Mm, moet-ie gereedschap hebben meegenomen om een diep graf te graven... dat zou zijn vriendin moeten weten dan...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Klopt!
Maargoed: die lichamen worden enkel gevonden als hij ze niet goed heeft verstopt. Ik denk overigens dat hij dat niet heeft gedaan, maar toch. Het is nog altijd mogelijk dat ze gewoon in het open ergens liggen in een bos.
Op een trein?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Die paragnosten moeten ze op een trein zetten, met hun inspelen op de zwakte van anderen.
Op een trein naar Doorn denk ik om daar de plek aan te wijzen? Of hebben de daar geen station?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op een trein?
Naar Oost-Europa, of wat bedoel je?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Op een trein naar Doorn denk ik om daar de plek aan te wijzen? Of hebben de daar geen station?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Op een trein naar Doorn denk ik om daar de plek aan te wijzen? Of hebben de daar geen station?
zie ook:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:49 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Marianne Beukenkamp Zojuist reed ik met de auto op de Zeisterweg (N224), tussen de Doornseweg (N227) en de Piramide van Austerlitz. Ik ben geen prof paragnost, maar heb wel meegedaan met Het Zesde Zintuig op RTL 4, vanwege mijn paranormale capaciteiten. Mijn gevoel bij het bosperceel ten noorden van deze N224, voordat we aankwamen bij de Piramide, was overweldigend! Daar moet gezocht worden. Was de vader van de jongens bekend bij de Piramide met bijbehorende grote speeltuin? Is hij daarom met de jongens in de bewuste maandagnacht daar geweest? Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip. Het is maar een gevoel, maar dit gevoel is zo enorm, en ik moet het 'in de groep gooien'.
Je moet gewoon circa 100.000 paragnosten uitnodigen en dan kijken waar ze naar toe lopen in dat bos, de wet van de grote getallen gaat dan werken...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zie ook:
paragnosten, waarzeggers en andere spirituele malloten horen in een gesticht thuis.
Het lichaam van de man is gevonden, dus daar kunnen ze eens goed naar kijken. Kijken of er aarde onder zijn nagels zit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, moet-ie gereedschap hebben meegenomen om een diep graf te graven... dat zou zijn vriendin moeten weten dan...
Lijkt me toch eerder een spur of the moment thing dit.
Wat een briljant idee! Ik wed dat ze daar bij het forensisch instituut nog helemaal niet aan hebben gedacht, misschien kan je ze beter even bellen, want ik denk niet dat ze hier meelezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
Het lichaam van de man is gevonden, dus daar kunnen ze eens goed naar kijken. Kijken of er aarde onder zijn nagels zit bijvoorbeeld.
wees niet bang!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een briljant idee! Ik wed dat ze daar bij het forensisch instituut nog helemaal niet aan hebben gedacht, misschien kan je ze beter even bellen, want ik denk niet dat ze hier meelezen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een briljant idee! Ik wed dat ze daar bij het forensisch instituut nog helemaal niet aan hebben gedacht, misschien kan je ze beter even bellen, want ik denk niet dat ze hier meelezen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hups, terug in je dwangbuis jij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik vind dat je je eigen kinderen mag vermoorden. darwin zou het ok vinden.
Niet volgens RTL4 hoor. Verschillende van die lui die een show hebben of hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zie ook:
paragnosten, waarzeggers en andere spirituele malloten horen in een gesticht thuis.
Die politieman lijkt het verhaal stiekem ook niet serieus te nemen (i.t.t. tot pa Vaatstra). Of valt jullie dat niet op?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nogmaals de reden dat de politie uberhaupt meedoet is om voor bepaalde zaken weer aandacht te krijgen.
is toch ook wel een beetje naar dat je redelijk wat strepen hebt en dan met een vaag blatend figuur opgescheept zitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die politieman lijkt het verhaal stiekem ook niet serieus te nemen (i.t.t. tot pa Vaatstra). Of valt jullie dat niet op?
Ja, ik vraag mij af of ook aan handen is te zien als je bijvoorbeeld iemad hebt gewurgd ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het lichaam van de man is gevonden, dus daar kunnen ze eens goed naar kijken. Kijken of er aarde onder zijn nagels zit bijvoorbeeld.
twitter:JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 20:53:48De politie is nu bezig met het in kaart brengen van de route van de vader aan de hand van GPS gegevens van zijn mobiel. #vermistebroertjes reageer retweet
En waarom deden ze dat dan niet eerder?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef K4rJ4kC het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 20:53:48De politie is nu bezig met het in kaart brengen van de route van de vader aan de hand van GPS gegevens van zijn mobiel. #vermistebroertjes reageer retweet
omdat ze niet meteen als gekken met die telefoon gaan spelen zonder eerst alles veilig te stellen, te backuppen, weetikwatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En waarom deden ze dat dan niet eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |