terecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:58 schreef ophaling10 het volgende:
veel klachten over de kleding:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)jhetautobedrijf.aspx
Vlissingen gaat 1 juli dicht. De mensen daar hebben gisteren gehoord wie mag blijven en wie niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:36 schreef ophaling10 het volgende:
Goes zit dat ook bij jullie?
Ben daar een keer geweest, dat zou dicht gaan
Tja ik zou ook zoiets hebben van...?..als ik naast iemand komt te werken die mij een gelaatsmasker aan zou bieden omdat dat deze persoon een ruikertje isquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:04 schreef superkimmi het volgende:
ja ik zeg t maar.. want ik weet hoe moeilijk dat is voor de mensen die er echt last van hebben.. daarom kan je het juist beter wél zeggen.. want dan kan t uitgelegd worden of er iets aan gedaan worden
ik ben toen ik op de middelbare zat ontzettend gepest.. totdat 1 vriendin eindelijk vertelde waarom, heb ik een enorme kuttijd gehad.. waarin ik niet snapte wat er mis met me was..
doet ie vaker dat soort dingen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef KWAKje het volgende:
Nadat ik vier uur door de regen had gelopen, ben ik op de terugweg naar huis begooid met een rotje!! Het ding knalde letterlijk tussen m'n wielen uit elkaar. Ik schrok me kapot. Heb die kerel verrot gescholden vanaf m'n fiets. Ben doorgefietst naar huis. M'n oren hebben wel even een kwartiertje getuut en gepiept.
Ik denk erover via het bedrijf een klacht tegen de man in te dienen. Ti's namelijk een bekende; ik bezorg zijn post 😠
Wat een mafkees, zeker een klacht indienen! Levensgevaarlijk, het had je voet wel kunnen raken..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef KWAKje het volgende:
Nadat ik vier uur door de regen had gelopen, ben ik op de terugweg naar huis begooid met een rotje!! Het ding knalde letterlijk tussen m'n wielen uit elkaar. Ik schrok me kapot. Heb die kerel verrot gescholden vanaf m'n fiets. Ben doorgefietst naar huis. M'n oren hebben wel even een kwartiertje getuut en gepiept.
Ik denk erover via het bedrijf een klacht tegen de man in te dienen. Ti's namelijk een bekende; ik bezorg zijn post 😠
Nou, is er iemand langs gekomen?quote:
tot nu toe niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Nou, is er iemand langs gekomen?
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tot nu toe niet.
Zal wel te ver van mijn VBG vandaan wonen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef Selestha het volgende:
Overigens, ik kwam hier om te melden dat ik in een overbruggingsperiode zit op mijn nieuwe werk en dat ik na deze 2 maanden 6 maanden verlenging ga krijgen. 36 uur tegen volledig minimumloon.. Yay!
Blij dus, dat ik het aan heb gedurfd hier weg te gaan
ik zie wel wat het allemaal brengtquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.![]()
Of... Je mag voorlopig bij dit prachtige bedrijf blijven werken.
Twee maanden geleden kreeg iedereen hier een brief vanwege nieuwe WTR (Werktijdregeling). Iedereen was obv zijn rugnummer geplaatst, en voor zijn volledige contractomvang. Voorlopig dus geen overcompleten hier. Totdat er weer een nieuwe WTR komt uiteraard. Wel opvallend dat er bij niemand in de brief stond wat zijn/haar rugnummer nu precies was...........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |