Ja mooie plekjes daar! Eigenlijk is die renovatie nu bijna zonde voor de mooie foto locaties!quote:
WAT DE FUCK KAN IK NIET VERDER IN CC MOET IK MENSEN GAAN SPAMMEN KUTSPELquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja mooie plekjes daar! Eigenlijk is die renovatie nu bijna zonde voor de mooie foto locaties!
2 vriendinnenhebben daar hun trouwfoto's ook gemaakt
Ik heb je verdomme toffe nes games voor je bday gegeven ga je CC spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT DE FUCK KAN IK NIET VERDER IN CC MOET IK MENSEN GAAN SPAMMEN KUTSPEL
IK ZIT OP 'WERK' JAquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb je verdomme toffe nes games voor je bday gegeven ga je CC spelen
REN WEG ER KIJKT TOCH NIEMAND!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD IK WIL VANAVOND AL NAAR GENT
Stom werken... stom iedereen vrij pakken behalve ik... gmrpfl *grom*
Hoe lang is dat rijden eigenlijk? Vriendinnetje van mij is er ook nu, toffe stad lijkt het me wel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD IK WIL VANAVOND AL NAAR GENT
Stom werken... stom iedereen vrij pakken behalve ik... gmrpfl *grom*
Ja als ik langskom he dan gaan we sowieso Ducktales spelenquote:
Kom ik langs mijn baas...quote:
Anderhalf uur ongeveerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe lang is dat rijden eigenlijk? Vriendinnetje van mij is er ook nu, toffe stad lijkt het me wel!
Ja cool. Ik heb echt hard moeite met die gamequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja als ik langskom he dan gaan we sowieso Ducktales spelendan laat ik die geheime kamer inception zien, is volgens mij in het jungle level
Ik denk dat hij meerentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom ik langs mijn baas...
[..]
Anderhalf uur ongeveerOok naar skate odyssey???? Nee?
Haha nee al zou ze het wel vet vinden om te zien, maar als je dat meisje 1x aantikt breekt ze bij der enkels af (vriendin met eetissues).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom ik langs mijn baas...
[..]
Anderhalf uur ongeveerOok naar skate odyssey???? Nee?
ik wil t ook spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja cool. Ik heb echt hard moeite met die game(Had alleen The Moon gehaald
)
Ik kon het niet laten, heb even snel een rom gezocht hehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja cool. Ik heb echt hard moeite met die game(Had alleen The Moon gehaald
)
Looooolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee al zou ze het wel vet vinden om te zien, maar als je dat meisje 1x aantikt breekt ze bij der enkels af (vriendin met eetissues).
Jupquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Looooolzo een por waar ze de helft van haar ribben door breekt
![]()
Neinz jij bent over paar uur al hierquote:
Ik amsterdam, die flapdrol in eindhovenquote:
Dat weten Priem en Debs bestquote:
Hè? Have fun! Succes met shoppen (met je mams, toch?)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat weten Priem en Debs best
Nja, ik ga maar eens naar de kapper en shoppen en uiteten dit, dat, alles!
Dafuq did i just seequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:11 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik had niet door dat het plaatje zo groot was
Hu? Ik weet van niks?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK SNAP ER GEEN REET VAN MAAR VEEL PLEZIER MET SJOPPEN OKAYKUSJEKROELquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Candy Crushquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT DE FUCK KAN IK NIET VERDER IN CC MOET IK MENSEN GAAN SPAMMEN KUTSPEL
deze mededeling is gepost vanaf vloer 7 op Strijp S
JA SCHEP DAAR MAAR WEER OVER OP. Ik heb een IQ van 3.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een IQ van 140 hoor
Nj, fijne vrijdag en tot morgen
Debsterr goudvisquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JA SCHEP DAAR MAAR WEER OVER OP. Ik heb een IQ van 3.
mbo hier, dus -3quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JA SCHEP DAAR MAAR WEER OVER OP. Ik heb een IQ van 3.
Ik vind t prima maar niet eerst mario afmaken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zal ik DeadSpace 3 meepikken? Dan hebben we weer wat te cööppën
Één woord.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog steeds roller derby opstaan en ik heb geen idee waarom, want ik kijk er heul niet naar. Omdat ik er heul niks van begrijp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar stomme zandlevelsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind t prima maar niet eerst mario afmaken?
WO-ersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Uni mensen die slecht zijn in WF en geen discussies kunnen winnen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Één woord.Ik zie alleen maar een grote bende mensen die allemaal door elkaar heen rijden en kluitje en onoverzichtelijk en wanorde en AAAAA *wieg wieg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ok je moet letten op die met een 'muts' op hun hoofd; met een ster er op. Dat zijn de jammers; de puntenmakersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een grote bende mensen die allemaal door elkaar heen rijden en kluitje en onoverzichtelijk en wanorde en AAAAA *wieg wieg*
ZE HEBBEN ALLEMAAL IETS OP HUN HOOFDquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok je moet letten op die met een 'muts' op hun hoofd; met een ster er op. Dat zijn de jammers; de puntenmakers
Is there local (split screen) or system link support for co-op in Dead Space 3?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet weten dat shampoo in je haar moet
NOU LEKKER IDEE DAN MAAR WEER VAN JEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is there local (split screen) or system link support for co-op in Dead Space 3?
No.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
STOMME KUTSCHAAR WE HADDEN TOCH AL LANG AFGESPROKEN DAT JIJ EN DICO BIJ MIJ SLAPEN.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
STOMME KUTSCHAAR WE HADDEN TOCH AL LANG AFGESPROKEN DAT JIJ EN DICO BIJ MIJ SLAPEN.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NOU LEKKER IDEE DAN MAAR WEER VAN JE
ik zit er ook in yayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Om schaar te straffen mijn epileptische UI
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hebben allemaal een helm op jaIs ook nodig
Maar er zijn er 2 die een hoesje hebben met ster (jammers) en 2 met een brede streep (pivots). De pivots bepalen de snelheid van de pack (de groep blockers).
Ze proberen iedereen uit de weg te blocken zodat hun eigen jammer er doorheen komt. Soms geef je je eigen blocker een duw naar de zijkant om meer kracht te zetten; wanneer de jammer aan die kant er langs probeert te gaan (bijvoorbeeld)
Ik drink soberso niet denk ik, of weinig, maar ik heb geen rijbewijs, zo handigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zie bericht Spees, als we bij jou slapen kan ik niet drinken en dat zou ik wel weer jammer vinden.. Niet dat ik ondankbaar ben ofzo en einz, maar als de mogelijkheid er is om niet te hoeven bobben
Zal ik m'n poedel weer laten rijden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik drink soberso niet denk ik, of weinig, maar ik heb geen rijbewijs, zo handig
Doen, ik zit toch veilig aan de andere kant van het land.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal ik m'n poedel weer laten rijden?
Je mag geloof ik niet alle lichaamsdelen gebruiken om te blocken, toch Priem?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als je echt iemand wil tegenhouden dan lukt dat toch wel? Dan gooi je ze toch gewoon om? Waarom komt er überhaupt iemand doorheen?
Omdat je niet zomaar een elleboog in iemands gezicht mag gooienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar als je echt iemand wil tegenhouden dan lukt dat toch wel? Dan gooi je ze toch gewoon om? Waarom komt er überhaupt iemand doorheen?
Dus je mag niet zo je tetten in iemands gezicht gooien?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar een elleboog in iemands gezicht mag gooien![]()
Je mag enkel blokken met je kont; heupen; schouders
Daarnaast mag je ook niet je mede blockers vast pakken en zo een muur vormen.
Je zou het misschien niet zeggen; maar er bestaan daadwerkelijk regels enzo
Ik heb geen kont, dan zou ik dus een Jammer zijn. Jammerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar een elleboog in iemands gezicht mag gooien![]()
Je mag enkel blokken met je kont; heupen; schouders
Daarnaast mag je ook niet je mede blockers vast pakken en zo een muur vormen.
Je zou het misschien niet zeggen; maar er bestaan daadwerkelijk regels enzo
Neenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je mag niet zo je tetten in iemands gezicht gooien?
Nah booty blocken is eik puur je kont naar achteren doen en zorgen dat die andere er niet langs komt. Ideaal als je je kont op haar bovenbeen kan 'zitten'quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb geen kont, dan zou ik dus een Jammer zijn. Jammer
Maar daar hoef je niet voor te bobben toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:28 schreef Debsterr het volgende:
Vanaf de locatie is het ongeveer 20 min. lopen naar mijn huis.
Nee als in das makkelijk qua slaapplaatsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar daar hoef je niet voor te bobben toch?
HOEzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel goede controle over mn bilspieren, duidelijk een voordeel
Ja als het mag van Baasquote:
leg Baas op zolderquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja als het mag van Baasaangezien men dan op zolder moet... en je dus door onze slaapkamer wandelt 's ochtends
.
Ermagerd wat een goeden ideequote:
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hoe zit het dan met de twee teams? Want ze staan dus achter elkaar en moeten hun eigen figuur er doorheen proberen te krijgen en het andere figuur bootyblocken?
En als ze het niet meer weten gaan ze maar rondjes rijden omdat het kan?
(je kan het allemaal uitleggen, maar kans is zeer groot dat ik het alsnog niet begrijp)
Zekerquote:
IK VIND VOETBAL NOG OVERZICHTELIJKER DAN DIT JONGE!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee
Ten eerste moet je altijd in beweging zijn als je blockt of jamt. Je mag dus niet 'compleet' stil staan.. Daarom zie je de pack (groep blockers) ook altijd vooruit gaan. De enige die rondjes moet maken zijn de jammers; diegene die punten maakt wanneer ie de complete pack voorbij is.
Je 1ste doel is om er voor te zorgen dat de jammer van de tegenpartij er niet door komt. Je eigen jammer gaat sowieso eerst zelf proberen om er gewoon door te komen en hoe langer jij de andere tegen houdt; hoe meer kans dat je eigen jammer door is en punten kan gaan scoren
Wanneer je een penalty krijgt; ben je verplicht om buiten de baan om te gaan skaten naar de penalty box.
Op youtube kun je wat uitleg filmpjes vinden waar de basic van het spel wordt uitgelegd trouwens
GEEN IDEE STRESSSSSSquote:
Ja beetje te korte tijd om tussendoor naar Breda te gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
GEEN IDEE STRESSSSSS
En ik moet eerst heel de dag op het lab staan, dus moet complete extra outfit en schoenen mee naar werk slepen
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
GEEN IDEE STRESSSSSS
En ik moet eerst heel de dag op het lab staan, dus moet complete extra outfit en schoenen mee naar werk slepen
Owjah veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:37 schreef Debsterr het volgende:
Goed, ik moet nog velen nuttigen dingen doen en straks klaarmaken voor de bruiloft van vanavond. Misschien nog tot straks babes!
Tussendoor terug gaat niet lukken nee. Dus neem avondeten mee voor in de magnetron en kleding en make up en dan kampeer ik eerste deel van de avond op TU en ga ik daar maar tutten als iedereen weg isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja beetje te korte tijd om tussendoor naar Breda te gaan.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
/noteert niet weggaan voor half twee
Ik om 00.30 dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik met de trein moet dan moet ik m om 00:20 hebben
Neh de mijne is de allerlaatstequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Er is er ook een om 01.30 maar das echt de laatste en dat vind ik niet zo'n strak plan. Heb altijd de een-na-laatste
Dibs op sjaan !quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Lekkere chickies mogen ook altijd bij mij in bed natuurlijk
Jij moet toch altijd een soort van stoptrein hebben? Ik ook op Oisterwijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh de mijne is de allerlaatstefml kutboxtel
Waar kan ik mijn CV+motivatie indienen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh handig ik wou vanavond nog heel voorzichtig vragen of er nog extra slaapplekken zijn maar OKAYquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Kiek dr meteen credit jatten met dr ONS.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh handig ik wou vanavond nog heel voorzichtig vragen of er nog extra slaapplekken zijn maar OKAY
IEDEREEN KAN BIJ ONS BLIJVEN TUKKEN
Dat wordt een TET-Fest!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh handig ik wou vanavond nog heel voorzichtig vragen of er nog extra slaapplekken zijn maar OKAY
IEDEREEN KAN BIJ ONS BLIJVEN TUKKEN
fixedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kiek dr meteen credit jatten met dr ONS.
Als de kiet een bende is is het JOUW KIET IS EEN BENDE, en nu is het meteen ONS.
Wat ben jij lief!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar nee, ja. Ondanks mijn ietwat kutgrapje is het toch een verkapte: er mogen mensen blijven pitten. Ik heb alleen vloer, dus slaapspullen moet je dan even zelf regelen.
Plus ik kom jullie ophalen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar nee, ja. Ondanks mijn ietwat kutgrapje is het toch een verkapte: er mogen mensen blijven pitten. Ik heb alleen vloer, dus slaapspullen moet je dan even zelf regelen.
Ermahgerd kiek em eens velen punten scoren zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik hou wel ff in de gaten wie er slaapplek ndoig hebben
Eerst met PA overleggen want zij komt uit Grunn dus voor haar is t soberso geen doen als zij nog terug moet.
AL 1 HELE MINUUT!! GO SPEESquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:00 schreef Maisnon het volgende:
Als het goed is is Spees NU hardlopen. Zet 'm op, Spees
Flamingoroze?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Welke kleur zal ik eens op mijn nagels doen voor morgen?
Speel jij wel eens Dominion ofniet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Samen met Shar in bedquote:
Ben mn schoenen nog aan t goed doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:00 schreef Maisnon het volgende:
Als het goed is is Spees NU hardlopen. Zet 'm op, Spees
Ja 't is echt leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Samen met Shar in bed
ik moest Googlen, nee dusIs het vet?
Ik denk toch niet dat mijn nagels de circusactiviteiten overlevenquote:
je baas had toch nix te doen, wilt vast helpenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet plassen maar heb net gelakt![]()
Zo handig van alleen op werk zitten![]()
HOE kan dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik zie nu pas dat je UI die duifmeneer is
Jij ook!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben naar de starbucks en daarna naar huis
fijn weekend dames
ERMAHGERD ik ben net weg op station Arena!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben naar de starbucks en daarna naar huis
fijn weekend dames
Ew... a mental image i do not wantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je baas had toch nix te doen, wilt vast helpen
aarggh, dat je op dat punt komt dat je je voorneemt de eerste die nog eens voor je voeten komt een enorme trap te gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd de hele winkel was vol met knurften die steeds maar op hun gemak voor alle schappen bleven staan, overal waar ik moest wezen
en werkelijk iedereen liep in m'n weg![]()
![]()
ja ik heb dit wel meer en weet dat het een slecht teken kan zijn, maar ermahgerd het was z'o druk, en werkelijk iedereen liep voor m'n voeten, fuck off peoplequote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
aarggh, dat je op dat punt komt dat je je voorneemt de eerste die nog eens voor je voeten komt een enorme trap te geven![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik heb dit wel meer en weet dat het een slecht teken kan zijn, maar ermahgerd het was z'o druk, en werkelijk iedereen liep voor m'n voeten, fuck off people
Mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd de hele winkel was vol met knurften die steeds maar op hun gemak voor alle schappen bleven staan, overal waar ik moest wezen
en werkelijk iedereen liep in m'n weg![]()
![]()
quote:“Hoeveel Helmers heb jij?”
Nagellak. Volgens sommige vrouwen kun je er nooit genoeg van hebben. Dat vindt ook Debsterr. Sinds 2009 verzamelt zij potjes nagellak: “Ik heb heel lang nagels gebeten. Op een online forum vond ik een topic over het showen van je nagels. Dat wilde ik ook wel. En zo begon ik met mijn verzameling. Inmiddels heb ik 645 flesjes en een blog.”
Excel bestand
Beneden in het gezellige huis van Debsterr en haar vriend Baas is niets te merken van de nagellakobsessie. Debsterr: “Dat is het fijne van deze verzameling, het neemt niet al teveel ruimte in.” Ze neemt ons mee naar boven om haar collectie te laten zien. “Elke lak die ik binnenkrijg nummer ik, lak ik op swatch en sla ik gelijk op in mijn Excel bestand. Op die manier kan ik terugvinden of ik al eens over lak heb geblogd, wat voor een finish de lak heeft, hoeveel laagjes je nodig hebt voor een mooi effect, noem maar op.”
Favorieten
Ik lak mijn nagels elke dag en probeer er wat bijzonders van te maken. Ik verdiep me in de technieken en met huis-tuin-en-keukenspulletjes kun je hele mooie effecten aanbrengen. Daar vertel ik ook over op mijn blog. Natuurlijk heb ik ook geregeld nieuwe lakken om te testen. Mijn favoriet is Absolutly Alice van OPI. Het is een limited edition in het blauw met microglitters. Prachtig! Zoals bij zoveel verzamelingen heb je bij nagellak ook een musthaves. Een flesje Chanel Jade doet op eBay al gauw 200 à 300 dollar. Dat geld heb ik er niet voor over, het moet wel leuk blijven. Maar dat neemt niet weg dat ik ‘m zou willen hebben.
Kastjes
Ik berg mijn collectie op in Helmer kastjes van de Ikea. Dat zijn dé kastjes voor nagellakverzamlaars omdat de flesjes er zo goed inpassen. De vraag die wij elkaar onderling stellen is dan ook ‘Hoeveel Helmers heb jij?’. Een tijdje geleden ging het gerucht dat het kastje uit de collectie van Ikea zou gaan. Dat zorgde toch wel voor enige paniek. Gelukkig zijn ze nog gewoon verkrijgbaar. Mijn verzameling blijft groeien, dus wie weet ben ik binnenkort toe aan kastje nummer drie!”
Ontvang jij nou gewoon zomaar pakketjes? Wat is er allemaal stoekquote:
en wat had de bezorger aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ontvang jij nou gewoon zomaar pakketjes? Wat is er allemaal stoek?
Ja, wat is dezen? Wel binnenlandse pakketjes, dat gaat vaker goed. En ik heb ze nog niet open gemaakt, dat scheelt ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ontvang jij nou gewoon zomaar pakketjes? Wat is er allemaal stoek?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, wat is dezen? Wel binnenlandse pakketjes, dat gaat vaker goed. En ik heb ze nog niet open gemaakt, dat scheelt ook. Wie weet wat er allemaal stuk is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:00 schreef Debsterr het volgende:
Doosje macarons gekocht voor mama en oma, alleen het flesje nagellak is nog niet binnen voor mama.
Crazy Polish Lady A Whole New World, die vond ze erg mooi.quote:
ja die is idd erg mooi!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Crazy Polish Lady A Whole New World, die vond ze erg mooi.
Haha ja grappig he? Blauw vindt ze altijd wel tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja die is idd erg mooi!
Leuk dat je ma dat ook tof vindtik krijg de mijne echt niet aan een kleurtje anders dan roze oid
Goei busyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:20 schreef Debsterr het volgende:
Zo, vandaag veel geswatcht, kan ik morgen lekker aan de blog werken. Foto's editen ditdatalles
Ja daarom! Lekker zo'n zaterdag met velen thee en voor de computerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goei busyMorgen wordt toch regenachtig! Goeien dag om binnen te blijven
(of in gent in een sporthal te zijn
)
Hmm ik moet ook maar weer eens gaan swatchenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daarom! Lekker zo'n zaterdag met velen thee en voor de computer.
Falenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net een bestelling van 80 euro naar 25 euro teruggebracht door kerstpakketbonnenyes
Nog een reden waarom mn baas tof is
Dan kun je dus die 55 euro die je daarmee bespaard hebt, weer uitgeven aan iets andersquote:
Dit klinkt gevaarlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je dus die 55 euro die je daarmee bespaard hebt, weer uitgeven aan iets anders.
You learn well young grasshoppahhhhhquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit klinkt gevaarlijkdan gebruik ik die om een andere aankoop voor mezelf goed te praten
Je hebt het geld toch bespaard? Zonder bonnen zou je het ook hebben uitgegevenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit klinkt gevaarlijkdan gebruik ik die om een andere aankoop voor mezelf goed te praten
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen aanpic want er is niemand die me kan helpen met de rits
Uitpic ook goed?
bonk!quote:
De eettafel? Vol met zooi? Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
bonk!
Hmm ik moet hier de tafel eens opruimen maar overmorgen ziet het er toch weer hetzelfde uit
Lila dit keerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook pizza straks
Wat doe je aaahaaaannnnnn ??Leuk rood jurkje ??
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn man, de leraar
Heeft ie net iemand een autostuur verkocht, biedt ie aan om het in de auto te monteren omdat hij toch al die spullen heeft. Die jongen helemaal blij want die had die spullen dus niet. Kijk ik net buiten, zie ik die jongen met dat stuur bezig en B ernaast die aanwijzingen aan het geven is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
za 11 mei 2013
10:30-12:30
H&M pakje met sportspullies
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn man, de leraar
Heeft ie net iemand een autostuur verkocht, biedt ie aan om het in de auto te monteren omdat hij toch al die spullen heeft. Die jongen helemaal blij want die had die spullen dus niet. Kijk ik net buiten, zie ik die jongen met dat stuur bezig en B ernaast die aanwijzingen aan het geven is
Had het nog niet gezien maar wat tofquote:
De halfjaarlijkse gangbang opnamen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit. Zes mannen in je huis om zeven uur
hehe tnx! Neeltje Jans, slechte herinneringen aan <3 Have fun!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wens je veel plezier iig!
Kan het later niet meer zeggen, ik zit vandaag de hele dag in Neeltje Jans met 3 randpubers
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
herpderp moet vannacht zijn tanden met mijn borstel poetsen geloof ik
* Stormqueen geeft het maar op dat mannen het ooit zullen leren
ja, hoe moeilijk kan het zijn. Je hebt ook nog eens 50% kans dat je goed gokt, en toch gaat het altijd misquote:
Ja, mannen hebben moeite met die dingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoe moeilijk kan het zijn. Je hebt ook nog eens 50% kans dat je goed gokt, en toch gaat het altijd mis!!!
Ik heb voor de zekerheid maar weer een knalroze gekocht voor mezelf, minste kans op falen.
Gezapig. Het was een borrel ipv een echt feest, en om half 12 toch echt wel afgelopen.quote:
bwehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezapig. Het was een borrel ipv een echt feest, en om half 12 toch echt wel afgelopen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
ermygewd!
[ afbeelding ]
We lijken wel lief!
Heel mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bwehehe
Wel een mooie bruid, of was die gewoon in jeans?
een moetjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel mooien zwanger
. Nog niet heel zichtbaar though.
Neequote:
Johquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neebruiloft was al lang gepland
. Ze is pas net 9/10 weken zwanger geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |