PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ok Grolschquote:
Wellusquote:
Dat is nog eens praatquote:
Ook lekker. Ik ga zo Guinness drinken.quote:
Dat is praatquote:
Dat is praatquote:
Sinds deze week volgens mij. Is dat leuk dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wow, sinds wanneer zenden ze Parcs and Rec uit op Comedy Central?
Wist ik niet, heb alles wel al gezien. Geniale comedyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds deze week volgens mij. Is dat leuk dan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds deze week volgens mij. Is dat leuk dan?
Die cup is er al een paar dagen..quote:
Gratiesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Die Nepethez gebruikt ook ziek veel fifa points he
quote:
Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam gisteren iemand tegen met als teamnaam 'JODENHEBBENKK'
Wel kocht ik zijn De Vrij voor 650c.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam gisteren iemand tegen met als teamnaam 'JODENHEBBENKK'
Wel kocht ik zijn De Vrij voor 650c.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef BDIL het volgende:
Krijg net een reactie op marktplaats van : Omar_mocroplayer!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem met winst verkocht dus ja, hij heeft zijn lesje geleerd.
Die heeft gewoon een afspraak gemaakt met EA zodat al zijn kijkers weer packs gaan openen.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga Lens ook weer kopen vanavond, dan maar 20k meer betalen, boeie !!!
Praatjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Dat is die gozer die 2 TOTS spelers in hetzelfde pakje heeft zitten, echt tyfes veel geluk die gast, zo erg is het bij mij nog niet eens , heb nu sinds woensdag 300k uitgegeven en het beste was 86 toure,quote:
Ben ik thunderstruck?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rustig aan TT (HAHA dit is dubbelzinnig want VDM is de TT maar omdat hij zo vaakgebruikt begint hij op de user die TT als afkorting heeft te lijken)
Is VDM de topictitel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rustig aan TT (HAHA dit is dubbelzinnig want VDM is de TT maar omdat hij zo vaakgebruikt begint hij op de user die TT als afkorting heeft te lijken)
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ga je me nou ook nog voor Timmy Simons uitschelden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
kut ik haal altijd TT en TS door elkaar
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Die letter zitten op het toetsenbord ook zo dicht bijelkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
kut ik haal altijd TT en TS door elkaar
Nee ik wil niet nog een notequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je me nou ook nog voor Timmy Simons uitschelden.
Gerapporteerd!
Timmy Simonsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gerapporteerd!
Ik niet maar ik ga wel naar de winkel voordat VI begint.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Reemi het volgende:
Ik hou niet van bier maar door al die bierposts krijg ik er alsnog zin in
Oei dan heeft hij straks 2 notes!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gerapporteerd!
als je het filmpje kijk weet je het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef Janeiros het volgende:
Ik ben een totale noob met TOTS maar wat lult die dude dat z'n 2 spelers in blauwe kaarten veranderen?![]()
Nee, er staat toch starting 11.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Die community cup werkt zeker ook als je gewoon 5 verschillende bankzitters hebt?
Wacht dan tot Woensdagavond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
je zou denken dat de cardweight van de NIFs zou gelden ja, maar of dat ook zo is..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand of die Glitch van die non shiny Tots spelers gisteren, betekent dat die er net zoveel inzaten als normaal?
In dat geval zouden er deze dagen echt ziek veel Lens/Mangala/ Bochetti op de markt moeten komen en zou die prijs echt heel hard moeten dalen. Zoveel packs die zijn geopend, moeten er echt ziek veel extra uitgegeven zijn.
Sowieso, wat zou er gebeurd zijn met die NIF's die op de markt zijn gezet? En die zijn gekochtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zou denken dat de cardweight van de NIFs zou gelden ja, maar of dat ook zo is..
Ik denk het niet, al zou het wel kunnen verklaren dat er heul veul waren en nu wat minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zou denken dat de cardweight van de NIFs zou gelden ja, maar of dat ook zo is..
Ah je hebt een nieuw Feyenoord liedje geleerd zie ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
SJIKKE SJIKKE SJIKKE
HEUJ HEUJ HEUJ
SJIKKE SJIKKE SJIKKE
HEUJ HEUJ HEUJ
POTSIE BIER POTSIE BIER
HEUJ HEUJ HEUJ
POTSIE BIER POTSIE BIER
HEUJ HEUJ HEUJ
WAT ZEGT DE KOE?
BOE!!!!!
JALALALALALALAAAA JALALALALAAAAAAA
JALALALALALALAAAA JALALALALAAAAAAA
OK Suarezquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je hebt een nieuw Feyenoord liedje geleerd zie ik
Nee. De TOTS versies zijn automatisch toegewezen aan de account van degene die hem in een pack had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso, wat zou er gebeurd zijn met die NIF's die op de markt zijn gezet? En die zijn gekochtHad diegene dan een NIF gekocht en kreeg een TOTS?
Bats recht op je snaakquote:
Ik zie ook bij alle Totsen Class on grass/ Unreal Madrid en Dirtytalk inc (zal wel niet de eckte zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
Iemand heeft 4 keer tots Pelle op de markt...
Nee, dat mag pas als ik hem hebquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag dat niet dan? Jij hebt een maand lang lopen zeveren over TOTS Pelle en je hebt hem nog niet gekocht
Ja. van 3 tot 4quote:
Snel het bejaardentehuis in danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:59 schreef Thorb het volgende:
Dat mens bij dwdd zal je oma maar zijn, daar kom je nooit meer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |