abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:25:38 #276
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_126326170
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 22:18:48 Organisatie hoopt op 450 mensen, kom indien mogelijk met fiets. #vermistebroertjes reageer retweet
Dat is echt fantastisch :P
Sorry maar je moet toch blijven lachen vooral tijdens dit soort tragische dingen
Kun jij niet ergens anders gaan lachen? Ergens waar geen internet is bij voorkeur.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_126326290
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 22:18:48 Organisatie hoopt op 450 mensen, kom indien mogelijk met fiets. #vermistebroertjes reageer retweet
Dat is echt fantastisch :P
Sorry, maar je moet toch blijven lachen vooral tijdens dit soort tragische dingen.
:D

Die grap was ook mijn automatische reflex :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:27:19 #278
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126326297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

1.Ontvoerd.
2.Man heeft kinderen bij (on)bekende achtergelaten.
Lijken mij beide geen optie.

Kans lijkt mij groter dat ze voorlopig helemaal niet gevonden worden omdat de daad wellicht zorgvuldig is voorbereid.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126326302
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Kun jij niet ergens anders gaan lachen? Ergens waar geen internet is bij voorkeur.
Niet zo zuur joh.
pi_126326346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Wilskracht het volgende:
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Die kans lijkt mij eerder 0,0000001 %, ik kan geen scenario verzinnen waarin ze nog leven.
1.Ontvoerd.
2.Man heeft kinderen bij (on)bekende achtergelaten.
Punt 2, nee zeker niet. Dan had degene zich wel gemeld.
En een ontvoering is ook niet voor de hand liggend.

De jongens zijn denk ik vrijwel zeker dood.
Of vermoord door papa, of omgekomen van de honger/dorst.
Helaas, dat zeer zeker. Zeer triest.
laten we wel reeel blijven
pi_126326354
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

ja sorry ik weet dat het verkeerd is maar ik word ook een beetje ziek van al dat tragische gedoe
je moet toch blijven lachen hoe slecht het ook gaat
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:D

Die grap was ook mijn automatische reflex :')
precies :') ik klikte per ongeluk al op invoeren wou hem eerst nog even previewen 8)7
pi_126326360
De waarschuwingsborden die de politie had geplaatst op de n225 leersum/doorn waren wel grappig.
"Let op 50 overstekend wild"
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_126326369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Lijken mij beide geen optie.

Kans lijkt mij groter dan ze voorlopig helemaal niet gevonden worden omdat de daad wellicht zorgvuldig is voorbereid.
Als hij het zorgvuldig heeft voorbereid kan hij het ook beter voor elkaar gekregen hebben ze levend te laten verdwijnen. Just saying.
pi_126326520
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als ze afgeleverd zijn bij een handlanger, die de kinderen naar het buitenland heeft genomen.
Ik vraag me toch af welk nut dat zou hebben, en wat voor voordeel die vader daarbij zou hebben.

Bovendien is het geen gezin met 'buitenlandse roots' ofzo, dus ik zie niet in met welk doel zoiets zou zijn opgezet.

Als hij simpelweg niet wilde dat de kinderen bij zijn ex-vrouw terugkwamen dan is veruit de eenvoudigste weg helaas ook de meest tragische, maar helaas ook de meest aannemelijke, en dat is dat hij ze dan van het leven zal hebben beroofd.

Als hij dacht dat de kinderen niet zonder hem zouden kunnen dan is ook die laatste optie de enige optie.

Eigenlijk zijn alle scenarios waarin de broertjes nog leven niet erg aannemelijk, hoe tragisch dat ook is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126326580
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als hij het zorgvuldig heeft voorbereid kan hij het ook beter voor elkaar gekregen hebben ze levend te laten verdwijnen. Just saying.
Daar ben ik het mee eens, het lijkt idd zorgvuldig en niet spontaan. Dus ik denk 60/40.
pi_126326596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef hartloper het volgende:

[..]

Punt 2, nee zeker niet. Dan had degene zich wel gemeld.
En een ontvoering is ook niet voor de hand liggend.

De jongens zijn denk ik vrijwel zeker dood.
Of vermoord door papa, of omgekomen van de honger/dorst.
Helaas, dat zeer zeker. Zeer triest.
laten we wel reeel blijven

1% kans ben optimistisch
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_126326709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef mar1m het volgende:
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, het lijkt idd zorgvuldig en niet spontaan. Dus ik denk 60/40.
Wat die vent heeft gedaan is heel Nederland op zijn kop willen zetten, zoals nu gebeurd.
Misschien is hij wel bewust in Limburg gaan tanken.
Maar zijn de kids weer gewoon meegenomen naar de omgeving van de plek waar hij gevonden is.
Dit doet hij puur om de moeder te treiteren denk ik.
Die jongens zijn dood vrees ik, om moeder te pakken (helaas)
pi_126326718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef mar1m het volgende:

[..]

Wel een zeer optimistische en onrealistische schatting als je het mij vraagt. Ik acht het eerder op 90 / 10 verhouding wat betreft niet meer in leven of nog wel in leven met één of ander ingewikkeld en vergezocht plan met medeplichtigen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126326883
Bizar trouwens dat mensen daadwerkelijk bepaalde speculaties als feit neerzetten. In het vorige topic ook dat niemand had verwacht dat deze man zoiets zou doen omdat hij zo normaal leek. Wie van de bekenden van de jongens heeft zoiets gezegd? Niemand? Of het als feit brengen dat de man het heeft gedaan om de moeder gek te maken. :') Lijkt mij sterk want daar kan hij dan niet meer van 'genieten' en dáárom maak je iemand meestal gek.
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 22:35:14 #290
8781 crew  Frutsel
pi_126326886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af welk nut dat zou hebben, en wat voor voordeel die vader daarbij zou hebben.

Bovendien is het geen gezin met 'buitenlandse roots' ofzo, dus ik zie niet in met welk doel zoiets zou zijn opgezet.

Als hij simpelweg niet wilde dat de kinderen bij zijn ex-vrouw terugkwamen dan is veruit de eenvoudigste weg helaas ook de meest tragische, maar helaas ook de meest aannemelijke, en dat is dat hij ze dan van het leven zal hebben beroofd.

Als hij dacht dat de kinderen niet zonder hem zouden kunnen dan is ook die laatste optie de enige optie.

Eigenlijk zijn alle scenarios waarin de broertjes nog leven niet erg aannemelijk, hoe tragisch dat ook is.
meest logische lijkt het wel, familiedrama etc etc

Maar waarom zijn de kinderen dan niet, zoals wel vaker, in de buurt van de vader gevonden?

Is het 100% zeker dat het zelfmoord is? (Geen idee hoe hij het gedaan heeft trouwens?)
Ontvoering en een moord op de vader, met een in scene gezette zelfmoord? Of denk je dan te ver...

Je zou gewoon denken dat de jongens dan allang gevonden zouden zijn
pi_126326906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef hartloper het volgende:

[..]

Wat die vent heeft gedaan is heel Nederland op zijn kop willen zetten, zoals nu gebeurd.
Misschien is hij wel bewust in Limburg gaan tanken.
Maar zijn de kids weer gewoon meegenomen naar de omgeving van de plek waar hij gevonden is.
Dit doet hij puur om de moeder te treiteren denk ik.
Die jongens zijn dood vrees ik, om moeder te pakken (helaas)
dat kan weleens waar zijn dat dwaalspoor wellicht de eerste goede speculatie in deze reeks ^O^
pi_126326951
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef K4rJ4kC het volgende:

[..]

dat kan weleens waar zijn dat dwaalspoor wellicht de eerste goede speculatie in deze reeks ^O^
die deed ik eergister al aangeven :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:36:30 #293
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_126326971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Maar waarom zijn de kinderen dan niet, zoals wel vaker, in de buurt van de vader gevonden?

Is het 100% zeker dat het zelfmoord is? (Geen idee hoe hij het gedaan heeft trouwens?)
Ontvoering en een moord op de vader, met een in scene gezette zelfmoord? Of denk je dan te ver...

Opgehangen aan een boom
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_126327034
Wat nu gebeurd, die moeder dusdanig in paniek maken (leven ze nog ja of nee) is zijn doel geweest denk ik. Eerst flink in spanning laten een tijdje, en dan binnenkort de klap van kids dood. Twee klappen die hij dan toedient .
pi_126327042
quote:
JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 21:10:22 @Honingpot @Ikwilhelpen Dat is al vaker gesuggereerd vandaag. Zou mogelijk zijn, maar lijkt me sterk. Verhangen aan een schommel lijkt het reageer retweet
pi_126327097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Opgehangen aan een boom
Aan een balk van een schommel opgehangen.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:38:41 #297
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126327111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef hartloper het volgende:
Wat nu gebeurd, die moeder dusdanig in paniek maken (leven ze nog ja of nee) is zijn doel geweest denk ik. Eerst flink in spanning laten een tijdje, en dan binnenkort de klap van kids dood. Twee klappen die hij dan toedient .
Of onzekerheid voor het leven en dan zijn ze heel goed weggestopt waarschijnlijk.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:38:45 #298
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_126327117
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef mar1m het volgende:

[..]

Aan een balk van een schommel opgehangen.
Mijn excuus
pi_126327221
quote:

[..]

Gek genoeg wat dat ook mijn eerste gedachte wat betreft de in scene gezette zelfmoord. Maar volgens mij zijn ze bij de recherche en het forensisch instituut in staat om sporen die daarop zouden wijzen te onderscheiden.

Het lijkt me verder uiteraard ook niet het meest voor de hand liggende scenario. Dat zou tevens niet de hele rondreis verklaren overigens.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:40:56 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126327275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Mijn excuus
Er is altijd boom gezegd, dus excuses zijn overbodig. En ik kan ook iets willekeurigs tweeten over deze zaak (als ik een twitrteraccount had dan ;) )
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')