het hele beroep wordt op deze manier belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:
http://opleidingpostbezorger.nl/livedemo
Goed om je lachspieren in vorm te houden!
Meteen de eerste zin is al een leugen: ''ik ben al een tijdje postbezorger...'' dat is gewoon een gecaste actrice!Maar toch triest eigenlijk dat zo'n test er uberhaupt is? Geeft niet veel vertrouwen weer in je (toekomstig) personeel...
ik heb altijd een reservesleutel mee, nog nooit op slot gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:13 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier is dus wel een keer een gloednieuwe postbike inclusief post gestolen! En voor wie zich dat nu afvraagt, dat was niet eens in een 'slechte' buurt... maar juist in een wat duurdere wijk. Denk dat veel collega's ze vooral in wat minder goed bekend staande buurten wel op slot zetten...
Zal je maar gebeuren
Bij mij zijn wel een keer de sleutels eruit gehaald door een stel jochies
Goes zit dat ook bij jullie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen ga ik weer werken. Ben benieuwd hoe druk het dan is! Wel fijn is dat ik morgen al om 12.00u bij het depot kan zijn om de post in te laden. Die moet dan gearriveerd zijn volgens mijn TC. Zou dat bij alle depots zo zijn in Roosendaal voortaan? Weet jij daar toevallig iets meer van Superkimmi?
Niet grappig....quote:
krijgen jullie geen planning van te voren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:58 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Niet grappig....
Ik hoorde het in eerste instantie van een collega hier op straat.
Als ik er tegen de postbrengerniet over was begonnen had ik dus serieus van niets geweten....
Moet ook altijd als ik daarna nog afspraken heb, die ik normaal donderdags niet heb....
Normaal wel, maar degene die het normaal stuurt heeft vakantie....:|quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
krijgen jullie geen planning van te voren?
Ik heb mijn fietstassen met een ketting vastgebonden aan mijn fiets. Maar dat is niet om te voorkomen dat mensen de post stelen. Het is om te voorkomen dat de collega's op de vestiging mijn fietstassen jatten.......quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:09 schreef Deezertje het volgende:
Ze kunnen trouwens ook gewoon je tassen jatten en de fiets laten staan
Nou ja, het is maar een dun iets van de karwei, past allemaal in 1 bundelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Normaal wel, maar degene die het normaal stuurt heeft vakantie....:|
Dus ik heb nu totaal geen idee van wat er gaat komen, hoewel ik denk dat het dan minimaal de karwei is.....maar echt handig is het niet nee
geen idee, mijn zaterdagwijk is er altijd om 11:30. En ik moet morgen zelf meelopen met diegene wiens wijk ik op donderdga overneem om 13:00.. maar of dat aan de wijk of die persoon ligt weet ik niet.. vraag morgen namelijk gelijk of de wijk er pas om 13:00 is of dat diegene gewoon graag in de middag looptquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen ga ik weer werken. Ben benieuwd hoe druk het dan is! Wel fijn is dat ik morgen al om 12.00u bij het depot kan zijn om de post in te laden. Die moet dan gearriveerd zijn volgens mijn TC. Zou dat bij alle depots zo zijn in Roosendaal voortaan? Weet jij daar toevallig iets meer van Superkimmi?
Inderdaad kut dingen zijn het. Na afloop heb je ook nog groen zwarte handen van de inkt.quote:Morgen doe ik waarschijnlijk een wijkje, volgens mij zit de stadsdeelkrant (Amsterdam) erbij, en die moet in alle brievenbussen, schijnt erg vervelend te zijn om te bezorgen.
Hier hebben we er ook een paar rondlopen die inderdaad wel wat extra deo mogen gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 05:23 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Extra deo opgedaan ( mogen sommigen bij ons ook wel eens doen![]()
![]()
) ivm de verwachte drukte.
Ik ben er klaar voor![]()
![]()
Ik wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.. maar ik wil toch ff verdediging bieden. Ikzelf heb de ziekte hyperhydrosis. Dat houdt in dat je eigenlijk altijd en op alle plekken van je lichaam zweet. Deo, hoeveel en welk merk ook, heeft bij mij ongeveer een flink uur effect.. En daarna opnieuw opspuiten heeft geen effect. Als ik vanaf hier naar mijn wijkdepot fiets, ben ik nog geen kwartiertje bezig en compleet bezweet. En ik kan er helemaal niets aan doen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 05:23 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
![]()
) ivm de verwachte drukte.
Ik ben er klaar voor![]()
![]()
een halve postcode valt nog mee. Ik loop regelmatig in verschillende dorpen, waardoor ik nog eens iets van de wereld ziequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:45 schreef sqdtnz het volgende:
Het blijft toch lastig om dit werk erbij te doen als er zoveel onzekerheid is elke keer... Ik heb inmiddels ook al de halve postcode gezien, en zelfs een uitstapje gemaakt naar een andere postcode. Op zich vind ik dat eigenlijk wel leuk, nieuwe wijken doen is 'spannender' dan een jaar lang dezelfde. Wat mij betreft zetten ze mij elke keer op een andere wijk, als ik maar meer zekerheid heb over welke dagen ik werk...
Zie maar eens fris te blijven in die oranje vuilniszak. :-)quote:Op donderdag 16 mei 2013 05:23 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |