PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Sorrysorry echtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is dit nou weer voor een verkoudheid TT.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan nietkomt zo een friend langs om te fifa'en. Vanavond ofzo kan wel
Lukoki hehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:50 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] Me mooie 3,5 ster team. Heb Tots Lens maar even op de trade pile staan.
Beter doen we maandag een potjequote:
Maandag heb ik pas tijd na 8 uur s'avonds.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Beter doen we maandag een potjedan heb ik de tots gekocht die ik wilde en hopelijk een beter team dan nu.
Maandag na 8 uur vind ik primaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maandag heb ik pas tijd na 8 uur s'avonds.
Hebben we dan niet vrij van school enzo ?
kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maandag na 8 uur vind ik primanee dan moet je gewoon weer naar school, volgende week maandag zijn we vrij
watskeburt?quote:
Mag ik je aanraken?quote:
Je was op tv.quote:
Vieze olifantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
[..]
Je was op tv.
Ik kreeg spontaan een kwakje in mijn boxershort toen ik je zag.
Het lijkt me nogal logisch dat ik op TV geweest ben, want die hele tribune kwam in beeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
[..]
Je was op tv.
Ik kreeg spontaan een kwakje in mijn boxershort toen ik je zag.
Beetje aanvallend ja...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Een middenveld met Dembele - MOTM Maher - SIF Eriksen is wel vrij kansloos in 4-3-3 denk ik?
Je zal wel veel kansen hebben en als je die gewoon afmaak kan het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Een middenveld met Dembele - MOTM Maher - SIF Eriksen is wel vrij kansloos in 4-3-3 denk ik?
Dat is een feest voor je tegenstander denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Ben je Queen-fan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef MolFan het volgende:
Wat doe je als je geen zin hebt om puntjes te kopen om pakjes te openen? Dan koop je random fan artikelen van je favoriete band![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zit ook wel wat in...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je zal wel veel kansen hebben en als je die gewoon afmaak kan het wel.
Queenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef MolFan het volgende:
Wat doe je als je geen zin hebt om puntjes te kopen om pakjes te openen? Dan koop je random fan artikelen van je favoriete band![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal logisch dat ik op TV geweest ben, want die hele tribune kwam in beeld.
Daar wordt het niet beter van hoor (hij heeft H/H trouwens). Ik vind 451 verdedigend al best matig, dan moet je wel echt een goede CM (CDM dus) hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in...
Kun je het niet in 4-5-1 doen?
En dan Dembele op CM, want die heeft volgens mij ook high DWR.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja man al sinds mn 3de ofzo(volgens mn ma
)
Heb ze alle 3 die cd'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit 'Greatest Hits' vol.1 liggen en die heb ik ook al best veel geluisterd toen ik 5 was of zo. Maar Freddy was al lang en wel dood voordat ik geboren was.
Nee, dan wordt het inderdaad moeilijk ja...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar wordt het niet beter van hoor (hij heeft H/H trouwens). Ik vind 451 verdedigend al best matig, dan moet je wel echt een goede CM (CDM dus) hebben.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 die cd'sMijn nieuwe huis kan nog 2 mooie doeken van Queen gebruiken
Op zeker. Ben vorig jaar naar The Queen Experience geweest van Joseph Clark in Gelredome, fantastisch zeker het gitaarspelquote:
Nou, ik zat te denken, ik heb nu SIF Mertens - SIF Altidore - TOTY Lens voorin. Nu zou Bale op links briljant zijn, dan kan Altidore gewoon een paar keer per wedstrijd springen en de bal er in koppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in...
Kun je het niet in 4-5-1 doen?
En dan Dembele op CM, want die heeft volgens mij ook high DWR.
Ik vind Spread Your Wings heel mooi. En The Miracle.quote:
Ik kan het me nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit 'Greatest Hits' vol.1 liggen en die heb ik ook al best veel geluisterd toen ik 5 was of zo. Maar Freddy was al lang en wel dood voordat ik geboren was.
Henriksenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik zat te denken, ik heb nu SIF Mertens - SIF Altidore - TOTY Lens voorin. Nu zou Bale op links briljant zijn, dan kan Altidore gewoon een paar keer per wedstrijd springen en de bal er in koppen.
Maar Bale moet dan een ploeggenoot hebben op CM. Dat kan, want ik heb Dembele (voor de link naar Mertens). Alleen moet Altidore dan wel een groene lijn hebben, anders geen 9 chem, dus kom je bij Maher uit. Misschien dan Fer op de rechter CM positie..
Die kerel had een bereik van 3 octaven met zijn stem. IK ben niet muzikaal maar dat is wel knapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel herinneren.
Het was maar een vieze man maar dat deed niks af aan zijn performance skills.
Ik was een klein ventje toen ik de clip van I want to break free zag. Ik vond m maar raar en engquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel herinneren.
Het was maar een vieze man maar dat deed niks af aan zijn performance skills.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |