Kun jij niet ergens anders gaan lachen? Ergens waar geen internet is bij voorkeur.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
Dat is echt fantastischtwitter:JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 22:18:48Organisatie hoopt op 450 mensen, kom indien mogelijk met fiets. #vermistebroertjes reageer retweet
![]()
Sorry maar je moet toch blijven lachen vooral tijdens dit soort tragische dingen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
Dat is echt fantastischtwitter:JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 22:18:48Organisatie hoopt op 450 mensen, kom indien mogelijk met fiets. #vermistebroertjes reageer retweet
![]()
Sorry, maar je moet toch blijven lachen vooral tijdens dit soort tragische dingen.
Lijken mij beide geen optie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
1.Ontvoerd.
2.Man heeft kinderen bij (on)bekende achtergelaten.
Niet zo zuur joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders gaan lachen? Ergens waar geen internet is bij voorkeur.
Punt 2, nee zeker niet. Dan had degene zich wel gemeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Wilskracht het volgende:
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij eerder 0,0000001 %, ik kan geen scenario verzinnen waarin ze nog leven.
1.Ontvoerd.
2.Man heeft kinderen bij (on)bekende achtergelaten.
ja sorry ik weet dat het verkeerd is maar ik word ook een beetje ziek van al dat tragische gedoequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders gaan lachen? Ergens waar geen internet is bij voorkeur.
preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die grap was ook mijn automatische reflex
Als hij het zorgvuldig heeft voorbereid kan hij het ook beter voor elkaar gekregen hebben ze levend te laten verdwijnen. Just saying.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Lijken mij beide geen optie.
Kans lijkt mij groter dan ze voorlopig helemaal niet gevonden worden omdat de daad wellicht zorgvuldig is voorbereid.
Ik vraag me toch af welk nut dat zou hebben, en wat voor voordeel die vader daarbij zou hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze afgeleverd zijn bij een handlanger, die de kinderen naar het buitenland heeft genomen.
Daar ben ik het mee eens, het lijkt idd zorgvuldig en niet spontaan. Dus ik denk 60/40.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als hij het zorgvuldig heeft voorbereid kan hij het ook beter voor elkaar gekregen hebben ze levend te laten verdwijnen. Just saying.
1% kans ben optimistischquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef hartloper het volgende:
[..]
Punt 2, nee zeker niet. Dan had degene zich wel gemeld.
En een ontvoering is ook niet voor de hand liggend.
De jongens zijn denk ik vrijwel zeker dood.
Of vermoord door papa, of omgekomen van de honger/dorst.
Helaas, dat zeer zeker. Zeer triest.
laten we wel reeel blijven
Wat die vent heeft gedaan is heel Nederland op zijn kop willen zetten, zoals nu gebeurd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef mar1m het volgende:
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als hij het zorgvuldig heeft voorbereid kan hij het ook beter voor elkaar gekregen hebben ze levend te laten verdwijnen. Just saying.
Daar ben ik het mee eens, het lijkt idd zorgvuldig en niet spontaan. Dus ik denk 60/40.
Wel een zeer optimistische en onrealistische schatting als je het mij vraagt. Ik acht het eerder op 90 / 10 verhouding wat betreft niet meer in leven of nog wel in leven met één of ander ingewikkeld en vergezocht plan met medeplichtigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef mar1m het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, het lijkt idd zorgvuldig en niet spontaan. Dus ik denk 60/40.
meest logische lijkt het wel, familiedrama etc etcquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af welk nut dat zou hebben, en wat voor voordeel die vader daarbij zou hebben.
Bovendien is het geen gezin met 'buitenlandse roots' ofzo, dus ik zie niet in met welk doel zoiets zou zijn opgezet.
Als hij simpelweg niet wilde dat de kinderen bij zijn ex-vrouw terugkwamen dan is veruit de eenvoudigste weg helaas ook de meest tragische, maar helaas ook de meest aannemelijke, en dat is dat hij ze dan van het leven zal hebben beroofd.
Als hij dacht dat de kinderen niet zonder hem zouden kunnen dan is ook die laatste optie de enige optie.
Eigenlijk zijn alle scenarios waarin de broertjes nog leven niet erg aannemelijk, hoe tragisch dat ook is.
dat kan weleens waar zijn dat dwaalspoor wellicht de eerste goede speculatie in deze reeksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef hartloper het volgende:
[..]
Wat die vent heeft gedaan is heel Nederland op zijn kop willen zetten, zoals nu gebeurd.
Misschien is hij wel bewust in Limburg gaan tanken.
Maar zijn de kids weer gewoon meegenomen naar de omgeving van de plek waar hij gevonden is.
Dit doet hij puur om de moeder te treiteren denk ik.
Die jongens zijn dood vrees ik, om moeder te pakken (helaas)
die deed ik eergister al aangevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
dat kan weleens waar zijn dat dwaalspoor wellicht de eerste goede speculatie in deze reeks
Opgehangen aan een boomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
meest logische lijkt het wel, familiedrama etc etc
Maar waarom zijn de kinderen dan niet, zoals wel vaker, in de buurt van de vader gevonden?
Is het 100% zeker dat het zelfmoord is? (Geen idee hoe hij het gedaan heeft trouwens?)
Ontvoering en een moord op de vader, met een in scene gezette zelfmoord? Of denk je dan te ver...
Je zou gewoon denken dat de jongens dan allang gevonden zouden zijn
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Frutsel het volgende:
Is het 100% zeker dat het zelfmoord is? (Geen idee hoe hij het gedaan heeft trouwens?)
twitter:JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:10:22@Honingpot @Ikwilhelpen Dat is al vaker gesuggereerd vandaag. Zou mogelijk zijn, maar lijkt me sterk. Verhangen aan een schommel lijkt het reageer retweet
Of onzekerheid voor het leven en dan zijn ze heel goed weggestopt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef hartloper het volgende:
Wat nu gebeurd, die moeder dusdanig in paniek maken (leven ze nog ja of nee) is zijn doel geweest denk ik. Eerst flink in spanning laten een tijdje, en dan binnenkort de klap van kids dood. Twee klappen die hij dan toedient .
Mijn excuusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef mar1m het volgende:
[..]
Aan een balk van een schommel opgehangen.
Gek genoeg wat dat ook mijn eerste gedachte wat betreft de in scene gezette zelfmoord. Maar volgens mij zijn ze bij de recherche en het forensisch instituut in staat om sporen die daarop zouden wijzen te onderscheiden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
meest logische lijkt het wel, familiedrama etc etc
Maar waarom zijn de kinderen dan niet, zoals wel vaker, in de buurt van de vader gevonden?
Ontvoering en een moord op de vader, met een in scene gezette zelfmoord? Of denk je dan te ver...
Je zou gewoon denken dat de jongens dan allang gevonden zouden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |