PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Niets mis met een palmkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
WalesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
Australia kan je herkennen aan aan welke kant van de weg de autos rijden
Krijg ik net ook in een ander topic te horenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
Australia kan je herkennen aan aan welke kant van de weg de autos rijden
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
Die had ik net ook, maar genoeg gesogged.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat die posities dus niet geheel random zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die had ik net ook, maar genoeg gesogged.
Dit eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die had ik net ook, maar genoeg gesogged.
best leuke beats.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit eigenlijk ja.
Ik zit de chille beats voor bij het soggen weer aan en ga studeren.
Ik moet nu ook kiezen tussen beidequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
HOEREN SPANJE EN MEXICO LIJK NIET ZO OP ELKAAR
5212quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:38 schreef zerokil het volgende:
Welke opstellingen krijgen oranje met 4321?
433 en?
Het is van google he, dus je krijgt te zien waar je vaak naar zoektquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij blijft maar met half naakte mannen komen.
Er komen helemaal geen paarden en honden in beeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is van google he, dus je krijgt te zien waar je vaak naar zoekt
Wefut.nlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef marcie216 het volgende:
Hee.
Wat was ook al weer die site waar je een paar keer random spelers kon krijgen, en je daar dan een team van kon maken. Vervanger van futhead?
quote:
Amerika omdat gele strepen. Ergens in het noord oosten denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, kan je echt niks mee
Hoe gaat het met fitnessen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef marcie216 het volgende:
Hee.
Wat was ook al weer die site waar je een paar keer random spelers kon krijgen, en je daar dan een team van kon maken. Vervanger van futhead?
Thanks!quote:
Haha, niet zo lekker.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Haha, niet zo lekker.
Al hoewel, ik heb een bijbaantje in een magazijn en moet ik soms ook bv tegels sjouwen. Had daar laatst spierpijn van, dus komt allemaal goed.
Haha I know the feeling...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit het dieptepunt is, tijd om te stopppen.
Australie rijden de auto's linksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha I know the feeling...
Ik zie het verschil tussen Zuid Afrika en Australië niet. Echt elke keer gok ik mis...
Hahahahahahaha daar heb ik niet eens op geletquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Australie rijden de auto's linksDat heeft mij wel geholpen
Halve finale duurt het zoeken ook altijd heel erg lang.quote:
Klopt, je kunt ook alles gaan googlen enzo ... maar dan is het niet meer zo superquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hahahahahahaha daar heb ik niet eens op gelet![]()
Het is een leuk spelletje als je snel beslist. Binnen 5 seconden beslissen en niet de wereldmap vergroten.
Nope helemaal niksquote:
Dan zal er maandagavond vast nog wel een HH zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nope helemaal niks, ben bang dat er vanavond geen één is. Maar wel komende nacht om 3 uur volgens die foto van gisteravond waar de 3 MOTM kaartjes op staan, beetje vreemd
Pricaaaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:09 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1313
leuk team toch ?
Wellington volgens mijquote:
Amelant denk ikquote:
ik start net een nieuwe wedstrijd..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:13 schreef rolls-reus het volgende:
Ps3'ers! Er staat een tots schneiderlin op voor 140k bin, d volgende is 240k. Tel uit je winst zou ik zeggen. Ik heb helaas door een aantal investeringen niet genoeg meer hiervoor
dat was afgelopen nachtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nope helemaal niks, ben bang dat er vanavond geen één is. Maar wel komende nacht om 3 uur volgens die foto van gisteravond waar de 3 MOTM kaartjes op staan, beetje vreemd
Dat HH is vannacht al geweest maar er kan natuurlijk nog wel 1 komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net ook.quote:
word gefixed dus wel weer gevaarlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:13 schreef rolls-reus het volgende:
Ps3'ers! Er staat een tots schneiderlin op voor 140k bin, d volgende is 240k. Tel uit je winst zou ik zeggen. Ik heb helaas door een aantal investeringen niet genoeg meer hiervoor
zo is het ook wel weerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zag er net ook een gaan voor 160ktis het risico nemen wel waard dus
Ik een team met van Duinen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef Djeetje het volgende:
ik ga een team maken met die Aliesadrie ofzo.
Aliadierequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef Djeetje het volgende:
zonder mido is geen enkel team compleet dat weetje hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef Djeetje het volgende:
Welke heeft meer dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:31 schreef Djeetje het volgende:
ik zie wel het verschil tussen mijn mislukte engelse video en mijn nederlandse kwa views.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:17 schreef marcie216 het volgende:
En nog een vraagje.
Als je met zijn 2e speelt op 1 ps3. Dan kan je op vierkantje klikken en krijg je random teams. Kan dat ook als je 1vs1 doet tegen een vriend, maar dat hij thuis zit en ik ook. Want wij doen altijd 3x random klikken.
Vind ik ook, hoor tegenwoordig iedereen 4321 toejuichen.. Ik ga voor een 433tje met als voorhoede:quote:
Ja alleen mijn spelers maakte hun kansen niet af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
gg Djeetje, je was idd stuk beter dan toen met dat skillteam
ik had ook nog wel wat goede kansen buiten de goalsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja alleen mijn spelers maakte hun kansen niet af.
Reus die kopbal en Gotze die open schot kans.
Vraag me nog steeds af hoe jij altijd zo kort op mij kan zitten ?
Gaat erg goed met Sneijder in de handel, ben totaal geen handelaar dus ben allang blij dat ik dit nu heb gevondenquote:
Ja ik dacht al dat je hem ging schieten met curve daarom zette ik al Subotic daar neer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik had ook nog wel wat goede kansen buiten de goalsmaar 1 goal was wel te weinig ja wel terecht dat je die 2e nog maakte
vrije trap zat wel lekkeren ja dat is 1 van mn sterke punten
hehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je hem ging schieten met curve daarom zette ik al Subotic daar neer.
Hunt is wel heel matig als CDM, wat voor team dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is Martinez - Hunt een goed duo voor op CDM ?
http://wefut.nl/squad/1318quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hunt is wel heel matig als CDM, wat voor team dan?
quote:
contain ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja alleen mijn spelers maakte hun kansen niet af.
Reus die kopbal en Gotze die open schot kans.
Vraag me nog steeds af hoe jij altijd zo kort op mij kan zitten ?
Ik heb nog 3 pagina's op mijn wachtlist over en een volle TPquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat, alweer terwijl ik bijna alles van gisteren heb verkocht
Ik maak dat niet mee. Maar ik las niet goed en ik dacht dat het vanavond om 7 uur zou zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
dat word laat opblijven of de wekker zetten.
Lekker nummer wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef Thorb het volgende:
queen op de radio, denk je meteen aan die kneus![]()
Hoelaat is het dan ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak dat niet mee. Maar ik las niet goed en ik dacht dat het vanavond om 7 uur zou zijn.
A ton of love van de Editorsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lekker nummer wel.
Wat is de nieuwe megahit?
Het staat gewoon op het plaatje..quote:
onder andere en tegen me moeder zeggen dat we zo alvast moeten etenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je vriendin sms'en dat je niet langs kan komen?
staat toch 6-7 uur amerikaanse tijd wat hier vannacht is?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
onder andere en tegen me moeder zeggen dat we zo alvast moeten eten
Uk tijd staat er toch ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
staat toch 6-7 uur amerikaanse tijd wat hier vannacht is?
Wij eten ook laat dus ik mis ook een deel van het HH.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
onder andere en tegen me moeder zeggen dat we zo alvast moeten eten
ja alleen bij het gedeelte tussen haakjes? of kijk ik nou heel scheefquote:
Muse erdoorheen gemixt is wel coolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel voorspelbaar.
Ik vind hangover nu wel chill maar dat vinden maar weinig mensen
Ja volgens mij is het alleen vannacht volgens de banner..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja alleen bij het gedeelte tussen haakjes? of kijk ik nou heel scheef
ja dat probeer ik te zeggen ;pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
Oh is die HH nou 7-8 PT (Pacific Time) = 3-4 onze tijd vannacht?
Xbox trouwens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:15 schreef Santello het volgende:
Wie wilt mij coins verkopen voor 10 euro? ABN. Laat me weten hoeveel.
Het is wel weer ontzettend onduidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
Oh is die HH nou 7-8 PT (Pacific Time) = 3-4 onze tijd vannacht?
kut wanneer is het ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje roep je ma ff dat ze het eten ook wat later klaar kan hebben!! Vals alarm
Ik heb mijn ma instructies gegeven wat ze moet invoeren bij search en dan hoe ze moet klikken om de spelers te kopen. Dus nu staat zij om 3 uur op, kan ik blijven pittenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
ik ga ff me ma roepen dat ze me om 3 uur wakker maakt
ja je ma is wel gewend om 's nachts te werkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma instructies gegeven wat ze moet invoeren bij search en dan hoe ze moet klikken om de spelers te kopen. Dus nu staat zij om 3 uur op, kan ik blijven pitten
Hihiahahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja je ma is wel gewend om 's nachts te werken
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja je ma is wel gewend om 's nachts te werken
geef de tijdklok maar de schuld jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hij is echt irritant he
Ik mis het sowieso door die kut tijdklok
LEER JIJ NOU NIKS? JIJ VINDT HEM IRRITANT.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hij is echt irritant he
Ik mis het sowieso door die kut tijdklok
Het internet vindt hem zo irritant dat hij afgesloten wordt na 0.30quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
LEER JIJ NOU NIKS? JIJ VINDT HEM IRRITANT.
Geen punt jongequote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hee pannenkoek ben jij dat? Doe is even normaal dan
Wat vind je van Forrest ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk Zaliukas centraal maar die krijgt maar 7 chem dan. Misschien gewoon cheesen en een CB erin wisselen elke wedstrijd
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk Zaliukas centraal maar die krijgt maar 7 chem dan. Misschien gewoon cheesen en een CB erin wisselen elke wedstrijd
Gister div 1 gehaald?quote:
Swsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Gister div 1 gehaald?
Kan je russell niet beter aan de andere kant zetten. Omdat weakfoot?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lewa is echt de slechtste spits van dit hele spelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is te goed voor divisie 1
Probeer Arnautovic danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewa is echt de slechtste spits van dit hele spel
zijn IF op RFquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is te goed voor divisie 1
Lewa heeft 1 uit 3 bij mijquote:
drie wedstrijden is wel veel :pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewa heeft 1 uit 3 bij mij
Gotze speelt laatste paar wedstrijden drama
NIF Götze is niet zo bijzonder hoor, volgend mij kan je net zo goed/beter Gundogan op CAM zetten.quote:
hiervoor had ik hem ook en toen was hij ook kakquote:
hier ben jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Gaan die Pelle en Lens nog droppen ofwat?
Ga straks de Bruyne proberen speel(de) met Gundogan op CVMquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
NIF Götze is niet zo bijzonder hoor, volgend mij kan je net zo goed/beter Gundogan op CAM zetten.
gwn IF Raffiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga straks de Bruyne proberen speel(de) met Gundogan op CVM
Nee, je moest ze woensdag kopen soepstengel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Gaan die Pelle en Lens nog droppen ofwat?
Niet waar, toen waren ze soeperduur.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, je moest ze woensdag kopen soepstengel.
niet mee eens, heb de NIF ook een tijd gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
NIF Götze is niet zo bijzonder hoor, volgend mij kan je net zo goed/beter Gundogan op CAM zetten.
Goedkoper dan nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niet waar, toen waren ze soeperduur.
quote:
Maar jij speelt om 4 uur snachts FUT. Op dat tijdstip kom je alleen mongolen tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet mee eens, heb de NIF ook een tijd gehad
Sinds wanneer speel jij nog om 4 uur snachts FUT ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar jij speelt om 4 uur snachts FUT. Op dat tijdstip kom je alleen mongolen tegen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet mee eens, heb de NIF ook een tijd gehad
Ik hoop het wel maar dan moet er wel even een HH komen of een nieuwe TOTY misschien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar seriously, gaan ze nog droppen binnenkort? Jij bent de expert.
JIZZZZZZquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
PS3´ers, er staat een Pelle voor 93k op. Die is snel weg denk ik.
Zelf heb ik er al een, vandaar.
[ afbeelding ]
Is ie goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, Pelle is altijd goedquote:
quote:
Gaaf teamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Ik had daar eerst nog IF Assunçao op CDM, maar die verkocht ik met winst net voor de market crashquote:
Vanochtend zag ik er één voor 87k?quote:
Viel me niet echt op en die RM vond ik echt super goed bij de random potjes, bovendien wil ik die CB nog proberen (zit al een tijdje in mijn clubquote:
Nee, Maher speelde je gister best vaak zoek ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:53 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme man, ik kan echt niet verdedigen.
De NIF heeft al een machtige kopbalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
1-0 na drie minuten. De Graats uit een corner.
This item will be released on November 22, 2013.quote:
Ik speel ook alleen nog maar thuis. SPeel ik uit dan is of de bal roze of zwartquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan echt niet in de regen fifa spelen #mooiweervoetballer. Speel je ook nog tegen zo'n k0nker aap met Bayern![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gebruikte hem al toen het spel net uit wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij en ik gebruikten hem al voordat het cool was.
Elkeson - Rafael Sobisquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:57 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand nog een leuk 5* skill team met ronaldinho? budget 50/100K
4222quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Elkeson - Rafael Sobis
Ronaldinho - Carlos Eduardo
Ramires - Luiz Gustavo
Ramon - Felipe Santana - Dede - Mariano
4-2-2-2
komt volgens mij niks boeiends binnenkort. Wel sleeping dogs al gespeeld? if not haal diequote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef Reemi het volgende:
Komen er vóór de zomer ook nog gave games uit dit jaar? Alle echte knallers komen pas in het najaar heb ik het idee
352quote:
Ik zou bij een skill team dus echt geen 3 CB's doen. die RB en LB kunnen ook minimaal nog 4* skills hebben.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
5-0 voor met rust tegen een full chem Eredivisie silver team.5x Pelle
Nou en.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou bij een skill team dus echt geen 3 CB's doen. die RB en LB kunnen ook minimaal nog 4* skills hebben.
Hij wil toch een skill squad, jungske.quote:
doe dan een hybrid zodat je rechts ook een 5* hebtquote:
half miljoen coins. Valt meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mag ook wel toch hij opent ziek veel packs
Nee 5 min ofzo is beterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Djeetje het volgende:
2 subs er bij vandaag
Is 3 minuten lang genoeg voor een hidden gem video ?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
half miljoen coins. Valt meevolgens mij heeft hij dik winst gemaakt. 6 tots spelers
3 minuten is lang genoeg voor elke video, als je alles maar gewoon uitlegt etc.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Djeetje het volgende:
2 subs er bij vandaag
Is 3 minuten lang genoeg voor een hidden gem video ?
Probeer eens wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus dan nog 2 minuten aan hoogtepunten er bij ?
Vraagje100 zijn broertje is ditquote:
Da's wel een goeie ja, thanksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
komt volgens mij niks boeiends binnenkort. Wel sleeping dogs al gespeeld? if not haal die
Anders was ik inderdaad ook niet opgebleven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geef de tijdklok maar de schuld ja
Jij bent ook irritantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |