Mogguh, nou ja bijna middag al voor mijn gevoelquote:
Dat is ook wel slecht. Je zou zeggen dat je de eerste dag even welkom geheten wordt door de vm.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:36 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, niet eens!
Ook niet onthaald met koffie en gebak in de kantine. Wel konden we een visje halen na afloop van je dienst. Maar om 11 uur heb ik daar nog geen zin in, dus maar niet gedaan. Onze TC kwam ons om half 8 uit de kantine halen en zag grijs van de stress. De voorsorteerders waren enigszins paars aangelopen omdat het zo uitliep. Nou ja, het kan alleen maar beter worden!
hmm, niet bepaald een goede start dus ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:36 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, niet eens!
Ook niet onthaald met koffie en gebak in de kantine. Wel konden we een visje halen na afloop van je dienst. Maar om 11 uur heb ik daar nog geen zin in, dus maar niet gedaan. Onze TC kwam ons om half 8 uit de kantine halen en zag grijs van de stress. De voorsorteerders waren enigszins paars aangelopen omdat het zo uitliep. Nou ja, het kan alleen maar beter worden!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh, nou ja bijna middag al voor mijn gevoel
Wij werden welkom geheten door de vestigingsmanager en nog een hoge pietronelle en in de kantine stond gebak en was de koffie gratis(hoewel je je koffiegeld toch weer terug kan vinden op je loonstrookjequote:[..]
Dat is ook wel slecht. Je zou zeggen dat je de eerste dag even welkom geheten wordt door de vm.
En wat is er mis met vis om 11 uur? Zou er bij mij prima in gaan.
Nou ben ik misschien niet het juiste voorbeeld voor dat soort dingen want ik werk alles naar binnen ongeacht het tijdstip.(shoarma, vis, overgebleven chinees, gebraden kip)
Af en toe tot groot ongenoegen van mijn collega in het kantoor.![]()
Die kan er niet zo goed tegen dat ik om half 8 dat soort voedsel verwerk.
Ik heb geen idee hoe die man heet en ook niet hoe die eruit ziet. Hij heeft zich niet aan ons voorgesteld. Hoe heet die oude van jullie VBG dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, niet bepaald een goede start dus ...
Als het goed is, is je nieuwe VM de oude van ons VBG.
Een verlopen hippie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, op die manier moet je het niet voorstellen
neuh, wel netjes, alleen lijkt het erop dat hij al jaren hetzelfde draagtquote:
ahhquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, wel netjes, alleen lijkt het erop dat hij al jaren hetzelfde draagt
Flink balen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Het lijkt erop dat de slijmbeursontsteking in de heup terug is. Sinds gisteren dus thuis. De pijn valt wel mee, wordt wel erger als ik loop of 's morgen bij het opstaan.
Huisarts is met vakantie en pas dinsdag terug, ik kijk het even aan of het met rust weggaat, misschien dat ik vrijdag al weer aan de slag ga.
Maar als de ontsteking echt voorgoed terug is, kan ik mijn baan vaarwel zeggen. Dan is weinig lopen (om zo de heup niet te belasten) het enige medicijn en dat gaat moeilijk als je baan voor 75% lopen is. En een andere functie zullen ze vast niet hebben. Jammer, al die strijd om een nieuw contract en dan is het waarschijnlijk voor niets geweest.
gewoon een die niet al te veel spatsies heeft?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, wel netjes, alleen lijkt het erop dat hij al jaren hetzelfde draagt
Pijnlijk geheel dit soort dingen komen binnen het bedrijf toch veel/vaak voorquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Het lijkt erop dat de slijmbeursontsteking in de heup terug is. Sinds gisteren dus thuis. De pijn valt wel mee, wordt wel erger als ik loop of 's morgen bij het opstaan.
Huisarts is met vakantie en pas dinsdag terug, ik kijk het even aan of het met rust weggaat, misschien dat ik vrijdag al weer aan de slag ga.
Maar als de ontsteking echt voorgoed terug is, kan ik mijn baan vaarwel zeggen. Dan is weinig lopen (om zo de heup niet te belasten) het enige medicijn en dat gaat moeilijk als je baan voor 75% lopen is. En een andere functie zullen ze vast niet hebben. Jammer, al die strijd om een nieuw contract en dan is het waarschijnlijk voor niets geweest.
Tsja ik had het al 3 jaar, ben gestopt met voetballen, ging toen weer beter, maar het blijft om de zoveel tijd terugkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Pijnlijk geheel dit soort dingen komen binnen het bedrijf toch veel/vaak voor
Beterschap kerelquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:37 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Tsja ik had het al 3 jaar, ben gestopt met voetballen, ging toen weer beter, maar het blijft om de zoveel tijd terugkomen.
Al 3 keer een cortisolspuit gekregen in de heup en een 4de keer mag niet meer, aangezien het alleen de ontsteking onderdrukt maar niets doet aan de werkelijke reden.
En het lopen in hoog tempo met een schoudertas van 15kg zal inderdaad niet helpen
Idd...ALS het al helpt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:37 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Tsja ik had het al 3 jaar, ben gestopt met voetballen, ging toen weer beter, maar het blijft om de zoveel tijd terugkomen.
Al 3 keer een cortisolspuit gekregen in de heup en een 4de keer mag niet meer, aangezien het alleen de ontsteking onderdrukt maar niets doet aan de werkelijke reden.
En het lopen in hoog tempo met een schoudertas van 15kg zal inderdaad niet helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |