quote:Op dinsdag 14 mei 2013 05:45 schreef peter2671 het volgende:
5 vrouwen in een auto...smorgensvroeg......moet er niet aan denken![]()
![]()
Fijne 'eerste' werkdag vandaag
ook hier gaan ze de plank mee mis slaan, btw ik blijf lekker doorlopen en weet van niks,quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf 1 juni mag PostNL het merk TNT niet meer gebruiken en dat gebeurde ook al nauwelijks meer. Wat schetst mijn verbazing? Ik kreeg net een PostNL-nieuwsbrief thuisgestuurd in een TNT-envelop
Wij krijgen vandaag 2 pakketjes :| eentje die er zaterdag al had moeten zijn(ja vrijdags besteld bij bol maar nee was vertraagd) die word bij mijn schoonouders afgeleverd, aangezien dat zaterdag makkelijker had geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:06 schreef superkimmi het volgende:
bleegh, mn track en trace gebeuren staat nog steeds op geleverd tussen 08:00 en 16:00.. er staat nog neit bij chauffeur is onderweg.. maar weet zeker dat als ik ff een halfuurtje boodschappen doen staat er: afleveren mislukt..
hopen dat die nu niet om 16:05 pas binnen komt.. ik heb t pakketje echt vandaag nodig dus kan t tisico ook niet nemen.
Blijf t balen vinden dat je niet gewoon bij de eerste zending kan vragen of ze het op het postkantoor deponeren
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sodeju wat een berg vandaag: H&M, Peter Hahn, Linda! De bundels waren loodzwaar vandaag en dan ook nog eens 3xhah! Dat kan toch niet gezond zijn voor een mens............
Ja de mijne ook nog :| tussen 14:30 en 16:30.....uw pakketbezorger heeft het tijdvak niet gehaald, maar is nog wel onderweg om het pakket vandaag nog te bezorgen.....quote:
Das altijd....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef superkimmi het volgende:
hier was die uiteindelijk om 4 uur.. vanaf 8 uur gewacht.. pff
Aha, is wel fijn dat zoiets geen vertraging op loopt....:)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef superkimmi het volgende:
bij mij was t mn rugbrace.. zonder dat ding mag ik niet met zware boeken en laptop naar de uni en donderdag niet werken.. vond m dus vrij essentieel ook..
hoeft niet veel langer te duren. Denk dat de machine m er wel uit gooit en dat ie mogelijk toch de volgende dag aan zal komenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Hmm... als je iets per ongeluk in de bus gooit voor de streekpost ipv overige bestemmingen, dan gaat het er zeker langer over doen? Was zo bezig om te kijken of ik het er door kon krijgen, dat ik niet door had dat het de verkeerde bus was
dat is wel heel slordig! Als mijn partner diabetes spullen krijgt moeten we daar overigens altijd voor tekenen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Aha, is wel fijn dat zoiets geen vertraging op loopt....:)
Weleens een x gehad met insulinepomp....ik was schijnbaar niet snel genoeg, hadden ze mooi voor de deur gezet...en ik woon in een flat
De hulpmiddelen hoef ik niet voor te tekenen....(die heb ik altijd genoeg op voorraad)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
dat is wel heel slordig! Als mijn partner diabetes spullen krijgt moeten we daar overigens altijd voor tekenen!
ja p hahn is stervensduur, vandaar dat ze ook die dikke zooi kunnen laten verspreiden,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sodeju wat een berg vandaag: H&M, Peter Hahn, Linda! De bundels waren loodzwaar vandaag en dan ook nog eens 3xhah! Dat kan toch niet gezond zijn voor een mens............
Ja hoor, het was meteen gezellig in de auto!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 06:23 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Zouden ze zelfs op de vroege ochtend al zo kakelen?
@Katrien, Veel plezier vandaag in Assen. Hoop dat het allemaal meevalt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja hoor, het was meteen gezellig in de auto!![]()
Maar het viel me niet mee zeg, het was enorm hectisch en chaotisch en we konden pas om half 8 beginnen i.p.v. 7 uur. Toen waren ze pas klaar met voorsorteren.
En ja, een vreemde kast en er zaten foutjes op de kast, waardoor het extra lastig was.
Maar ik heb het overleefd. Het zal wel wennen.
Gelezen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-met-cao-postnl.html
plus reactie's :
http://www.nujij.nl/econo(...)ostnl.23081952.lynkx
Nee, niet eens!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
ook welkom geheten door de vestigingsmanager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |