uhuhquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
gewoon een die niet al te veel spatsies heeft?
Zijn er niet meer daar? Want onze oude VM is ook naar Assen, maar die heet geen Johanquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, niet bepaald een goede start dus ...
Als het goed is, is je nieuwe VM de oude van ons VBG.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef dud0r het volgende:
Dat is niet mooi GeintregeerdePool. Succes ermee.
@Peter: Als ik ooit weer in de buurt van Heerenveen ben en ik in de mogelijkheid ben om bij het VBL langs te gaan daar, zal ik een bak shoarma meenemen voor je.
Kunnen je collega's ook waarderen denk ik.quote:
Vertel, wat voor onderzoeken ga je nog meer krijgen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
pfffff, de hele molen begint nu te draaien
De enige vraag waar het filmpje met het antwoord komt NADAT de vraag gesteld is, is de vraag over die hah-sticker. En laat dat nu net een instinker zijn voor nieuwe postbezorgers! Die denken vaak dat je bij zo'n sticker met de tekst "NEE geen reclame, JA wel hah-bladen" ook hah moeten bezorgen. Dit omdat wat wij bij de post huis-aan-huis noemen, door de rest van Nederland reclamefolders wordt genoemd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef dud0r het volgende:
Dat is niet mooi GeintregeerdePool. Succes ermee.
@Peter: Als ik ooit weer in de buurt van Heerenveen ben en ik in de mogelijkheid ben om bij het VBL langs te gaan daar, zal ik een bak shoarma meenemen voor je.
Edit: Hebben jullie die online opleiding wel eens gedaan voor postbezorger?![]()
Wat een faal iets is dat. Alle antwoorden komen in de filmpjes vooraf aan de vragen terug en je kan elke vraag opnieuw doen als je het fout hebt.
Ik was trouwens niet geslaagd hiervoorheb alle filmpjes overgeslagen en de enige vraag die ik fout had was over een automatische doorzendservice die niet leesbaar was op het scherm
Ik ben dus niet geschikt als postbezorger.![]()
Er zitten inderdaad meer fouten in. Vraag over de hah die op een daldag(vrijdag) al op het depot staat(in iets andere woorden)quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De enige vraag waar het filmpje met het antwoord komt NADAT de vraag gesteld is, is de vraag over die hah-sticker. En laat dat nu net een instinker zijn voor nieuwe postbezorgers! Die denken vaak dat je bij zo'n sticker met de tekst "NEE geen reclame, JA wel hah-bladen" ook hah moeten bezorgen. Dit omdat wat wij bij de post huis-aan-huis noemen, door de rest van Nederland reclamefolders wordt genoemd.
Het filmpje is trouwens niet geheel foutloos. Zo is er de vraag over hoe je je fiets moet achterlaten:
A) op slot
B) in het zicht
C) op slot en in het zicht.
Het goede antwoord is uiteraard A, het is immers onmogelijk om je fiets altijd in het zicht te houden, tenzij je hem overal de voortuin mee in sleept en over de galerijen van flats zonder bussenfront.
Wat mij ook een beetje stoort is de toon waarop wij door die enthousiaste blonde mevrouw worden toegesproken, alsof ze voor een klas vol zwakbegaafde kleuters staat.
Ik hoop niet dat dit filmpje is afgestemd op het verstandelijke vermogen van de gemiddelde postbezorger, want dan is het tamelijk droevig gesteld met mijn collega's.
Onze oude vestigingsmanager heeft daar ook een kantoortje zag ik. Maar geen idee wat zijn functie daar is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zijn er niet meer daar? Want onze oude VM is ook naar Assen, maar die heet geen Johan
Ik denk dat het filmpje vooruit loopt op de toekomstige collega's.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat mij ook een beetje stoort is de toon waarop wij door die enthousiaste blonde mevrouw worden toegesproken, alsof ze voor een klas vol zwakbegaafde kleuters staat.
Ik hoop niet dat dit filmpje is afgestemd op het verstandelijke vermogen van de gemiddelde postbezorger, want dan is het tamelijk droevig gesteld met mijn collega's.
ze willen vast weer tijd gaan inperken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef V__L_N het volgende:
Vrijdag hebben we hier vergadering. Punt 3 op de agenda is uitvoeringstijden. Ben benieuwd wat voor onzin ze ons nu weer gaan proberen te voeren.
mooi he een opvouwbare fiets die je op je nek kan meenemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad meer fouten in. Vraag over de hah die op een daldag(vrijdag) al op het depot staat(in iets andere woorden)
A. Ik laat het staan tot zaterdag, want de hah wordt wel vaker op een daldag al aangeleverd.
B. Fuck it, ik ga hah wandelen vandaag
C. Ik ga mijn tc bellen wat ik ermee moet.
Het goede antwoord moet zijn: ik kijk op het label welke week en welke dag erop staat en aan de hand daarvan ga ik het lopen of laat ik het staan.
je vergeet er een d: ik gooi het in de papierbakquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad meer fouten in. Vraag over de hah die op een daldag(vrijdag) al op het depot staat(in iets andere woorden)
A. Ik laat het staan tot zaterdag, want de hah wordt wel vaker op een daldag al aangeleverd.
B. Fuck it, ik ga hah wandelen vandaag
C. Ik ga mijn tc bellen wat ik ermee moet.
Het goede antwoord moet zijn: ik kijk op het label welke week en welke dag erop staat en aan de hand daarvan ga ik het lopen of laat ik het staan.
E:je haalt alle herkenbare briefjes eruit waardoor men niet kan zien dat het jouw wijk was en laat het gewoon in het depot staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je vergeet er een d: ik gooi het in de papierbak
de pb testen vroeger die waren wel leuk(de goede oude tijd)kreeg je een mooi overzicht mee
Ik zal morgen het linkje opzoeken. Maar op mijnpostnl moet die staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef V__L_N het volgende:
Waar vind je die test? Ben toch wel benieuwd nu
https://mijnpostnl.mijnpostnl.nl/nieuws/bedrijfsnieuws/20130513_onlineopleidingvoorpostbezorgerslive.aspxquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef V__L_N het volgende:
Waar vind je die test? Ben toch wel benieuwd nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |