Afgelopen vrijdag zou ik weer werken, belde ik de HUB op en zei van "ja, gaat ff lastig vorden, lig in het ziekenhuis"quote:
Bloed lijkt goed te zijn. Zit volgens de artsen in de hersenen, Hersenscan gedaan, uitslag nog onbekend.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
wehehehe
Maar goed, hebben ze bij jou ook zaken in het bloed kunnen vinden of lijkt alles normaal?
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bloed lijkt goed te zijn. Zit volgens de artsen in de hersenen, Hersenscan gedaan, uitslag nog onbekend.
Maar het was wel lachen, "chemtrails???" Wat is dat??
Daarop heb ik gezegd dat ik ff moe was en dat ze dat maar op google moesten zoeken
Ik had afgelopen zaterdag meegeholpen met iemand die de desbetreffende wijk ook nooit had gedaan en dit wel zonder die 'rodeklapperwaarvanikconstantdenaamvergeetenalsdiegezegdwordreageermetojadie' deed, want dat deze deze persoon regelmatig(overigens was deze persoon ook snel afgeleidquote:Op zondag 12 mei 2013 11:51 schreef V__L_N het volgende:
Ik had gisteren mijn 2 wijken als een soort ravage. Elke straat minstens 5 poststukken verkeerd. Echt voor andere straten Kampioenen verkeerd ingezet bv. Sommige straten hadden wel 3 bundels.
Ergste nog voorbereider wist dat ze een sooitje waren. Belde me tc om te melden dat ik 2 straten kwijt was (die in mijn andere wijk opdoken). Die wist me dit te vertellen.
Hoezo laat je het dan weggaan?
Was uiteindelijk nog 7 uur onderweg. Was om iets na 6 klaar.. Had daarna nog een bundel met kampioenen en 100%nl en wat andere post terug gebracht op het depo. Dat was echt niet meer te doen. Die fouten waren over de hele 2 wijken verspreid.
Om dat te herstellen had ik de hele route nog een keer moeten lopen.
Sterkte/beterschap/rust etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag zou ik weer werken, belde ik de HUB op en zei van "ja, gaat ff lastig vorden, lig in het ziekenhuis"![]()
Mij gevraagd hoe dat komt, ik zei dat het de oorzaak is van zgn "chemtrails"
Heb of krijg je nog de 24uurs wakker blijven en dan hersenscan(icm reactie op omgevingsveranderingen(flitsen,kleuren e.d.)?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bloed lijkt goed te zijn. Zit volgens de artsen in de hersenen, Hersenscan gedaan, uitslag nog onbekend.
Maar het was wel lachen, "chemtrails???" Wat is dat??
Daarop heb ik gezegd dat ik ff moe was en dat ze dat maar op google moesten zoeken
Het mag officieel niet(tijd tijd tijd) en word er een sticker opgeplakt en teruggestuurd naar of afzender of is de sticker gevuld met xxxx xx xxxx's en dan gata het terug naar het sorteercentre, maar meestal als er geen of verkeerd huisnummer opstaat, hou ik die apart en kom ik de naam wel tegen(als deze mij al niet bekend is) en anders vraag ik het aan de ouwe rotten of leg de brief duidelijk in het zicht(meestal met een elastiekje oid extra) boven op de post in de tas.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Toevallig dan dat het niet aangekomen is
Ik heb laatst per ongeluk ook een brief gestuurd zonder huisnummer, uiteraard is deze niet aangekomen, maar er stond geen afzender op dus ik ben benieuwd wat ze ermee doen. Ik hoorde dat ze het dan open maken en proberen te kijken of er iets wijzer uit te worden valt. Vraag me af hoe serieus ze dit doen en hoeveel tijd gaat hier tussen zitten? Kan ik ergens bellen naar een nummer?
Ik ben ook vrij vandaag en was helaas om 04.35 al weer wakker.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:14 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Wat ben jij weer vroeg Peter, je bent toch vrij op maandag?
Ja klopt, maar ik heb een ingebouwde wekker die mij vroeg wekt.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:14 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Wat ben jij weer vroeg Peter, je bent toch vrij op maandag?
Ochtendstond heeft post op de kont..... ofzoietsquote:Op maandag 13 mei 2013 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij vandaag en was helaas om 04.35 al weer wakker.
Morgen voor het eerst! Nou ja, het zal wel wennen inderdaad!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:21 schreef dud0r het volgende:
Moet je dat tegenwoordig elke keer sinds de verhuizing? Dan wen je er wel aan.
Dat is normaal gesproken de tijd dat ik van huis ga
Sterkte ermee!!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:18 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik word meestal ook wel even vroeg wakker, maar als ik mijn ogen stijf dichthoud, dan val ik ook wel weer in slaap. Morgen om 5.15 u. opstaan! OMG!
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:18 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik word meestal ook wel even vroeg wakker, maar als ik mijn ogen stijf dichthoud, dan val ik ook wel weer in slaap. Morgen om 5.15 u. opstaan! OMG!
vrijwillig of word het geapprecieerd dat je eerder weggaat zodat de wederhelft langer van het bed kan genieten?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:21 schreef dud0r het volgende:
Moet je dat tegenwoordig elke keer sinds de verhuizing? Dan wen je er wel aan.
Dat is normaal gesproken de tijd dat ik van huis ga
Wat een schrik zeg! Wordt je vriend daar niet enorm onzeker van, dat zoiets zomaar gebeurde?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:36 schreef superkimmi het volgende:
gisteren iets raars meegemaakt. Mn vriend verloor i nde auto het macht over t stuur. GEen idee waarom. Hij kon een ongeluk voorkomen, maar door de enorme slinger die we maakten schoot het flink in mijn rug
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, een beetje wijzer geworden maar niet veel![]()
Symptomen wijzen op parkinson (hoeft het niet te zijn, kan namelijk ook een depressie zijn ivm mijn PTSS) ivm dopamine tekort in de hersens, trillen van de hand, en urine verlies.
Halleluja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |