abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 22:35:14 #290
8781 crew  Frutsel
pi_126326886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af welk nut dat zou hebben, en wat voor voordeel die vader daarbij zou hebben.

Bovendien is het geen gezin met 'buitenlandse roots' ofzo, dus ik zie niet in met welk doel zoiets zou zijn opgezet.

Als hij simpelweg niet wilde dat de kinderen bij zijn ex-vrouw terugkwamen dan is veruit de eenvoudigste weg helaas ook de meest tragische, maar helaas ook de meest aannemelijke, en dat is dat hij ze dan van het leven zal hebben beroofd.

Als hij dacht dat de kinderen niet zonder hem zouden kunnen dan is ook die laatste optie de enige optie.

Eigenlijk zijn alle scenarios waarin de broertjes nog leven niet erg aannemelijk, hoe tragisch dat ook is.
meest logische lijkt het wel, familiedrama etc etc

Maar waarom zijn de kinderen dan niet, zoals wel vaker, in de buurt van de vader gevonden?

Is het 100% zeker dat het zelfmoord is? (Geen idee hoe hij het gedaan heeft trouwens?)
Ontvoering en een moord op de vader, met een in scene gezette zelfmoord? Of denk je dan te ver...

Je zou gewoon denken dat de jongens dan allang gevonden zouden zijn
pi_126326906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef hartloper het volgende:

[..]

Wat die vent heeft gedaan is heel Nederland op zijn kop willen zetten, zoals nu gebeurd.
Misschien is hij wel bewust in Limburg gaan tanken.
Maar zijn de kids weer gewoon meegenomen naar de omgeving van de plek waar hij gevonden is.
Dit doet hij puur om de moeder te treiteren denk ik.
Die jongens zijn dood vrees ik, om moeder te pakken (helaas)
dat kan weleens waar zijn dat dwaalspoor wellicht de eerste goede speculatie in deze reeks ^O^
pi_126326951
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef K4rJ4kC het volgende:

[..]

dat kan weleens waar zijn dat dwaalspoor wellicht de eerste goede speculatie in deze reeks ^O^
die deed ik eergister al aangeven :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:36:30 #293
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_126326971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Maar waarom zijn de kinderen dan niet, zoals wel vaker, in de buurt van de vader gevonden?

Is het 100% zeker dat het zelfmoord is? (Geen idee hoe hij het gedaan heeft trouwens?)
Ontvoering en een moord op de vader, met een in scene gezette zelfmoord? Of denk je dan te ver...

Opgehangen aan een boom
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_126327034
Wat nu gebeurd, die moeder dusdanig in paniek maken (leven ze nog ja of nee) is zijn doel geweest denk ik. Eerst flink in spanning laten een tijdje, en dan binnenkort de klap van kids dood. Twee klappen die hij dan toedient .
pi_126327042
quote:
JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:10:22 @Honingpot @Ikwilhelpen Dat is al vaker gesuggereerd vandaag. Zou mogelijk zijn, maar lijkt me sterk. Verhangen aan een schommel lijkt het reageer retweet
pi_126327097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Opgehangen aan een boom
Aan een balk van een schommel opgehangen.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:38:41 #297
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126327111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef hartloper het volgende:
Wat nu gebeurd, die moeder dusdanig in paniek maken (leven ze nog ja of nee) is zijn doel geweest denk ik. Eerst flink in spanning laten een tijdje, en dan binnenkort de klap van kids dood. Twee klappen die hij dan toedient .
Of onzekerheid voor het leven en dan zijn ze heel goed weggestopt waarschijnlijk.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:38:45 #298
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_126327117
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef mar1m het volgende:

[..]

Aan een balk van een schommel opgehangen.
Mijn excuus
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_126327221
quote:

[..]

Gek genoeg wat dat ook mijn eerste gedachte wat betreft de in scene gezette zelfmoord. Maar volgens mij zijn ze bij de recherche en het forensisch instituut in staat om sporen die daarop zouden wijzen te onderscheiden.

Het lijkt me verder uiteraard ook niet het meest voor de hand liggende scenario. Dat zou tevens niet de hele rondreis verklaren overigens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:40:56 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126327275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Mijn excuus
Er is altijd boom gezegd, dus excuses zijn overbodig. En ik kan ook iets willekeurigs tweeten over deze zaak (als ik een twitrteraccount had dan ;) )
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_126327346
Sow aan een schommel, dan heb je er toch bewust voor gekozen om heel snel gevonden te worden.
Dus mijn inziens om gelijk aan moeders duidelijk te maken dat er iets goed mis is.
Anders had hij zich wel goed verstopt en had het bv nog een ontvoering kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')