PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Sorrysorry echtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is dit nou weer voor een verkoudheid TT.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan nietkomt zo een friend langs om te fifa'en. Vanavond ofzo kan wel
Lukoki hehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] Me mooie 3,5 ster team. Heb Tots Lens maar even op de trade pile staan.
Beter doen we maandag een potjequote:
Maandag heb ik pas tijd na 8 uur s'avonds.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Beter doen we maandag een potjedan heb ik de tots gekocht die ik wilde en hopelijk een beter team dan nu.
Maandag na 8 uur vind ik primaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maandag heb ik pas tijd na 8 uur s'avonds.
Hebben we dan niet vrij van school enzo ?
kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maandag na 8 uur vind ik primanee dan moet je gewoon weer naar school, volgende week maandag zijn we vrij
watskeburt?quote:
Mag ik je aanraken?quote:
Je was op tv.quote:
Vieze olifantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
[..]
Je was op tv.
Ik kreeg spontaan een kwakje in mijn boxershort toen ik je zag.
Het lijkt me nogal logisch dat ik op TV geweest ben, want die hele tribune kwam in beeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
[..]
Je was op tv.
Ik kreeg spontaan een kwakje in mijn boxershort toen ik je zag.
Beetje aanvallend ja...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Een middenveld met Dembele - MOTM Maher - SIF Eriksen is wel vrij kansloos in 4-3-3 denk ik?
Je zal wel veel kansen hebben en als je die gewoon afmaak kan het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Een middenveld met Dembele - MOTM Maher - SIF Eriksen is wel vrij kansloos in 4-3-3 denk ik?
Dat is een feest voor je tegenstander denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Ben je Queen-fan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef MolFan het volgende:
Wat doe je als je geen zin hebt om puntjes te kopen om pakjes te openen? Dan koop je random fan artikelen van je favoriete band![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zit ook wel wat in...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je zal wel veel kansen hebben en als je die gewoon afmaak kan het wel.
Queenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef MolFan het volgende:
Wat doe je als je geen zin hebt om puntjes te kopen om pakjes te openen? Dan koop je random fan artikelen van je favoriete band![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal logisch dat ik op TV geweest ben, want die hele tribune kwam in beeld.
Daar wordt het niet beter van hoor (hij heeft H/H trouwens). Ik vind 451 verdedigend al best matig, dan moet je wel echt een goede CM (CDM dus) hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in...
Kun je het niet in 4-5-1 doen?
En dan Dembele op CM, want die heeft volgens mij ook high DWR.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja man al sinds mn 3de ofzo(volgens mn ma
)
Heb ze alle 3 die cd'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit 'Greatest Hits' vol.1 liggen en die heb ik ook al best veel geluisterd toen ik 5 was of zo. Maar Freddy was al lang en wel dood voordat ik geboren was.
Nee, dan wordt het inderdaad moeilijk ja...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter van hoor (hij heeft H/H trouwens). Ik vind 451 verdedigend al best matig, dan moet je wel echt een goede CM (CDM dus) hebben.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 die cd'sMijn nieuwe huis kan nog 2 mooie doeken van Queen gebruiken
Op zeker. Ben vorig jaar naar The Queen Experience geweest van Joseph Clark in Gelredome, fantastisch zeker het gitaarspelquote:
Nou, ik zat te denken, ik heb nu SIF Mertens - SIF Altidore - TOTY Lens voorin. Nu zou Bale op links briljant zijn, dan kan Altidore gewoon een paar keer per wedstrijd springen en de bal er in koppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in...
Kun je het niet in 4-5-1 doen?
En dan Dembele op CM, want die heeft volgens mij ook high DWR.
Ik vind Spread Your Wings heel mooi. En The Miracle.quote:
Ik kan het me nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit 'Greatest Hits' vol.1 liggen en die heb ik ook al best veel geluisterd toen ik 5 was of zo. Maar Freddy was al lang en wel dood voordat ik geboren was.
Henriksenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik zat te denken, ik heb nu SIF Mertens - SIF Altidore - TOTY Lens voorin. Nu zou Bale op links briljant zijn, dan kan Altidore gewoon een paar keer per wedstrijd springen en de bal er in koppen.
Maar Bale moet dan een ploeggenoot hebben op CM. Dat kan, want ik heb Dembele (voor de link naar Mertens). Alleen moet Altidore dan wel een groene lijn hebben, anders geen 9 chem, dus kom je bij Maher uit. Misschien dan Fer op de rechter CM positie..
Die kerel had een bereik van 3 octaven met zijn stem. IK ben niet muzikaal maar dat is wel knapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel herinneren.
Het was maar een vieze man maar dat deed niks af aan zijn performance skills.
Ik was een klein ventje toen ik de clip van I want to break free zag. Ik vond m maar raar en engquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beste zanger (zeker technisch) die ooit heeft bestaan, die hoge noten van Somebody to Love etc zijn waanzinnig en amper te zingen voor velen. Meeste schreef hij zelf, razendknapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met zijn stofzuiger en panty aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was een klein ventje toen ik de clip van I want to break free zag. Ik vond m maar raar en eng
Heb je die Michel zijn stats gezien ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Prica naast elyou is pas goed18 uit 5 dacht ik
Dagelijks hier maar ben ook een echte muziekfreak, van alles wat van Rihanna tm Songfestival alles komt voorbijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef vandermar het volgende:
Maar ik luister niet echt veel muziek meer.
Alleen tijdens het autorijden heb ik de radio aan en 's ochtends als de wekker gaat, anders nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:11 schreef MolFan het volgende:
Ik elke
[..]
Dagelijks hier maar ben ook een echte muziekfreak, van alles wat van Rihanna tm Songfestival alles komt voorbij
Ik kan uren naar goede zangers en zangeressen luisteren zoals een Rihanna (fantastische zangeres), Beyonce (wat een strot) en Freddie etc etcquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen tijdens het autorijden heb ik de radio aan en 's ochtends als de wekker gaat, anders niet
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net veel te lang op de wc gezeten omdat ik een level van Candy Crush niet kon halen.
Bij welk lvl ben je ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net veel te lang op de wc gezeten omdat ik een level van Candy Crush niet kon halen.
of This could be heaven for everyone...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef MolFan het volgende:
These are the days of our lives is erg zielig altijd als ik ernaar luisterSoort afscheid van Freddie ook
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
of This could be heaven for everyone...
Welke opstelling?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:16 schreef over_hedge het volgende:
Held:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
99 Jumping in combi met 96 heading![]()
![]()
![]()
14 wedstrijden gespeeld 14 doelpunten.
Dat valt nog best tegen, zijn NIF had bij mij 21 goals uit 11....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:16 schreef over_hedge het volgende:
Held:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
41212quote:
jij speelde met hem als enigste spitsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat valt nog best tegen, zijn NIF had bij mij 21 goals uit 11....
1 op 1 is gewoon goed hoor. aangezien ik ook veel met mijn andere st en mijn cam en lm en rm scoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat valt nog best tegen, zijn NIF had bij mij 21 goals uit 11....
Als je van leuke biografie houd moet je eens die van de Allman Brothers lezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:16 schreef MolFan het volgende:
Ik heb trouwens de biografie van Freddie en het hele grote Queen boek met kerst gehadDat boek is prachtig btw
ik had in 4222 met Eto'o net aan 2 uit 1 en met Emenike hoger dan 1 op 1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
2 spitsen dusdan 1 op 1 wel een goed gemiddelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
ja dat is waar. Toen ik Reus ernaast zette, werd het veel meer verdeeld over de aanval...quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had in 4222 met Eto'o net aan 2 uit 1 en met Emenike hoger dan 1 op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IF Sessegnon
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja dat is waar. Toen ik Reus ernaast zette, werd het veel meer verdeeld over de aanval...
quote:
Daar zijn we het inderdaad over eensch!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had in 4222 met Eto'o net aan 2 uit 1 en met Emenike hoger dan 1 op 1Ik raad je bij deze aan om uit de loggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tik 'm aan ouwequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar zijn we het inderdaad over eensch!
gister zei je nog dat je de hele tijd fifa hebt zitten spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was echt zijn enige moment gisteren dat doelpunt, voor de rest grossierend in balverlies en slechte passes. Vandaar ook dat er maar één moment van hem in dat filmpje zit.
quote:
Met de tv naast het beeldscherm.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister zei je nog dat je de hele tijd fifa hebt zitten spelen
Als je beter had gelezen wat ik had getypt.quote:
Nee, hij is een goede speler die bijna alles er in schiet. Je moet alleen niet gaan dribbelen.quote:
En er niet mee gaan hooghouden in de verdediging als je voorstaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij is een goede speler die bijna alles er in schiet. Je moet alleen niet gaan dribbelen.
In welk team heb je hem?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:16 schreef over_hedge het volgende:
Held:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Abate is baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Alleen zou ik konko op rb en armero op lb.
nee, abatequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Alleen zou ik konko op rb en armero op lb.
Zeker nog nooit met IF konko gespeeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee, abateecht een held. Heeft al veel assist op klose gemaakt.
Konko goed is hijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met IF konko gespeeld?
Klopt. Maar Abate doet het echt heel erg goed bij mij, aanvallend en ook verdedigend. Dus heb geen reden om hem te vervangen. En If konko is ook een stuk duurder. En ik wil niet te veel ifs, want altijd als ik veel ifs in een team zet gaat het daarna alleen maar kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met IF konko gespeeld?
Ik ZOu Carlos Eduardo in de spits doen ipv Elkesonquote:
Zou jij dan willen stoppen met je religieuze shit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:36 schreef JoeydeKoala het volgende:
Kan iemand die mol verwijderen met zijn Queen shiit.
Dit is toch het fut forum?
Jezus man.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou jij dan willen stoppen met je religieuze shit?
Bij voorbaat dank
Wil je dan even stoppen met poepen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou jij dan willen stoppen met je religieuze shit?
Bij voorbaat dank
Mannetjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
MolFan is dan ook wel echt een tering irritant mannetje.
Castaignos > Bonyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://wefut.nl/squad/1303
Iemand nog tips of opmerkingen ?
TOTS Lens en SIF Mertens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://wefut.nl/squad/1303
Iemand nog tips of opmerkingen ?
Quee is baas, dus ja.quote:
En kk irritant.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Man van 1.92m en iets ouder dan de gemiddelde Fokker i guess
Ja, dat was het enige 5atb team dat ik dit jaar heb gemaakt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je wel eens met SIF Mertens gespeeld?
Pronken met je lengtequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Man van 1.92m en iets ouder dan de gemiddelde Fokker i guess
Oke man ga nu maar weer weg (altijd lezen en 1x in de 8 maanden reageren zitten we niet op te wachten)quote:
Ik vind SIF Mertens echt een tyfus LWquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat was het enige 5atb team dat ik dit jaar heb gemaakt...
Met Fellaini op CM en Benteke in de spits...
Haha grappig dat jij dat zegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Oke man ga nu maar weer weg (altijd lezen en 1x in de 8 maanden reageren zitten we niet op te wachten)
Dan baal ik dat ik net niet mn goals heb geupload met Mertens... Flickte de bal over zn hoofd heen en volleyde m van een meter of 25 in de kruisingquote:
Ok troll.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:41 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Haha grappig dat jij dat zegt.
De gene die pas sinds vorige week weer hier regelmatig post.
op LF is hij wel baas.quote:
Jij bent ook echt een clown hoor. Liever MolFan dan jou.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:41 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Neuh post hier al sinds Februari banaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:41 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Ok Neerlandicusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een clown hoor. Liever MolFan dan jou.
haha dat soort truukjes ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan baal ik dat ik net niet mn goals heb geupload met Mertens... Flickte de bal over zn hoofd heen en volleyde m van een meter of 25 in de kruising
Ik ook niet, kan je na gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha dat soort truukjes ken ik helemaal niet
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:42 schreef over_hedge het volgende:
QueenIemand vermoorden en het meteen aan je moeder vertellen.
4* skills.quote:
ik ben 1.93 hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef MolFan het volgende:
Gewoon ff om alles te relativeren kleine teringaapjes![]()
Typen wat een baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
De enige die aan molfan kunnen typen zijn aldo en bmo
Bruno Martins Ondi ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
De enige die aan molfan kunnen typen zijn aldo en bmo
quote:
Dan word hij hetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alvaro Gonzalez is slecht, ik hoorde dat Oier beter is.
En daarom ga ik hem ook halen, alleen dan wel voor op RMquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
Daarom schoot hij gisteren uit alle hoeken en standen alles binnen tegen mij
[ afbeelding ]
Die statsdaarbij leekt het alsof hij heel veel sneller was dan dat.
pacehoerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En daarom ga ik hem ook halen, alleen dan wel voor op RM
ALs ze alles er uit moeten halen wat jij niet kan verdedigen blijft er weinig overquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:44 schreef vandermar het volgende:
Ik kwam gisteren weer heel erg veel irritante dribbelaars tegen. Constant kappen en draaienIk kan dat niet verdedigen
Dat zouden ze uit fifa moeten halen, veel te OP is dat.
Hij schoot echt uit alle hoeken en standen raak en hij was echt griezelig snelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En daarom ga ik hem ook halen, alleen dan wel voor op RM
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:31 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wel jammer van die rode vlek, die kan ik niet weg krijgen....
Dus Maher is een schapenneuker ipv. een schaapquote:
Denken dat je minder pacehoer wordt door minder pace te gebruiken. Je wordt geboren als een pacehoer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu 86 pace op RM dus dit is een verbetering.
Ja, een RW op RM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
weer eens iets anders da een rb op rm toch
Leuk maar ik ben geen pacehoer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denken dat je minder pacehoer wordt door minder pace te gebruiken. Je wordt geboren als een pacehoer.
Je speelt met 5 achterin, dan is iedere incompetenteling goedquote:
Wel. Kan je niks aan doen, moet je je ouders boos voor aankijken. Ik heb ooit een onderzoek gelezen van Diederik Stapel dat je een pacehoer bent als de zaadcel waar jij uit ontstaan bent met meer dan 1000 km per uur de baarmoeder in kwam.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, een RW op RM.
[..]
Leuk maar ik ben geen pacehoer.
Lol ze staan bij mij nog verder dan de aanvallers echte verdedigersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je speelt met 5 achterin, dan is iedere incompetenteling goed
Verder terug ja omdat je loopt te hooghouden achterinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lol ze staan bij mij nog verder dan de aanvallers
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verder terug ja omdat je loopt te hooghouden achterin
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verder terug ja omdat je loopt te hooghouden achterin
En dat is welgeteld 1x teveelquote:
Ok Kaziequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel. Kan je niks aan doen, moet je je ouders boos voor aankijken. Ik heb ooit een onderzoek gelezen van Diederik Stapel dat je een pacehoer bent als de zaadcel waar jij uit ontstaan bent met meer dan 1000 km per uur de baarmoeder in kwam.
Een wedstrijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je deed het 2x dus doe niet zo incapabel.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
'' Meneer de moderator hij noemt mij een pacehoer![]()
![]()
![]()
''
Ik heb een keer een TR gemacht met als reden 'getroll gr gr'quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''
Daar is wel eens een mod voor gekomen, die zei dat we elkaar geen hoer mochten noemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''
Er staat geen punt achter debiel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
''
En genieten dat het was !quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kamikazi had trouwens wel erg veel gelujk laatst met die porno
Heb jij een note gekregen ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
WAT IK KRIJG NOOIT NOTES FUUUUUUUUUU
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
WAT IK KRIJG NOOIT NOTES FUUUUUUUUUU
Waar kan je dat zien?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie is er nou irritant
gr gr
Ja, ik weet niet eens wat dat betekent en ik weet ook niet waarvoor. Het moet van die rage zijn van een paar dagen geleden ook al was ik niet echt boosquote:
stoer manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Lol bij tribal wars heb ik een schorsing tot 2023
Check op ultimatedb ieks manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel betaal je op de console voor een 4-1-2-1-2 kaart?
Ik heb geloof ik ook ooit een note gehad. Heb dat ergens zien staan. Moest je voor betalen om te zien waarvoor geloof ikquote:
Ik denk dat het komt omdat je mij hebt gereport voor niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet eens wat dat betekent en ik weet ook niet waarvoor. Het moet van die rage zijn van een paar dagen geleden ook al was ik niet echt boos
http://www.fok.nl/shop/quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je mij niet hebt gereport voor niks.
Jij hebt dan ook gewoon geluk gehad dat ik geen TR heb gemachtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie is er nou irritant
gr gr
Hommosquote:Je hebt 91 notes gekregen van onze moderators.
quote:
Geen punt gelukkig want je snapt zelf ook wel dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook gewoon geluk gehad dat ik geen TR heb gemacht
Dat ik een note heb slaat ook nergens op want ik doe nooit wat en ik ben niet irritant.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen punt gelukkig want je snapt zelf ook wel dat het niet zo is.
Giroquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef Maver24 het volgende:
over een uur weer Formule1 kijken op Sport1, Vrije trainingen. Ze hebben op het extra kanaal 2 en 3 een aparte kanaal beschikbaar gesteld voor de onboard en pitlane camera, das wel echt tof
1 misschienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ik een note heb slaat ook nergens op want ik doe nooit wat en ik ben niet irritant.
Ik verlies. Ik heb al 7x een ban gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
Wedstrijdje doen, wie de meeste notes kan verzamelen zonder ban?
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef over_hedge het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat als je veel IFs in een team zet dat het team dan alleen maar kutter speelt?
Dat is nogal subjectief vind je niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ik een note heb slaat ook nergens op want ik doe nooit wat en ik ben niet irritant.
Hoezo ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verlies. Ik heb al 7x een ban gehad
Ik heb dit jaar bij 1 IF al het idee dat het slechter speelt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef over_hedge het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat als je veel IFs in een team zet dat het team dan alleen maar kutter speelt?
Jij bent irritanterquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bij 1 IF al het idee dat het slechter speelt.
[..]
Jij bent irritanter
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is nogal subjectief vind je niet?
Eens even kijken.quote:
Wat voor rit word t ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook die gaan we kijken, wees maar niet bang
Dat lijkt mij sterk aangezien hij de meest trieste user op FOK! isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tong80 heeft nooit een note gehad denk ik
notes zeggen van nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bij 1 IF al het idee dat het slechter speelt.
[..]
Jij bent irritanter
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens even kijken.
Trollen in V&A
Trollen in GAM
Posten van plaatjes met anti-joden dingen
Posten van enkeltje met de trein van Ajacieden
etc. etc.
Het wiel is rond en het zijn een hele hoop renners, het kan alle kanten op echter zal het vooral vooruit gaan.quote:
Is een slijmbalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk aangezien hij de meest trieste user op FOK! is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het wiel is rond en het zijn een hele hoop renners, het kan alle kanten op echter zal het vooral vooruit gaan.
Stop met het verkondigen van je mening alsof het een feit is. Jij vindt hem irritant, ik vind hem totaal niet irritant. Je mag best je mening geven maar doe dan niet alsof het feiten zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar hij zou toch zelf ook moeten inzien dat hij irritant is.
Heuvelachtige rit, in het laatste gedeelte komen er een paar colletjes aan bod, dus dat wordt weer leukquote:
Ik ga er ook weer lekker voor zitten. Ondertussen nog wat teams bouwen jwzquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heuvelachtige rit, in het laatste gedeelte komen er een paar colletjes aan bod, dus dat wordt weer leuk
Geen klassementsrit ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heuvelachtige rit, in het laatste gedeelte komen er een paar colletjes aan bod, dus dat wordt weer leuk
Oke, ik ga gewoon graag uit van feiten i.p.v. meningen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die notes zeggen mij niks. Ik ga nu 4,50 betalen en kijken waarvoor ik een note heb.
Misschien vind je hem niet irritant omdat hij net als jou op bijna al mijn posts reageert en jullie posts lijken erg op elkaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met het verkondigen van je mening alsof het een feit is. Jij vindt hem irritant, ik vind hem totaal niet irritant. Je mag best je mening geven maar doe dan niet alsof het feiten zijn
Dus omdat jij geen note hebt ben jij minder irritant? Dat is ook onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, ik ga gewoon graag uit van feiten i.p.v. meningen.
Tot nu toe ben ik de enige met een argument.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien vind je hem niet irritant omdat hij net als jou op bijna al mijn posts reageert en jullie posts lijken erg op elkaar.
[..]
Dus omdat jij geen note hebt ben jij minder irritant? Dat is ook onzin.
Lol rustig t zijn maar notesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien vind je hem niet irritant omdat hij net als jou op bijna al mijn posts reageert en jullie posts lijken erg op elkaar.
[..]
Dus omdat jij geen note hebt ben jij minder irritant? Dat is ook onzin.
Allemaal in het COD topicquote:
Pescaraquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef Maver24 het volgende:
de etappe van vandaag
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/tappa_dettagli_tecnici_altimetria_07.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Lijkt mij iets voor Sagan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef Maver24 het volgende:
de etappe van vandaag
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/tappa_dettagli_tecnici_altimetria_07.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Waarom zou ik die krijgen in het COD topic? Ik vertel gewoon de waarheid alleen mensen die minderwaardig zijn kunnen dat niet hebbenquote:
Wie is die chick in jou UI? Zou ik best is willen doorsmeren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
ik maakte zon lobpas goal toen stond ik 6-0 voor en rage quite hij.
liefdagboek
Puist?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zal wel iets met die puist te maken hebben
OK, het maakt mij geen fluit uit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou ik die krijgen in het COD topic? Ik vertel gewoon de waarheid alleen mensen die minderwaardig zijn kunnen dat niet hebben
Kellyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie is die chick in jou UI? Zou ik best is willen doorsmeren.
Oh, normaal gezien zou dit echt iets voor Sagan zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:10 schreef Maver24 het volgende:
Sagan is er helemaal niet bij toch ? ik denk een etappe voor een lange vlucht en in de finale weer een spervuur van aanvallen uit het peleton
Dude, onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie is die chick in jou UI? Zou ik best is willen doorsmeren.
Trollquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:10 schreef Maver24 het volgende:
Sagan is er helemaal niet bij toch ? ik denk een etappe voor een lange vlucht en in de finale weer een spervuur van aanvallen uit het peleton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |