Ok.quote:
quote:
Uhuh. Ondanks redelijk zielige film, bringing up bobbyquote:
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef McOdieus het volgende:
Wat is dit, ik verwachte een inhoudelijke discussie over fysiek rammelende eierstokken dus ik had mijn gulp reeds open, talkpoeder op mijn handen en een zakje paprikachips bij de hand.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Teleurstelling is dan wel weer de kern van deze reeks.
Nou bij jou msquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Springend en dartelend zaad komt elke teleurstelling tijdelijk teboven.
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.quote:
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
quote:
Als je ze maar genoeg betaald. Dan willen ze alles voor je doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wordt jij niet blij van zaad dan? Ik zie bij mijn meisjes meestal wel een glinstering van plezier in hunner ogen.
Ik ben een goede mikker alhoewel ik ook wel eens een behangetje heb verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon spetters zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |