PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Notequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://ilovetoriblack.tumblr.com/
Of mag dit ook al niet?
Ik heb toch al een TR gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://ilovetoriblack.tumblr.com/
Of mag dit ook al niet?
Is ook bijzonder lekker bier Palmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Belgen van die reclame van Palm zijn trouwens geniaalDie filmpjes van Zonde van de zendtijd
Bochheti en Mangala omdraaien. Dan kan je iets bouwen met Nani, IF Moutinho en Mcgeadyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me een goede basis voor een nieuw team
Deze boy weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bochheti en Mangala omdraaien. Dan kan je iets bouwen met Nani, IF Moutinho en Mcgeady
neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bochheti en Mangala omdraaien. Dan kan je iets bouwen met Nani, IF Moutinho en Mcgeady
Ik zie nu pas dat het 3 linkspoten zijn als CB's. Niet ideaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik merk daar eigenlijk nooit echt heel veel van, eerlijk gezegd.. Misschien wel in een 3atb formatie, maar met 4atb heb je altijd genoeg afspeelmogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het 3 linkspoten zijn als CB's. Niet ideaal
Ok sineesquote:
Nee, morgen vroeg uit bed en ik ben niet zo fit, fucking hooikoortsquote:
Tss zemmelpotquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, morgen vroeg uit bed en ik ben niet zo fit, fucking hooikoortsheb ook last van mijn strot dus niet teveel praten.
Bedankt, ouwe pikkenbaasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tss zemmelpot
Maar beterschap enzo dan maar he
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/285032/1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
Waar kan je die afleveringen zien ? Van dat programma in las vegas van rtl.
Het is niet van hoog niveau, Soms ook vervangend schaamte gevoel. Maar kijkt lekker weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door dat plaatje was ik ook wel benieuwd. Geen idee hoe de rest van de serie is trouwens.
Zoveel last van hooikoorts? Sterkte man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, morgen vroeg uit bed en ik ben niet zo fit, fucking hooikoortsheb ook last van mijn strot dus niet teveel praten.
Ik hou ook wel van laag niveau, dan lijk ik ineens veel slimmerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het is niet van hoog niveau, Soms ook vervangend schaamte gevoel. Maar kijkt lekker weg.
Nu gaat het wel weer prima. Vooral als ik net uit bed kom en dan nog een uur gaat het door.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoveel last van hooikoorts? Sterkte man.
19 gespeeld 19 gewonnen met m'n te goedkope bundesliga/seria a teamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef over_hedge het volgende:
11x gewonnen, 1x gelijk, 1x verloren met mijn serie a team met klose![]()
Wanneer clubben?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
19 gespeeld 19 gewonnen met m'n te goedkope bundesliga/seria a team
ben je weer begonnen ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omni kan volgende week pas weer denk ik, dus gaat er een beetje aan liggen of er een andere any beschikbaar isquote:
ja speel ff op ander accquote:
Ik ben beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omni kan volgende week pas weer denk ik, dus gaat er een beetje aan liggen of er een andere any beschikbaar is
[..]
ja speel ff op ander acc
als any?quote:
ahh iddquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik dacht al je record is niet veranderd.
Als ik dronken ben.quote:
Zondag na RKC zal ik wel genoeg ophebben. Misschien danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet helaas werken vanavond en morgenavond
Waarvan aktequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb denk ik gisteren tijdens het happy hour gewoon 250k winst gemaakt in anderhalf uur
Ik dacht dat ik veel winst had maar nog lang geen 250k.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb denk ik gisteren tijdens het happy hour gewoon 250k winst gemaakt in anderhalf uur
SMLENO spelers of consumables ofzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel winst had maar nog lang geen 250k.
Dat is wel netjes, bijna het dubbele van mijn winst.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
SMLENO ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Heb je geen trademark op SMLENO?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen met SMLENO-spelers uiteraardIk heb me vooral gericht op hele goedkope spelers.
Ik heb er al patent op aangevraagdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niet, ik zou SMLENO ©DS2 2012 moeten hebben.
Bij mij komt er te staan dat mijn wachtlist na een tijdje vol is als ik 40 bids ofzo heb staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zilveren SMLENO spelers, had een tradepile vol, plus 10 pagina's aan watchlist
Val van de trap.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij komt er te staan dat mijn wachtlist na een tijdje vol is als ik 40 bids ofzo heb staan.
Ik kan gewoon onbeperkt bieden, doe je het op de webapp?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij mij komt er te staan dat mijn wachtlist na een tijdje vol is als ik 40 bids ofzo heb staan.
Dat is met BINS zo ja. Maar als je gewoon open bids plaatst kan je er veel meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon onbeperkt bieden, doe je het op de webapp?
SMLENOquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zilveren SMLENO spelers, had een tradepile vol, plus 10 pagina's aan watchlist
ik doe altijd open bid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is met BINS zo ja. Maar als je gewoon open bids plaatst kan je er veel meer.
Sorry.quote:
Gewoon open bid bieden, heb nog nooit gehad dat er stond dat mijn watchlist vol stondquote:
Beetje te laat meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niet, ik zou SMLENO ©DS2 2012 moeten hebben.
Het moet ook zijnquote:
Bocchetti is volgens mij ook duurder aan het worden. Ik wil hem hebben, maar heb het gevoel dat ik de slag gemist heb. Ik voel me als jijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Lens is gewoon weer 100k, staan er ook maar heel weinig van op de markt
Vandaag 2 HH's neem ik aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bocchetti is volgens mij ook duurder aan het worden. Ik wil hem hebben, maar heb het gevoel dat ik de slag gemist heb. Ik voel me als jij
ik wel dan kan ik niet meer verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gewoon open bid bieden, heb nog nooit gehad dat er stond dat mijn watchlist vol stond
Die spelers boeien me ook geen fuck, de winst welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het moet ook zijn
sommige mensen kijken niet naar deze spelers omdat het deze mensen geen fuck boeit
De volledige titel is 'sommige mensen letten echt niet op omdat ze bepaalde spelers voor te weinig erop zetten' maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het moet ook zijn
sommige mensen kijken niet naar deze spelers omdat het deze mensen geen fuck boeit
Precies, dat zal de prijs wel weer wat drukken. Maar als dit TOTW voorbij is gaan de prijzen wel sky high denk ik hoor. Investering waardigquote:
Patent is 1800 euro voor Europa alleen, wereldwijd veel duurderquote:
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, dat zal de prijs wel weer wat drukken. Maar als dit TOTW voorbij is gaan de prijzen wel sky high denk ik hoor. Investering waardig
Ik bied gelijk, als ik ze toevoeg krijg ik op een gegeven moment ook dat hij vol zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef Djeetje het volgende:
Pannekoek voeg jij ze eerst toe aan je wacht list of bied jij er meteen op ?
ik bied ook gelijk misschien komt het omdat ik toen Commons TOTS had toegevoegd ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik bied gelijk, als ik ze toevoeg krijg ik op een gegeven moment ook dat hij vol zit.
Dat zal het wel zijn dan, niet meer doen dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef Djeetje het volgende:
Dan komt het vast omdat ik al iemand los in mijn wacht list had staan waar ik niet op bood.
Ja, dat zie ik ook nergens staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Waar halen jullie vandaan dat er vanmiddag HH is dan?
Ante meridiem (Latijn "voor de middag"; spreek uit: ante meridiëm) is een aanduiding voor het tijdvak van 12 uur 's nachts tot 12 uur 's middags.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je wat 'ante meridiem' betekent?
dat HH was dus afgelopen nachtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ante meridiem (Latijn "voor de middag"; spreek uit: ante meridiëm) is een aanduiding voor het tijdvak van 12 uur 's nachts tot 12 uur 's middags.
Nu wel.
KEVINNNNNquote:
Hoi Rijstquote:
Heb je mijn coins alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Patent is 1800 euro voor Europa alleen, wereldwijd veel duurder
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcelo_Antônio_Guedes_Filho
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waar staat dat er wel HH vandaag is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:44 schreef Maver24 het volgende:
Waar staat dan dat er geen HH is meer vandaag, niet op twitter hoor
Er staat ook nergens dat er een wel is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:44 schreef Maver24 het volgende:
Waar staat dan dat er geen HH is meer vandaag, niet op twitter hoor
Als er een HH is vandaag wordt het pas om 4 uur bekend gemaakt, even wachten nog dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waar staat dat er wel HH vandaag is?
Al dus de packs koningquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als er een HH is vandaag wordt het pas om 4 uur bekend gemaakt, even wachten nog dus
Wow, nice !!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
de hele tijd 2,5k packs openen niks gekregen.
Nu open ik even tussen het studeren door een 3,75k pack, krijg ik pietje pelle.
Mijn reactie was te blij
Heb hier geen puush.quote:
Want je hebt puush nodig voor een screenshot?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb hier geen puush.
Ik twijfel of ik hem verkoop of houd. Kan nu wel dik cashen want er zijn er maar weinig te koop. Denk dat hij na al de TOTS hype van deze week wel weer zakt
Hoeveel 2.5k packs heb je ongeveer geopend voordat je een 3.75k pack opende?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb hier geen puush.
Ik twijfel of ik hem verkoop of houd. Kan nu wel dik cashen want er zijn er maar weinig te koop. Denk dat hij na al de TOTS hype van deze week wel weer zakt
Veelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel 2.5k packs heb je ongeveer geopend voordat je een 3.75k pack opende?
Dat is wel irritant ja. En ik dacht dat je 20 accounts had ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VeelOp 5 accounts elke keer weer paar kopen.
Pelle staat nu te koop btw
En meteen een goedkopere
Ik moet hem nog kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Had Pelle gekocht voor 55k gisteravond, die gaat de deur niet meer uit, hehe
he timmyturner ga van thads account afquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VeelOp 5 accounts elke keer weer paar kopen.
Pelle staat nu te koop btw
En meteen een goedkopere
Ga je er ook nog een team mee maken of...?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu weer 2,9m coins na wat opschonen van me club. Heb toch meer coins dan ik had gedacht, diegene die ik nog niet heb verkocht zijn
Aguero
SIF Silva'
IF Mario Gomez
IF Van der Vaart
IF Coutinho
3,7m ofzo totaal, nice
Focking sick.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu weer 2,9m coins na wat opschonen van me club. Heb toch meer coins dan ik had gedacht, diegene die ik nog niet heb verkocht zijn
Aguero
SIF Silva'
IF Mario Gomez
IF Van der Vaart
IF Coutinho
3,7m ofzo totaal, nice
Pakjes kopen van echt geld ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Focking sick.
Alleen maar door handelen?
BPL TOTS moet nog komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je er ook nog een team mee maken of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |