abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:54:38 #51
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_126347894
Bui afgewacht en om half 1 begonnen.. nu alweer halfuur thuis.. t stelde compleet niets voor.. 2 foldertjes die zo dun waren dat er 80 folder per bundel zaten xD

Wel nog een buitje van 2 minuten gehad waar ik echt compleet doorweekt van raakte
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:16:18 #52
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_126348659
Itt tot wat onze TC eerder deze week wilde wijsmaken was het helemaal niet extreem rustig vandaag. Oa dikke Makro's, 100%NL, en dan toch eindelijk de DD. Niet heel druk, maar ook niet rustig. Mijn ochtendwijk had 4 tassen post (en 2 hah), dus totaal 6.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_126350242
Had niemand die verrekte Vriendenloterij HAH dan? Die vielen er de hele tijd tussenuit! En bij mijn eerste wijk had ik te weinig HAH, en bij de laatste juist weer een bundel over! Uiteraard gewoon doorgegeven, ga niet terug meer. Ben bekaf. Hier was het inderdaad druk. Alle even Kampioenen, Makro en 3x superirritante HAH. Veel dikke tijdschriften en veel pakjes.

Ook veel pakketjes (gok Moederdag), heb ik hele tijd mee moeten fietsen omdat ze niet echt in de tas pasten, waren de meeste mensen weer eens niet thuis en paste het ook niet in de brievenbus! :( Gaat laatste tijd echt steeds vaker zo. Ik kan er mee sjouwen, moet uitkijken dat de uitstekende pakjes niet nat worden en dan zijn de mensen niet thuis... Heb ze maar bij de supermarkt gedumpt hier, kunnen ze misschien vanavond nog ophalen als ze het voor morgen nodig hebben...
pi_126350355
Hier was het vrij druk. De voorspelling was hier inderdaad ook dat het heel rustig zou worden, maar volgens mij is er niemand meer die die voorspellingen nog serieus neemt.

En wat een weer. Zeiknat. Kom je thuis, ook nog eens slecht nieuws op de deurmat, want blijkbaar is dit ons laatste 100%NL nummer. Gelukkig wel met een zeer bekende zingende postbezorger op de voorkant, want wie kent die enorme hit "ik wil een knoopje aan je bloesje zijn" nu niet :P
pi_126350401
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:55 schreef Deezertje het volgende:
Had niemand die verrekte Vriendenloterij HAH dan? Die vielen er de hele tijd tussenuit! En bij mijn eerste wijk had ik te weinig HAH, en bij de laatste juist weer een bundel over! Uiteraard gewoon doorgegeven, ga niet terug meer. Ben bekaf. Hier was het inderdaad druk. Alle even Kampioenen, Makro en 3x superirritante HAH. Veel dikke tijdschriften en veel pakjes.

Ook veel pakketjes (gok Moederdag), heb ik hele tijd mee moeten fietsen omdat ze niet echt in de tas pasten, waren de meeste mensen weer eens niet thuis en paste het ook niet in de brievenbus! :( Gaat laatste tijd echt steeds vaker zo. Ik kan er mee sjouwen, moet uitkijken dat de uitstekende pakjes niet nat worden en dan zijn de mensen niet thuis... Heb ze maar bij de supermarkt gedumpt hier, kunnen ze misschien vanavond nog ophalen als ze het voor morgen nodig hebben...
Die vriendenloterij hah hadden we hier ook, maar geen problemen mee gehad
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:43:18 #56
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_126352170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:58 schreef gelestipjes het volgende:
En wat een weer. Zeiknat. Kom je thuis, ook nog eens slecht nieuws op de deurmat, want blijkbaar is dit ons laatste 100%NL nummer. Gelukkig wel met een zeer bekende zingende postbezorger op de voorkant, want wie kent die enorme hit "ik wil een knoopje aan je bloesje zijn" nu niet :P
Hehe :) Ik heb uit verveling dat interview met die zingende postbezorger gelezen.

"Krijg je nieuwe ideeën voor een liedje als je de post rondbrengt?"
"Ik luister naar muziek op mijn iPod en heb opeens idee voor een single."

Ik dacht dat je tijdens het lopen niet naar muziek mocht luisteren? :?
Divide et impera
pi_126352712
En blijkbaar werken ze bij hem ook niet met normtijden, of hij loopt graag in eigen tijd, want ik heb echt geen tijd om mensen te entertainen, overal praatjes te maken en moppen te vertellen.
pi_126352760
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:43 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Hehe :) Ik heb uit verveling dat interview met die zingende postbezorger gelezen.

"Krijg je nieuwe ideeën voor een liedje als je de post rondbrengt?"
"Ik luister naar muziek op mijn iPod en heb opeens idee voor een single."

Ik dacht dat je tijdens het lopen niet naar muziek mocht luisteren? :?
Zou wel wat zijn he, wordt ie naar aanleiding van dit interview eruit geschopt omdat ie muziek luistert tijdens het werk :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 mei 2013 @ 16:58:54 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_126352851
quote:
Had niemand die verrekte Vriendenloterij HAH dan? Die vielen er de hele tijd tussenuit!
klopt. Pech gehad hoor. Had voor mijn wijk zelfs 5 folders.

Bij ons was het behoorlijk druk met makro's, kampioenen, donald ducks, etc. En natuurlijk veel te weinig personeel. Hierdoor kon het ook zijn dat ik plots weer een andere wijk kreeg. Helaas wel een stukje kleiner dan die ik weg zou brengen -O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 11 mei 2013 @ 17:10:03 #60
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_126353318
is dat zo? hierna geen 100% nl meer? nou dat hebben ze ook lang volgehouden xD

Hier was het ook nog gedeelte kampioen en makro, maar wel bizar weinig folder..

en ik had gewoon een straat waarbij ik op de oneven kant (29 t/m 1) alleen post had voor nummer 21, 17 en 3 xd
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_126353383
quote:
Ja die folders waren klote. Bij de eerste wijk viel het nog wel mee, die folder + C1000 en AH, maar bij de 2e wijk zaten er Albelli dingetjes bij van een vergelijkbaar formaat en zelfde gladde papier als die vd vriendenloterij en toen was het idd steeds mis :( heb echt een keer staan vloeken :')

Ook weer wat leuks net.. ik liep met de kar langs 2 jongens die met de fiets op de weg stonden. Vervolgens gooien ze terwijl ze weg fietsen keihard een of andere bal tegen mijn rug aan :( deed nog flink zeer ook. En natuurlijk gauw er vandoor he. Misschien vonden ze het niet leuk dat ik heel even die kant op keek }:|

Toch jammer altijd zulke dingen, ook al een aantal keer uitgescholden.. :{
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_126353631
kortom bij iedereen was het bagger vandaag :)
pi_126353871
Ik vind het ook altijd zo vervelend als het dan hard regent en echt tig mensen je nog even vertellen dat je het niet getroffen hebt met het weer. Ja, dat had ik zelf ook wel door.
En natuurlijk weer wegwerkzaamheden, waardoor ik door de modder moest. Nou is dat op zich al niet heel leuk, maar nog minder is dat automobilisten gewoon al die borden en hekken negeren en er ook langs gaan, waardoor ik nog meer onder de modder kwam te zitten.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 mei 2013 @ 17:22:18 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_126353951
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef ophaling10 het volgende:
dat nou ook weer niet direct :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_126354625
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

hier wel en dat zal ook wel zo blijven ,heb geen zin om er steeds over te beginnen(verspilde energie)
pi_126354742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:42 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

hier wel en dat zal ook wel zo blijven ,heb geen zin om er steeds over te beginnen(verspilde energie)
waarom stop je dan niet? Je hebt volgens mij wel eens gezegd dat je het geld in ieder geval niet nodig hebt, dus waarom ga je er dan nog mee door?
pi_126354974
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Neuh alleen onderin de fietstas een beetje... zeiknat geregend, maar ook weer helemaal opgedroogd, kortom een afwisselende dag (6,5 uur, 9 tassen).
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:04:27 #68
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_126355270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef ophaling10 het volgende:
Ik ben zaterdag altijd vrij :D

Maar volgens mij is het de laatste paar maanden wel bijna elke zaterdag slecht weer, jullie treffen het gewoon niet ;(
Divide et impera
pi_126355753
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Ik ben zaterdag altijd vrij :D

Maar volgens mij is het de laatste paar maanden wel bijna elke zaterdag slecht weer, jullie treffen het gewoon niet ;(
Hm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen, kan me eigenlijk niet eens meer zo herinneren wanneer het hiervoor zulk slecht weer was op de zaterdag. Heb toch het idee dat dat al wel enige tijd geleden is.
pi_126356213
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

waarom stop je dan niet? Je hebt volgens mij wel eens gezegd dat je het geld in ieder geval niet nodig hebt, dus waarom ga je er dan nog mee door?
voor de contacten en de "ontspanning"
pi_126356273
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 17:54 schreef posje het volgende:

[..]

Neuh alleen onderin de fietstas een beetje... zeiknat geregend, maar ook weer helemaal opgedroogd, kortom een afwisselende dag (6,5 uur, 9 tassen).
6.5uur dat mag niet
vroeger kreeg je al gezeik vanaf 5uur buiten(de grenzen zijn ze langzaam aan het verleggen)
pi_126356282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen, kan me eigenlijk niet eens meer zo herinneren wanneer het hiervoor zulk slecht weer was op de zaterdag. Heb toch het idee dat dat al wel enige tijd geleden is.
regen is niet erg dat is het leukste hoe natter hoe beter
pi_126357260
Gisteren 2 wijken blijven staan, staan ze vandaag om 2 uur nog steeds op het depot. Fat chance dat die dus weggebracht zijn. :')

Van vandaag stond er ook nog een ochtendwijk. Als ik morgen de fut op kan brengen ga ik er even kijken om te evalueren :P .
pi_126357630
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

6.5uur dat mag niet
vroeger kreeg je al gezeik vanaf 5uur buiten(de grenzen zijn ze langzaam aan het verleggen)
Van wie of wat mag dat eigenlijk niet? En wie krijgt er dan gezeik mee, de bezorger of de teamcoach, of...? Het begint hier aardig structureel te worden, met name op de zaterdag. En ik moet zeggen dat ik het daardoor wel steeds lastiger vind om nee te zeggen, gewoon omdat ik wel eens wat energie over wil houden voor andere dingen.
pi_126358224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

regen is niet erg dat is het leukste hoe natter hoe beter
Ik vind regen niet per definitie erg, maar wel als het zo hard regent dat de post gewoon half uit elkaar valt, dat je gewoon de papierkruimels nog aan je handen hebt zitten en dat enveloppen en zo helemaal scheuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')