PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ok Grolschquote:
Wellusquote:
Dat is nog eens praatquote:
Ook lekker. Ik ga zo Guinness drinken.quote:
Dat is praatquote:
Dat is praatquote:
Sinds deze week volgens mij. Is dat leuk dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wow, sinds wanneer zenden ze Parcs and Rec uit op Comedy Central?
Wist ik niet, heb alles wel al gezien. Geniale comedyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds deze week volgens mij. Is dat leuk dan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds deze week volgens mij. Is dat leuk dan?
Die cup is er al een paar dagen..quote:
Gratiesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Die Nepethez gebruikt ook ziek veel fifa points he
quote:
Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam gisteren iemand tegen met als teamnaam 'JODENHEBBENKK'
Wel kocht ik zijn De Vrij voor 650c.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam gisteren iemand tegen met als teamnaam 'JODENHEBBENKK'
Wel kocht ik zijn De Vrij voor 650c.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef BDIL het volgende:
Krijg net een reactie op marktplaats van : Omar_mocroplayer!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem met winst verkocht dus ja, hij heeft zijn lesje geleerd.
Die heeft gewoon een afspraak gemaakt met EA zodat al zijn kijkers weer packs gaan openen.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga Lens ook weer kopen vanavond, dan maar 20k meer betalen, boeie !!!
Praatjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Dat is die gozer die 2 TOTS spelers in hetzelfde pakje heeft zitten, echt tyfes veel geluk die gast, zo erg is het bij mij nog niet eens , heb nu sinds woensdag 300k uitgegeven en het beste was 86 toure,quote:
Ben ik thunderstruck?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rustig aan TT (HAHA dit is dubbelzinnig want VDM is de TT maar omdat hij zo vaakgebruikt begint hij op de user die TT als afkorting heeft te lijken)
Is VDM de topictitel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rustig aan TT (HAHA dit is dubbelzinnig want VDM is de TT maar omdat hij zo vaakgebruikt begint hij op de user die TT als afkorting heeft te lijken)
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ga je me nou ook nog voor Timmy Simons uitschelden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
kut ik haal altijd TT en TS door elkaar
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Die letter zitten op het toetsenbord ook zo dicht bijelkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
kut ik haal altijd TT en TS door elkaar
Nee ik wil niet nog een notequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je me nou ook nog voor Timmy Simons uitschelden.
Gerapporteerd!
Timmy Simonsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gerapporteerd!
Ik niet maar ik ga wel naar de winkel voordat VI begint.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Reemi het volgende:
Ik hou niet van bier maar door al die bierposts krijg ik er alsnog zin in
Oei dan heeft hij straks 2 notes!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gerapporteerd!
als je het filmpje kijk weet je het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Janeiros het volgende:
Ik ben een totale noob met TOTS maar wat lult die dude dat z'n 2 spelers in blauwe kaarten veranderen?![]()
Nee, er staat toch starting 11.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Die community cup werkt zeker ook als je gewoon 5 verschillende bankzitters hebt?
Wacht dan tot Woensdagavond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
je zou denken dat de cardweight van de NIFs zou gelden ja, maar of dat ook zo is..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand of die Glitch van die non shiny Tots spelers gisteren, betekent dat die er net zoveel inzaten als normaal?
In dat geval zouden er deze dagen echt ziek veel Lens/Mangala/ Bochetti op de markt moeten komen en zou die prijs echt heel hard moeten dalen. Zoveel packs die zijn geopend, moeten er echt ziek veel extra uitgegeven zijn.
Sowieso, wat zou er gebeurd zijn met die NIF's die op de markt zijn gezet? En die zijn gekochtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zou denken dat de cardweight van de NIFs zou gelden ja, maar of dat ook zo is..
Ik denk het niet, al zou het wel kunnen verklaren dat er heul veul waren en nu wat minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zou denken dat de cardweight van de NIFs zou gelden ja, maar of dat ook zo is..
Ah je hebt een nieuw Feyenoord liedje geleerd zie ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
SJIKKE SJIKKE SJIKKE
HEUJ HEUJ HEUJ
SJIKKE SJIKKE SJIKKE
HEUJ HEUJ HEUJ
POTSIE BIER POTSIE BIER
HEUJ HEUJ HEUJ
POTSIE BIER POTSIE BIER
HEUJ HEUJ HEUJ
WAT ZEGT DE KOE?
BOE!!!!!
JALALALALALALAAAA JALALALALAAAAAAA
JALALALALALALAAAA JALALALALAAAAAAA
OK Suarezquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je hebt een nieuw Feyenoord liedje geleerd zie ik
Nee. De TOTS versies zijn automatisch toegewezen aan de account van degene die hem in een pack had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso, wat zou er gebeurd zijn met die NIF's die op de markt zijn gezet? En die zijn gekochtHad diegene dan een NIF gekocht en kreeg een TOTS?
Bats recht op je snaakquote:
Ik zie ook bij alle Totsen Class on grass/ Unreal Madrid en Dirtytalk inc (zal wel niet de eckte zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
Iemand heeft 4 keer tots Pelle op de markt...
Nee, dat mag pas als ik hem hebquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag dat niet dan? Jij hebt een maand lang lopen zeveren over TOTS Pelle en je hebt hem nog niet gekocht
Ja. van 3 tot 4quote:
Snel het bejaardentehuis in danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef Thorb het volgende:
Dat mens bij dwdd zal je oma maar zijn, daar kom je nooit meer weg.
MOTM Maher en Van Rhijn is iig origineler en hij heeft best leuke statsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:02 schreef Nickskuh het volgende:
MOTM Maher en Van Rhijn of Sneijder en Jonathan?
Ja ziet er bazig uit, maar ik zie het nut van overpowered silvers in gold squads niet echt.quote:
Pelle hoort er gewoon in de staanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ziet er bazig uit, maar ik zie het nut van overpowered silvers in gold squads niet echt.
Ik zie alleen maar een belabberde silverquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ziet er bazig uit, maar ik zie het nut van overpowered silvers in gold squads niet echt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een belabberde silver
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MOTM Maher en Van Rhijn is iig origineler en hij heeft best leuke stats
Je bent zelf belabberdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een belabberde silver
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
WeFUT is weer gefixt: leaguefilter en alle stats.
Eerder advocaat. Met beperkte middelen toch zo'n prestatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Reemi het volgende:
Beste trainer van het seizoen, terecht lijkt me
[ afbeelding ]
Mooie foto welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerder advocaat. Met beperkte middelen toch zo'n prestatie.
Dick en Steve waren toch wel de grootste kanshebbers denk ik, beetje een underdog dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Topquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
WeFUT is weer gefixt: leaguefilter en alle stats.
Pelle eruit voor een degelijke gold spits en dan is hijquote:
Pelle gaat er niet uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Pelle eruit voor een degelijke gold spits en dan is hij
Ik heb altijd moeite met hem tegen mensen die heel erg snelle spelers hebben. Ik ben niet zo'n goede passer en mijn snelste speler is Cissequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
Heb nu dus 3 potjes met die knul gespeeld en daar zal het de rest van het weekend bij blijven. Ik ben in ieder geval wel enthousiast. Elke voorzet is levensgevaarlijk en elke kopbal keihard.Ik heb nog geen speler zo hard zien koppen. Verder is met zijn 91 finishing elke kans een goal. Zolang je hem goed bedient en de spelers eromheen beweeglijk laat zijn is het echt een killer.
Heeft nu 8 goals in die drie potjes, maar dus wel 5 in de eerste.Daarna twee erg goede tegenstanders tegengekomen.
Serieus, waarom je niet gewoon een silver team om hem heen maakt gaat mijn pet echt te bovenquote:
Hij kan ook in me zilveren eredivisie team staan, wie zou ik dan als spits moeten neerzetten, wil graag nog wat TOTS spelers gebruikenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Serieus, waarom je niet gewoon een silver team om hem heen maakt gaat mijn pet echt te boven
Goossens lijkt mij niet echt fijn voor LW. Als CM wel goed maar zo ver voorin aan de zijkant niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de RB geen IF heeft,
Wat een irritant figuur die Matt zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een MattHDGamer video dus niet kijken als je niet tegen hem kan.
Arias en het pack daarna een IFDe rest kijk ik nu nog.
Dit lees ik nu pas, maar hij heeft niet te lang geleden zelf een ban gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk aangezien hij de meest trieste user op FOK! is
Maak een 4-3-3 team dan met TOTS Pelle, TOTS Ince en TOTS Agassaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij kan ook in me zilveren eredivisie team staan, wie zou ik dan als spits moeten neerzetten, wil graag nog wat TOTS spelers gebruiken
Wat zeg ik nou: niet kijken als je niet tegen hem kanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een irritant figuur die Matt zeg.
Sorry, had er geen punt achter moeten zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou: niet kijken als je niet tegen hem kan
Dat doen er wel meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij weet niks van de prijzen en hij zet ze er maar gewoon voor random prijzen op.
Mijn club is daar verkozen tot beste beste jeugdopleiding op amateurbasisiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
60K?quote:
5 kilo makeupquote:
Bibi?quote:
Nou en.quote:
Dan wacht ik wel tot dinsdag. Ik speel voorlopig toch geen fifaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er staat nu een Pelle voor 80k bin. VDM of andere die hem willen, grijp je kans. Die silvers gaan niet nog een HH krijgen
http://wefut.nl/squad/1331quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt em voor me afals jij het beter weten
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot dinsdag. Ik speel voorlopig toch geen fifa
Die linksback is wel echt jammerlijk slechtquote:
quote:
Sowieso komt er nog wel een HH waar zowel goud als silver premium packs komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er staat nu een Pelle voor 80k bin. VDM of andere die hem willen, grijp je kans. Die silvers gaan niet nog een HH krijgen
http://wefut.nl/squad/1332quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ok Ok, maar Ribery en Benzema hoef ik niet, allebei veels te duur,
haha ik hoop dat je tot ver kan tellenquote:
3 uur vannachtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
huh? Hoe zit het nou met het HH gekkies?
Scheelt twee spelers vergeleken met degene die ik voor je heb gemaaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Laat maar jongens, ik ga deze maken
[ afbeelding ]
Om er dan na 3 potjes achter te komen dat het kut speeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb me toch een team nou die ik ga bouwen,, ik wordt er spontaan heel blij van
Lijkt er wel heel veel opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Laat maar jongens, ik ga deze maken
[ afbeelding ]
Oh die kan ik wel betalen hoor, maar ik ga hem niet makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik hoop dat je tot ver kan tellen
Dante ga ik dan denk ik alleen de normale versie van halen, en Alaba kan altijd nog LB want Arteta krijgt gewoon 9 chemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt er wel heel veel op
Zoiets zou ik ook maken, ziet er goed uit![]()
Alleen ga je spijt krijgen van Dante en Alaba, die gaan wel een TOTS krijgen
Toch maar wel vandaag alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag Aliadiere maar eens oppikken
[ afbeelding ]
Dan kan jij me binnenkort vast wel vertellen hoe ie speelt!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag Aliadiere maar eens oppikken
[ afbeelding ]
Ja, wil er straks mee spelen eigenlijk. Hij gaat nu voor rond de 160k..kan er verder toch geen zinnig woord over zeggen met al die happy hours en fluctuaties.quote:
Idd, het is lastig nuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wil er straks mee spelen eigenlijk. Hij gaat nu voor rond de 160k..kan er verder toch geen zinnig woord over zeggen met al die happy hours en fluctuaties.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
PASCAL WAT ZIJND E AFMETINGEN VOOR DIE BANNER ?
quote:
Maar ik heb helemaal geen boomhutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat de afmetingen zijn voor een banner voor WeFut
quote:
quote:
żżżquote:
jupquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef rolls-reus het volgende:
Morgen fa cup final toch? Daar komt sowieso een motm voor uit -> happy hour, lijkt mij..
komt ook naar Den Haagquote:
Viel deze daar wel of niet onder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
Pascal, ik maak die banner voor de helft van de prijs.
ja toch?quote:
Waar gaat dit over? Pascal sluit dealtjes zonder mijn medewetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
Pascal, ik maak die banner voor de helft van de prijs.
Pascal schakelt de Syriër in om een banner te maken voor WeFut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Pascal sluit dealtjes zonder mijn medeweten
Die Syriër is wel een baas geloof ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal schakelt de Syriër in om een banner te maken voor WeFut.
Alsof iemand dat hier boeit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef TBakkert het volgende:
Nu ga ik klagen dat buitenlanders mijn baan inpikken ja.
Ik ben mezelf slapende rijk aan het maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Pascal sluit dealtjes zonder mijn medeweten
Ik zeg ook niet dat ik hier ga klagen.quote:
theekanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hier ga klagen.
Ik meld hier alleen dat ik ga klagen, maar dat kan net zo goed mij het meldpuntvoormiddenenoosteuropeanen zijn.
Als je het maar gebruikt voor leuke dingetjes voor op het schipquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben mezelf slapende rijk aan het maken.
alles kan. Of niet. 50% kans.quote:
Ik dacht aan een minionderzeeër zodat we onze chicks ongezien naar het schip kunnen transporteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je het maar gebruikt voor leuke dingetjes voor op het schip
Waarom promoten jullie de site niet ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een minionderzeeër zodat we onze chicks ongezien naar het schip kunnen transporteren.
duurdere servers.quote:
Dat is correct.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Maver24 het volgende:
Arthur Moraes heeft wel dope stats, by far de beste braziliaanse keeper
Hij is op PS3 nu 145k, dus nog even wachten op een nieuwe HH en dan kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Even gekocht120k
, kon het niet laten, coins moet rollen
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is op PS3 nu 145k, dus nog even wachten op een nieuwe HH en dan kopen.
Heb je ook eindelijk wat degelijks achter Santana en Dede op doel. Dit verhoogt wel het aantal Brapace kutteams natuurlijk...
Weer vol met custom corners?quote:
was wel mooi tegen mij nam hij gewoon een normale corner toen we friendly deden vanmiddag, en hup gelijk een goalquote:
Volgens mijn sprong Subotic toen niet eensquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was wel mooi tegen mij nam hij gewoon een normale corner toen we friendly deden vanmiddag, en hup gelijk een goal
ik zal wachten tot dat de market crash klaar isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer zal ik dit bouwen?
http://wefut.nl/squad/1333
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zal wachten tot dat de market crash klaar is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mijn sprong Subotic toen niet eens
Reus gaat een TOTS krijgen lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Nystiq het volgende:
Nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Nystiq het volgende:
10 euro per dag. Dat is 10 keer zo veel als Aziaten in een Nike-fabriek.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
trade profit van 100.225 in minder dan 1 dag
Ik wil 1,5 - 2m coins hebben voor TOTSquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
10 euro per dag. Dat is 10 keer zo veel als Aziaten in een Nike-fabriek.
Ik zou geen IF's/MotM kaarten kopen van spelers die een TOTY krijgen als ik jou was. Of in ieder geval pas nadat ze hun TOTY hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Nystiq het volgende:
Matige troll weerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Gaat IF Van Persie niet dalen tijdens BPL TOTS?
als je dan zo stoer bent op verkochte kaartjes te laten zien, wees dan ook zo stoer om de namen erbij te geven.quote:
Nee, want dan geeft hij die spelers weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dan zo stoer bent op verkochte kaartjes te laten zien, wees dan ook zo stoer om de namen erbij te geven.
En dat is TOP SECRET!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want dan geeft hij die spelers weg.
Zeker? EA Forum zegt dat alles hard gaat dalen tijdens BPL TOTS. Maar ik heb geen zin om nog langer te wachten, speel al 2 maanden met een shit team.quote:
#yolo #nowisthetime #justdoitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Zeker? EA Forum zegt dat alles hard gaat dalen tijdens BPL TOTS. Maar ik heb geen zin om nog langer te wachten, speel al 2 maanden met een shit team.
donder dan op met die aandachtshoerplaatjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want dan geeft hij die spelers weg.
Grootheid DS2, jij hebt mij de weg gewezen om de FUT koning te worden. Nu ben ik echter nog de kroonprins want jij staat uiteraard ver boven mij.quote:
het is maar een spelletje, lekker kopen en lekker mee spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Haha, geen zin om zoveel verlies te maken
Ja, dat klopt ook weer aan de ene kant.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is maar een spelletje, lekker kopen en lekker mee spelen
dit dus. over 3 maanden is het geen fuck meer waardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bij nader inzien was het een vrij nutteloze post maar hier worden wel meer nutteloze posts geplaatst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
donder dan op met die aandachtshoerplaatjes.
Jij woont in de buurt van Leiden toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jazekerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt van Leiden toch?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij nader inzien was het een vrij nutteloze post maar hier worden wel meer nutteloze posts geplaatst.
Als EA malafide is wel. Ach, ik zou er ook niet raar van opkijken, maar het zou niet moeten kunnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef BDIL het volgende:
Zou het kunnen dat je met FIFA points meer kans hebt op een goede speler uit een pack dan met coins ?
Is die zoveel gezakt in dat ene uurtje?quote:
Nee maar daar koop ik hem voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is die zoveel gezakt in dat ene uurtje?
Nu op het moment of is dat de prijs waarvoor je hem ooit wil gaan kopenquote:
Ik dacht het eerst ook niet maar als ik zie dat ik echt crap had gehad uit 550k aan packs en Nepethez 6 TOTS/TOTW pulled met FIFA points vraag ik me wel bepaalde dingen afquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als EA malafide is wel. Ach, ik zou er ook niet raar van opkijken, maar het zou niet moeten kunnen.
mwah, niet zo veel zaken maar het is wel altijd gezellig op straat en er zijn genoeg kroegen en snackbars voor jouquote:
In de tijd dat ik nog weleens FIFA points gebruikte heb ik o.a. Messi, Ronaldo en 2x David Villa die toen 250k+ was uit een pack gehaald..in de jaren daarna echt alleen maar troepquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef BDIL het volgende:
Zou het kunnen dat je met FIFA points meer kans hebt op een goede speler uit een pack dan met coins ?
Hij had toch ook met 500k gedaan ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht het eerst ook niet maar als ik zie dat ik echt crap had gehad uit 550k aan packs en Nepethez 6 TOTS/TOTW pulled met FIFA points vraag ik me wel bepaalde dingen af
ik heb nog nooit messi of Ronaldo gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog weleens FIFA points gebruikte heb ik o.a. Messi, Ronaldo en 2x David Villa die toen 250k+ was uit een pack gehaald..in de jaren daarna echt alleen maar troep
Ik geloof echt niet dat dat toeval is. EA en Nep spelen gewoon onder een hoedje of hij heeft gewoon iets in elkaar gesoept. Dat kan gewoon niet die 6 packs achter elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht het eerst ook niet maar als ik zie dat ik echt crap had gehad uit 550k aan packs en Nepethez 6 TOTS/TOTW pulled met FIFA points vraag ik me wel bepaalde dingen af
Ook nooit mee gespeeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit messi of Ronaldo gehad
Is ook niet achter elkaar, is gewoon een compilatie van de beste packs hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat dat toeval is. EA en Nep spelen gewoon onder een hoedje of hij heeft gewoon iets in elkaar gesoept. Dat kan gewoon niet die 6 packs achter elkaar
Oh het leek achter elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Is ook niet achter elkaar, is gewoon een compilatie van de beste packs he
Ik merk het nu echt pasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog weleens FIFA points gebruikte heb ik o.a. Messi, Ronaldo en 2x David Villa die toen 250k+ was uit een pack gehaald..in de jaren daarna echt alleen maar troep
Nee.quote:
Het is enigzins mogelijk als de cardweight van de non rares TOTS hetzelfde is gebleven. Dan heb je wel een redelijke kans, maar wat hij idd kreeg was BSquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat dat toeval is. EA en Nep spelen gewoon onder een hoedje of hij heeft gewoon iets in elkaar gesoept. Dat kan gewoon niet die 6 packs achter elkaar
oooh, gezellig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |