Die vriendenloterij hah hadden we hier ook, maar geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:55 schreef Deezertje het volgende:
Had niemand die verrekte Vriendenloterij HAH dan? Die vielen er de hele tijd tussenuit! En bij mijn eerste wijk had ik te weinig HAH, en bij de laatste juist weer een bundel over! Uiteraard gewoon doorgegeven, ga niet terug meer. Ben bekaf. Hier was het inderdaad druk. Alle even Kampioenen, Makro en 3x superirritante HAH. Veel dikke tijdschriften en veel pakjes.
Ook veel pakketjes (gok Moederdag), heb ik hele tijd mee moeten fietsen omdat ze niet echt in de tas pasten, waren de meeste mensen weer eens niet thuis en paste het ook niet in de brievenbus!Gaat laatste tijd echt steeds vaker zo. Ik kan er mee sjouwen, moet uitkijken dat de uitstekende pakjes niet nat worden en dan zijn de mensen niet thuis... Heb ze maar bij de supermarkt gedumpt hier, kunnen ze misschien vanavond nog ophalen als ze het voor morgen nodig hebben...
Hehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef gelestipjes het volgende:
En wat een weer. Zeiknat. Kom je thuis, ook nog eens slecht nieuws op de deurmat, want blijkbaar is dit ons laatste 100%NL nummer. Gelukkig wel met een zeer bekende zingende postbezorger op de voorkant, want wie kent die enorme hit "ik wil een knoopje aan je bloesje zijn" nu niet
Zou wel wat zijn he, wordt ie naar aanleiding van dit interview eruit geschopt omdat ie muziek luistert tijdens het werkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:43 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
HeheIk heb uit verveling dat interview met die zingende postbezorger gelezen.
"Krijg je nieuwe ideeën voor een liedje als je de post rondbrengt?"
"Ik luister naar muziek op mijn iPod en heb opeens idee voor een single."
Ik dacht dat je tijdens het lopen niet naar muziek mocht luisteren?
klopt. Pech gehad hoor. Had voor mijn wijk zelfs 5 folders.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:55 schreef Deezertje het volgende:
Had niemand die verrekte Vriendenloterij HAH dan? Die vielen er de hele tijd tussenuit!
Ja die folders waren klote. Bij de eerste wijk viel het nog wel mee, die folder + C1000 en AH, maar bij de 2e wijk zaten er Albelli dingetjes bij van een vergelijkbaar formaat en zelfde gladde papier als die vd vriendenloterij en toen was het idd steeds misquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:55 schreef Deezertje het volgende:
Had niemand die verrekte Vriendenloterij HAH dan? Die vielen er de hele tijd tussenuit! En bij mijn eerste wijk had ik te weinig HAH, en bij de laatste juist weer een bundel over! Uiteraard gewoon doorgegeven, ga niet terug meer. Ben bekaf. Hier was het inderdaad druk. Alle even Kampioenen, Makro en 3x superirritante HAH. Veel dikke tijdschriften en veel pakjes.
dat nou ook weer niet directquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef ophaling10 het volgende:
kortom bij iedereen was het bagger vandaag
hier wel en dat zal ook wel zo blijven ,heb geen zin om er steeds over te beginnen(verspilde energie)quote:
waarom stop je dan niet? Je hebt volgens mij wel eens gezegd dat je het geld in ieder geval niet nodig hebt, dus waarom ga je er dan nog mee door?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:42 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier wel en dat zal ook wel zo blijven ,heb geen zin om er steeds over te beginnen(verspilde energie)
Neuh alleen onderin de fietstas een beetje... zeiknat geregend, maar ook weer helemaal opgedroogd, kortom een afwisselende dag (6,5 uur, 9 tassen).quote:
Ik ben zaterdag altijd vrijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef ophaling10 het volgende:
kortom bij iedereen was het bagger vandaag
Hm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen, kan me eigenlijk niet eens meer zo herinneren wanneer het hiervoor zulk slecht weer was op de zaterdag. Heb toch het idee dat dat al wel enige tijd geleden is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag altijd vrij![]()
Maar volgens mij is het de laatste paar maanden wel bijna elke zaterdag slecht weer, jullie treffen het gewoon niet
voor de contacten en de "ontspanning"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
waarom stop je dan niet? Je hebt volgens mij wel eens gezegd dat je het geld in ieder geval niet nodig hebt, dus waarom ga je er dan nog mee door?
6.5uur dat mag nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:54 schreef posje het volgende:
[..]
Neuh alleen onderin de fietstas een beetje... zeiknat geregend, maar ook weer helemaal opgedroogd, kortom een afwisselende dag (6,5 uur, 9 tassen).
regen is niet erg dat is het leukste hoe natter hoe beterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen, kan me eigenlijk niet eens meer zo herinneren wanneer het hiervoor zulk slecht weer was op de zaterdag. Heb toch het idee dat dat al wel enige tijd geleden is.
Van wie of wat mag dat eigenlijk niet? En wie krijgt er dan gezeik mee, de bezorger of de teamcoach, of...? Het begint hier aardig structureel te worden, met name op de zaterdag. En ik moet zeggen dat ik het daardoor wel steeds lastiger vind om nee te zeggen, gewoon omdat ik wel eens wat energie over wil houden voor andere dingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
6.5uur dat mag niet
vroeger kreeg je al gezeik vanaf 5uur buiten(de grenzen zijn ze langzaam aan het verleggen)
Ik vind regen niet per definitie erg, maar wel als het zo hard regent dat de post gewoon half uit elkaar valt, dat je gewoon de papierkruimels nog aan je handen hebt zitten en dat enveloppen en zo helemaal scheuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
regen is niet erg dat is het leukste hoe natter hoe beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |