit die stream discardt Kwarasey en ik postte daarover
veranderd nuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er staat weer Gabbiadini in de titel i.p.v Cristiano.
hahahaha precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef BDIL het volgende:
Djeetje spreekt fucking eentonig en langzaamVroeger had je altijd wel iemand die fucking veel moeite had met lezen en toen hij aan de beurt was je begon te ergeren
Zon gevoel krijg ik nu een beetje
Dat is wel apart iddquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
2 punten:
- Als je eerst zegt dat vrije trappen stats niet belangrijk zijn moet je niet een minuut later zeggen dat ze goed zijn
GODVERDOMME MIJN CONTROLLER IS VETTIG(zachte g inbegrepen.)quote:
Huh?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
GODVERDOMME MIJN CONTROLLER IS VETTIG(zachte g inbegrepen.)
Hoelang is deze gast al bezig ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/ratedpgtips
Hij had in het begin TOTS Inan en SIF Klose. Later nog Di Maria en nu niet zo heel veel meer...
ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
hij doet het denk ik expres zo langzaam omdat hij ervoor wilt zorgen dat het duidelijk over komtmaar het hoeft echt niet zo statisch
vanaf 8 uur GMT.quote:
nee, gewoon coins gesponsord.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die stream uitgezet. Hij heeft absurd veel coins dus dan snap ik wel dat hij alles discardt maar ik vind het toch dom. Hij zal ook wel heel veel FIFA points gebruikt hebben.
Hij is volgens mij ook vrij goed in traden hoor. Heeft er amper een euro tegenaan gegooid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die stream uitgezet. Hij heeft absurd veel coins dus dan snap ik wel dat hij alles discardt maar ik vind het toch dom. Hij zal ook wel heel veel FIFA points gebruikt hebben.
Ziet eruit als een hidden gem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef rolls-reus het volgende:
Deze man is de enige oplossing om iedereen op 9 chem te krijgenkan het in 352 als middelste cb?
http://wefut.nl/player/4377
Wie is die gast uberhaupt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook vrij goed in traden hoor. Heeft er amper een euro tegenaan gegooid.
ja en iets spontaner ofzo.quote:
dat gaat losses opleverenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef rolls-reus het volgende:
Deze man is de enige oplossing om iedereen op 9 chem te krijgenkan het in 352 als middelste cb?
http://wefut.nl/player/4377
Ja, daarom gebruikt hij ook zoveel FIFA pointsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook vrij goed in traden hoor. Heeft er amper een euro tegenaan gegooid.
Zal het proberen, maar er zit wel al verbetering in toch ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja en iets spontaner ofzo.
lekker makkelijk wel om commentaar te geven als je het zelf niet hoeft te doen
Weet ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet ik veel
Heb die hele stream niet gezien
Lekker Mart.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat gaan we.
Mag ik dat zeggen.
Ja dat mag ik zeggen.
Ik kom over een kwartiertje.
Hij gaat nog een paar weken door dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hij zit te wachten op TOTS Ronaldo in een pack![]()
Dan gaat m'n idee de prullenbak inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat gaat losses opleverenpace is everything
Dan ben je nog dommer dan je eruit zietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat gaan we.
Mag ik dat zeggen.
Ja dat mag ik zeggen.
Ik kom over een kwartiertje.
Als je lengte hebt om te compenseren kan het wel, maar hij is ook maar 1.81. Dat wordt hem niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan gaat m'n idee de prullenbak inhelaas
Dat was een geweldig momentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan je eruit ziet
Die opmerking aan het eind ook van: "ik had nog een leuke opmerking tegen je"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan je eruit ziet
Was wel een leuke aflevering, ging alleen nergens overquote:
Ik zag de edit!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die opmerking aan het eind ook van: "ik had nog een leuke opmerking tegen je"
Maar toch De Mart
Die chick bij de bekerfinale was wel echt zwaar lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was wel een leuke aflevering, ging alleen nergens over
quote:
Hij had ook meteen spijtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die opmerking aan het eind ook van: "ik had nog een leuke opmerking tegen je"
Maar toch De Mart
Jat0gquote:
Japquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die chick bij de bekerfinale was wel echt zwaar lekker
Wie is die Shiv eigenlijk? Heeft hij een groot YT kanaal? Nog nooit van hem gehoordquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb meteen pics gezocht maar dat viel toch tegen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kende hem eerst ook niet maar hij heeft wel redelijk veel views: www.youtube.com/user/ratedpgtipsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie is die Shiv eigenlijk? Heeft hij een groot YT kanaal? Nog nooit van hem gehoord
Ik kom zo welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
Waar is mijn favo spits J Janssen en de andere spits Rijstbal
en de rm met de bijnaam robben?
On my way!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
Waar is mijn favo spits J Janssen en de andere spits Rijstbal
en de rm met de bijnaam robben?
Dat was geen filmquote:
Van mij wel, maar dan moet je even Rijst contacteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan ik meedoen met clubs?Internet werkt weer op magische wijze
Waar ? Gr grquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Baje het volgende:
Baje is er wel hoor.
Ey Bakkert ik zag jou gister op de televisie.
Ja had ik gepost en maar 12 wedstrjden schorsing.quote:
Bij deze excusesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja had ik gepost en maar 12 wedstrjden schorsing.
Dan zal ik wel alvast aan merchandise denken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
Via engels krijg je wel meer views.
Maar of jij dat kan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
alles op zijn tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan zal ik wel alvast aan merchandise denken.
Ben je al rijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doel
Gewoon intern een functie zien te bemachtigen. Trainer b1 a1 oidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)d&utm_medium=twitter![]()
![]()
Qua voetbal wordt nog een seizoen een lastig verhaal voor hem, maar qua persoonlijkheid hoop ik dat ie nog een jaar doorgaat
Dan kan je samen met GJE dure horloges en puntschoenen kopen. Of natuurlijk naakt campingbadmintonquote:
Dat viel me niet eens opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet altijd lachen door die neger met dat geld op zijn muts.
Zo gaar is dat ja..eerste 2 of 3 keer trap je er vaak nog in en daarna scoor je de de simpelste goals omdat het voorspelbaar is gewordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
speelde net weer tegen een gjefucking irritant geen ruimte tussen zn laatste linie en goalkeeper. wel simpel gewonnen want uiteindelijk niet al te moeilijk als iemand zonder gk speelt.
heb hem maar aangeraden zn goalkeeper als keeper te gebruiken.
ja preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaar is dat ja..eerste 2 of 3 keer trap je er vaak nog in en daarna scoor je de de simpelste goals omdat het voorspelbaar is geworden
komt er dan weer een TOTS ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
Was er vorig jaar nog een vaste dag dat bekend werd gemaakt welk TOTS de volgende zou zijn? Erg benieuwd wat woensdag op gaat leveren aan nieuwe kaarten
Elke week 1, tenminste, vorig jaar ging dat zo. Dus ik ga er van uit dat het dit jaar hetzelfde zal zijn.quote:
yessquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke week 1, tenminste, vorig jaar ging dat zo. Dus ik ga er van uit dat het dit jaar hetzelfde zal zijn.
Laat je opnemen svpquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Baje het volgende:
[..]
Volgend seizoen ook bij PSV. Mark my words
Dat is djeetje overduidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben m gezien op tv. Ik niet. Is Tbakkert die met het blauwe shirtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |