PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, maar dat is best vet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef pascal08 het volgende:
Grappig. Ik was net even door de code aan het scrollen van WeFUT. Zie ik ineens een stuk code die dit doet:
[ afbeelding ]
Heeft Reemi dus gemaakt ooit, maar nooit aan mij verteld. Wisten jullie dit al?
Wat werkt er niet aan dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, maar dat is best vet.
Maar de DOB filter werkt nog niet goed...
Ik wil weten wie er buiten Fischer, Klose en Sneijder op 9 juni jarig zijn.
Dat is wel jammer eigenlijk, maar ik heb daar wel een oplossing voor denk ik. Even sleutelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ThadCastle het volgende:
Pascal daar kwam ik tijd terug achter. Wilde el ghanassy in squad builder gebruiken. Dus typ gha maar hij komt niet tevoorschijn, alleen maar Ghana spelers
Als ik die DoB filter toevoeg, dan verandert er niks en laat hij gewoon 98 Messi bovenaan zien enzovoorts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik die DoB filter toevoeg, dan verandert er niks en laat hij gewoon 98 Messi bovenaan zien enzovoorts.Ben je 9 juni jarig? Nacho Insa ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik die DoB filter toevoeg, dan verandert er niks en laat hij gewoon 98 Messi bovenaan zien enzovoorts.Dit klopt toch gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet hij het bij jou wel goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je 9 juni jarig? Nacho Insa ook
Laat me raden, de filter werkt zo dat hij alle data tussen deze 2 punten in neemt? Hoe kan ik dan zien wie er allemaal op 9 juni jarig zijn, want ik dacht dat hij dan elk jaar tussen die jaren zou nemen en dan per jaar alleen 9 juni liet tellen...quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doet hij het bij jou wel goed?
[..]
Laat me raden, de filter werkt zo dat hij alle data tussen deze 2 punten in neemt? Hoe kan ik dan zien wie er allemaal op 9 juni jarig zijn, want ik dacht dat hij dan elk jaar tussen die jaren zou nemen en dan per jaar alleen 9 juni liet tellen...
EDIT: Ik snap nu hoe hij werkt, Sokratis van Werder is ook op 9 juni jarig.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt.
Hier is het lijstje spelers die op 9 juni jarig zijn:
Dario Dainelli
Miroslav Klose
Sascha Kirschstein
Daniel Ischdonat
Carlos Renato de Abreu
David Suarez
Sergio GarcÃa de la Fuente
Marco Gorzegno
Wesley Sneijder
Atiba Harris
Marcin Wasilewski
Luis Helguera BujÃa
Jan Wuytens
Sam Williams
Sokratis Papastathopoulos
Toumani Diagouraga
Fernando Maria Neves
Rafał Boguski
Ian Ryan
Mergim Mavraj
Ignacio Insa Bohigues
Jude Ikechukwu Nworuh
Adriano Pellegrino
Masoud Shojaei Soleimani
Ralf de Souza Teles
DÃdac Vila Roselló
Dennis Appiah
Matthew Lowton
Paolo Cardozo
Danilo Fernando Avelar
Viktor Fischer
Javier Hervás Salmoral
Ji Hoon Yu
Seul Kee Bae
Koen Vanlangendonck
Nawaf Al Sabhi
Miroslav Klose
Jude Ikechukwu Nworuh
Atiba Harris
Danilo Fernando Avelar
Dario Dainelli
Sokratis Papastathopoulos
Wesley Sneijder
Fernando Maria Neves
Viktor Fischer
Miroslav Klose
Trouwens, die weergave van de workrates is echt heel netjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef pascal08 het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen die ik nu wil toevoegen aan WeFUT, maar het duurt zo lang om dingen ook daadwerkelijk werkend en bruikbaar te maken.
Hij komt TOTSquote:
Waarom nu kopen als hij toch hard in waarde gaat zakkenquote:
Wie koopt m dan? Ik heb geen idee, ben alleen blij dat de mijne verkocht is...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom nu kopen als hij toch hard in waarde gaat zakken
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie koopt m dan? Ik heb geen idee, ben alleen blij dat de mijne verkocht is...
Tjallas de balasz.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:02 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wat een topdag was dit.![]()
truste allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo bijdehand,snotaapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie koopt m dan? Ik heb geen idee, ben alleen blij dat de mijne verkocht is...
Op het moment dat de TOTS in packs zit en de MOTM versie waardeloos is geworden.quote:
Link doet het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:48 schreef Nystiq het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/3074803
Dit ga ik maken denk ik.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind 1 leuker dan 1. Die levels doen me echt denken aan whipe out
[ afbeelding ]
Dat heb ik anderhalve maand geleden al gemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef pascal08 het volgende:
Grappig. Ik was net even door de code aan het scrollen van WeFUT. Zie ik ineens een stuk code die dit doet:
[ afbeelding ]
Heeft Reemi dus gemaakt ooit, maar nooit aan mij verteld. Wisten jullie dit al?
Mijn stem is ook naar de klote haha. Maar was wel goeie dag!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ugh. kon niet meer slapen, nog te veel adrealine. Stem is weg
keek net naar buiten en ben heel blij dat de bekerfinale niet vandaag isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn stem is ook naar de klote haha. Maar was wel goeie dag!
Ja het is nu kutweerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
keek net naar buiten en ben heel blij dat de bekerfinale niet vandaag is
Trouwens, die MOTM Maher is welgeteld 1 uurtje in packs geweest?
Heb gisteren wel met mn dronken kop Lens gekocht voor 100Kquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja het is nu kutweeren ik weet niet. Zag wel dat hij MOTM kaartje had.
Ja, maar dat kan me niks schelen. Zijn NIF vond ik al 1 van de betere RW uit het spel. Deze TOTS upgrade is wel spectaculairquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:11 schreef MolFan het volgende:
Lens die speler die het altijd laat afweten in grote wedstrijden?
Teveel Amstel Light op zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb gisteren wel met mn dronken kop Lens gekocht voor 100KDat was niet zo slim.
Altidore? Pak dan Castaignos (beest in FUT)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan me niks schelen. Zijn NIF vond ik al 1 van de betere RW uit het spel. Deze TOTS upgrade is wel spectaculair
[ afbeelding ]
Wijnaldum ga ik vervangen door SIF Eriksen en TOTS Moisander wordt dan de CB naast Kaboul.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Altidore? Pak dan Castaignos (beest in FUT)
Ja vind het helemaal nietsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Heb je ooit wel eens met SIF Altidore gespeeld?
Ik heb hem in mijn team naast IF Bony, zwaar beesten. Trouwens kan ik geen push zien hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]Heb je ooit wel eens met SIF Altidore gespeeld?
Ik vond het echt een baas. Alle voorzetten kopt hij met zijn powerheader bijna door het net heen, niet van de bal af te krijgen, en zijn schotkracht (99) en finishing(88) is ook briljantquote:
Ja idd diepe ballen haha daarom heb ik hem ook verkocht op PS3 tijdje terugquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het echt een baas. Alle voorzetten kopt hij met zijn powerheader bijna door het net heen, niet van de bal af te krijgen, en zijn schotkracht (99) en finishing(88) is ook briljant
Alleen als je hem aanspeelt in de diepte dan levert dat kolderieke situaties op
Je gebruikt zeker vaak de lange steekpass?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:19 schreef MolFan het volgende:
Bent is pas een beest, niet van de bal af te krijgenHopelijk op een goeie dag x In Form, zal wel duur kaartje worden i guess
Ik gebruik nooit de steekbal door de lucht, altijd met goede passers steekballen tussen 2 verdedigers jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gebruikt zeker vaak de lange steekpass?
MOTM Maher dan. Mooie upgrade heeft die welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:22 schreef Patje1987 het volgende:
http://wefut.nl/squad/1299
Deze heb ik ook nog. Speelt wel fijn.
Ben wel met je eens dat kolarov redelijk kak is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:23 schreef MolFan het volgende:
Kolarov is wel zaad als LB en Gustavo is een baas
WeFut soort copycat van Futhead overigens?
Denk niet dat ik die kan betalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
MOTM Maher dan. Mooie upgrade heeft die wel
Ken heel WeFut niet raar. Speel toch al 2 jaar FUT lol.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
In feite heeft futhead meerdere dingen van wefut gejat.
Volgens mij werkt het niet 100%, moet je de officiële clubnaam intypen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat heb ik anderhalve maand geleden al gemaakt ofzo.
Moet je hier vaker komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ken heel WeFut niet raar. Speel toch al 2 jaar FUT lol.
Ja, sommige clubnamen zijn nogal kut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet 100%, moet je de officiële clubnaam intypen?
Omdat het bekender isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Futhead vaker wordt gebruikt dan?
Ik moest even nadenkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:21 schreef Reemi het volgende:
He toef, gefeliciteerd met AZ. 46 jaartjes oud alweer!
Wefut is niet ouderquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan als WeFut ouder is?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:36 schreef MolFan het volgende:
Baines? Heb hoge verwachtingen van Buttner, laat die Baines lekker thuis joh. Fellaini is wel een goeie tho.
Even serieus, wat is er mis met Buttner? Ferguson gaf laatst nog aan in hem de opvolger van Evra te zien. De jongen speelt gewoon prima.quote:
maakt verdedigend weinig kans in Engelandquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Even serieus, wat is er mis met Buttner? Ferguson gaf laatst nog aan in hem de opvolger van Evra te zien. De jongen speelt gewoon prima.
Zolang hij niet hoeft te verdedigen gaat het wel aardig die 4 wedstrijden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Even serieus, wat is er mis met Buttner? Ferguson gaf laatst nog aan in hem de opvolger van Evra te zien. De jongen speelt gewoon prima.
Backs zijn tegenwoordig halve vleugelspelers dus dat verdedigen doet men sowieso maar weinigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maakt verdedigend weinig kans in Engeland
4 wedstrijden oke manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang hij niet hoeft te verdedigen gaat het wel aardig die 4 wedstrijden.
Baines behoort bij de beste LB's in de premier league, misschien wel de beste.
Dani Alves kan ook niet verdedigen en toch vinden velen hem een vd betere backs, verdedigen is overrated of mis ik hier iets?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zolang hij niet hoeft te verdedigen gaat het wel aardig die 4 wedstrijden.
Baines behoort bij de beste LB's in de premier league, misschien wel de beste.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ard van Peppen is sowieso de beste back.
4x in de EPL, als je de FA Cup, League Cup en CL meetelt inclusief invalbeurten haal je waarschijnlijk de 10.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dani Alves kan ook niet verdedigen en toch vinden velen hem een vd betere backs, verdedigen is overrated of mis ik hier iets?
Alves beter verdedigend? HAHAHAH die man maakt elk jaar wel 5 beslissende fouten, WK etc nog niet meegeteld. Wel een baas of course maar hij is wel wat slechter als dat mensen denken hoor komop zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
4x in de EPL, als je de FA Cup, League Cup en CL meetelt inclusief invalbeurten haal je waarschijnlijk de 10.
Dani Alves vind ik ook niet heel bijzonder en die is aanvallend en verdedigend nog altijd een stuk beter dan Buttner.
Heb je die fouten van Buttje gezien in die 4 wedstrijden dat hij meedeedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alves beter verdedigend? HAHAHAH die man maakt elk jaar wel 5 beslissende fouten, WK etc nog niet meegeteld. Wel een baas of course maar hij is wel wat slechter als dat mensen denken hoor komop zeg.
Heb 1 fout gezien ja andere 3 niet? Filmpje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je die fouten van Buttje gezien in die 4 wedstrijden dat hij meedeed
Ja tuurlijk daar heb ik wel een filmpje van. Eigenlijk heb ik van elke speler wel een filmpje met fouten staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb 1 fout gezien ja andere 3 niet? Filmpje?
Heb nog aan je gedacht tijdens de wedstrijd! Was een mooi feestje zeker! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:01 schreef Toefjes het volgende:
Had nog iemand mijn tip meegespeeld gisteren? AZ - PSV 1X
Aangezien er gister HH brons en silver was, was het ook wel te verwachten dat het vandaag gold time is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Vanmiddag zit er een HH aan te komen, lees ik
Klopt, EA wordt voorspelbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aangezien er gister HH brons en silver was, was het ook wel te verwachten dat het vandaag gold time is.
Het komt wel goed uit want die TOTY's worder steeds duurder. Beter maandag en woensdagmiddag ook nog eentjequote:
Ik vraag me af: worden er in juni, juli en augustus nog speciale kaarten uitgebracht? Hoe zat dat vorig jaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het komt wel goed uit want die TOTY's worder steeds duurder. Beter maandag en woensdagmiddag ook nog eentje
Dit was eigenlijk nog mooier dan de titel vond ik persoonlijk, maar dat kwam meer omdat we de titel wonnen omdat PSV Ajax versloeg toen, we keken het in een kroegje in Alkmaar die wedstrijd. Maar nu gewoon in het stadion en een paar gigantische ontladingenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb nog aan je gedacht tijdens de wedstrijd! Was een mooi feestje zeker! Gefeliciteerd!
Vorig jaar kwamen er ook MOTM van het EK uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me af: worden er in juni, juli en augustus nog speciale kaarten uitgebracht? Hoe zat dat vorig jaar?
Voordat ik het vergeet:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:01 schreef Toefjes het volgende:
Had nog iemand mijn tip meegespeeld gisteren? AZ - PSV 1X
Ik heb zo maar het gevoel dat er dit jaar geen EK isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er ook MOTM van het EK uit.
Dit jaar zal wel van het EK onder de 21 zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het gevoel dat er dit jaar geen EK is
Zomers zonder EK of WKquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het gevoel dat er dit jaar geen EK is
Dank jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voordat ik het vergeet:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Lekker voor Baje.
Baje zat hier een beetje te janken tijdens de wedstrijd en quer heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank jeZat Baje nou hier tijdens de wedstrijd? Of quer? Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel het Feyenoord gevoel nu een beetje snap. Best oppermachtig als je zo'n muur van geluid kunt produceren met zoveel man
Ik dacht echt dat Baje naar het stadion zou gaan. Hadden ze een shot gemaakt van een geestelijk gehandicapte jongen in AZ shirt dan, dat iedereen dacht dat Tbakkert op TV was?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baje zat hier een beetje te janken tijdens de wedstrijd en quer heb ik niet gezien.
Volgens mij hebben ze ook Tbakkert gezien op TV.
Mooi stadion hè
Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk hoopte dat PSV won (beter voor Feyenoord) maar AZ gun ik het eigenlijk meer. (Lekker voor je Baje)
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Baje naar het stadion zou gaan. Hadden ze een shot gemaakt van een geestelijk gehandicapte jongen in AZ shirt dan, dat iedereen dacht dat Tbakkert op TV was?
Naast mij zat serieus een man te slapen de laatste 10 minuten
Ik dacht dat ze echt Tbakkert hebben gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Baje naar het stadion zou gaan. Hadden ze een shot gemaakt van een geestelijk gehandicapte jongen in AZ shirt dan, dat iedereen dacht dat Tbakkert op TV was?
Naast mij zat serieus een man te slapen de laatste 10 minuten
Yolo de beker heeft geen meerwaarde. Ik gun het az en toefjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voordat ik het vergeet:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Lekker voor Baje.
Ik zag hem ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt Tbakkert hebben gezien.
![]()
Was toch nog wel spannend met die actie van Lens?
Maar wel leuke dag gehad dus?
En je hebt je gisteren dus ook niet lopen opwinden over het verlies?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:21 schreef Baje het volgende:
[..]
Yolo de beker heeft geen meerwaarde. Ik gun het az en toefjes.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:21 schreef Baje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Al hersteld van het feestje?
Qua gelukzaligheids gevoel en euforie gelijk aan een dance feestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt Tbakkert hebben gezien.
![]()
Was toch nog wel spannend met die actie van Lens?
Maar wel leuke dag gehad dus?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Qua gelukzaligheids gevoel en euforie gelijk aan een dance feestWel wat brak, maar heb veel paracetamol genomen voor ik ging slapen en water gedronken, dus geen kater. Wel mijn stem kwijt, en dat is lastig want ik moet vanmiddag gewoon werken.
Het feest voorafgaand aan de wedstrijd was ook briljantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:21 schreef Baje het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de CL veilig stellen. PSV moet weer op het goede pad en zorgen dat ze in het jubuleumjaar kampioen wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Apart.
Als ze verliezen heeft het geen meerwaarde en als ze hadden gewonnen was het een goedmaker voor de 2e plaats geweest.
Een beker in het 100 jarige bestaan was wel mooi geweest.
Zolang er geen verdedigers naar psv komen zullen ze nooit op het goede pad komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:25 schreef Baje het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de CL veilig stellen. PSV moet weer op het goede pad en zorgen dat ze in het jubuleumjaar kampioen worden
Tram was het mooiste, ik baal nog steeds van de wekker. Ook geen stem meer hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het feest voorafgaand aan de wedstrijd was ook briljantGewoon hossen met PSV en AZ supporters in de skihut. Foto's maken met elkaar en op facebook zetten
Jammer dat het niet altijd zo kan. Daardoor had bij winst van PSV de dag ook wel geslaagd geweest
De eerste verdediger hebben ze al binnen hoor: Jeroentje Zoetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:27 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Zolang er geen verdedigers naar psv komen zullen ze nooit op het goede pad komen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:25 schreef Baje het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de CL veilig stellen. PSV moet weer op het goede pad en zorgen dat ze in het jubuleumjaar kampioen worden
Maar dan missen ze alsnog Ramos en de Mosselquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De eerste verdediger hebben ze al binnen hoor: Jeroentje Zoet
Je vergeet mijn persoonlijke favoriet: Ardje van Peppenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dan missen ze alsnog Ramos en de Mossel
WIE IS ONZE HELD! FRANK VAN MOSSELVELD!
Wat ik ervan kan zien wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vannacht nog best veel verkocht en dat terwijl er nog een HH was.. was dat ook weer een silver/bronze HH of niet? En goedemorgen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet mijn persoonlijke favoriet: Ardje van Peppen
Dit. Afscheid nemen van onze clownen waterman bouma marcelo hutchinson lens mertens en toivonen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De eerste verdediger hebben ze al binnen hoor: Jeroentje Zoet
Vergeet Matavz niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef Baje het volgende:
[..]
Dit. Afscheid nemen van onze clownen waterman bouma marcelo hutchinson lens mertens en toivonen.
Bouma een clown? Ik denk dat jij Timothytje vergeten bent..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef Baje het volgende:
[..]
Dit. Afscheid nemen van onze clownen waterman bouma marcelo hutchinson lens mertens en toivonen.
Geld helaas niet voor Lens..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vergeet Matavz niet.
Arteta zakt wel lekker door
Vind ik niet zo gek na zijn briljante optreden van gisteren.quote:
Kritiek op matavz is onterecht. Hij past totaal niet bij de wingers zoals lens en mertens. Als narsingh speelde had matavz er min. 20 gemaakt. Daar ben ik van overtuigd. Kijk naar zijn FCG tijd met tadic.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vergeet Matavz niet.
De duitsers!!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
De wefut player database blijft hangen op het moment dat ik Bundesliga selecteer
Hier ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
De wefut player database blijft hangen op het moment dat ik Bundesliga selecteer
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vergeet Matavz niet.
Ja klopt, ik zag gewoon een goedkope (180k) maar die is inmiddels al wegquote:
Op de xbox 120kquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SIF Cazorla ook nog maar 180k ofzo...
Maar die krijgt een Totsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SIF Cazorla ook nog maar 180k ofzo...
Maar ook heel duurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de xbox 120k
Die TOTY wordt zo ziek goed
Neen dat denk ik nietquote:
Hopelijk wel, BPL is toch de mooiste, maar ik kan me voorstellen dat ze nog een week wachten totdat BPL is afgelopen.quote:
Ik denk dat ze BPL pas aan het einde doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hopelijk wel, BPL is toch de mooiste, maar ik kan me voorstellen dat ze nog een week wachten totdat BPL is afgelopen.
Als Cazorla daarin zit, is dat echt een persoonlijke musthave. Ik ga geen nieuwe teams meer maken, maar ik wil bestaande teams nog wel verbeteren met nieuwe releasesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hopelijk wel, BPL is toch de mooiste, maar ik kan me voorstellen dat ze nog een week wachten totdat BPL is afgelopen.
Persoonlijk vind ik de Bundesliga ook wel sexy.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ze BPL pas aan het einde doen?
Klopt, maar daar speelt Cazorla niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Bundesliga ook wel sexy.
Dat is waar maar ik ben wel benieuwd naar TOTS Götze of Reus. (hopelijk beide)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat?
[..]
Klopt, maar daar speelt Cazorla niet.
Gezien de IF's zal Reus wel LW wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ben wel benieuwd naar TOTS Götze of Reus. (hopelijk beide)
Reus zal wel echt tering ziek wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ben wel benieuwd naar TOTS Götze of Reus. (hopelijk beide)
quote:
Vorig jaar was dat ook een van de laatste dacht ik? Ze kunnen ze niet allemaal tegelijk doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat?
[..]
Klopt, maar daar speelt Cazorla niet.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef quer het volgende:
komt wellinton gewoon als cm volgend jaar geen gedoe meer met al die verander kaartjes
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef quer het volgende:
Hopelijk komt wellinton gewoon als cm volgend jaar geen gedoe meer met al die verander kaartjes
Heb jij even geluk...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef quer het volgende:
Hopelijk komt wellinton gewoon als cm volgend jaar geen gedoe meer met al die verander kaartjes
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:13 schreef quer het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klik niet, want dit wordt te voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die had ik uit een pakje op de release ! 65kquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij even geluk...
[ afbeelding ]
Geen veranderkaartjes meerSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik klik niet, want dit wordt te voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Nu nog maar 20k waard. Heb hem in mijn silver team, eindbaas.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:14 schreef quer het volgende:
[..]
die had ik uit een pakje op de release ! 65kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:14 schreef quer het volgende:
[..]Nee quer, ik klik echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:13 schreef quer het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het leuker als jij het doet, dan wanneer vdm het doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en als ik het doe?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als jij het doet, dan wanneer vdm het doet
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik weet het nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hangt er van af welk team hèquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie op goal doen? Als ie maar niet meer dan 10k isSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Doe Steve Manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie op goal doen? Als ie maar niet meer dan 10k is
[ afbeelding ]
danda win je heel veelSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Frey!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Werkt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Die Braziliaan van QPR.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
Werkt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
Werkt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je forceert teveel net als je bilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Probeer Lloris voor 10K te scorenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
Werkt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook leuk als jij het doet
![]()
![]()
Ik mis alleen nog iets Fuszy.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Me laptop oplader is helemaal verbrand en dus kan ik me laptop niet opladenSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Oh jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh jaGoedzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik dacht van 14 tot 15.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
Hoe laat is dat HH vanmiddag? Dan eventjes Moisander scoren
E: UK time
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
Hoe laat is dat HH vanmiddag? Dan eventjes Lens scoren![]()
15.00-16.00.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
Hoe laat is dat HH vanmiddag? Dan eventjes Moisander scorenDat is de Engelse tijd.quote:![]()
YESquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:24 schreef quer het volgende:
Me laptop oplader is helemaal verbrand en dus kan ik me laptop niet opladen
waarom zit je zo vroeg alweer aan de pillen?![]()
Nog beetje van gisteravond denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
YES
waarom zit je zo vroeg alweer aan de pillen?So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Kut workrates joh. Of wil je m gewoon hebben om het hebben?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:26 schreef Toefjes het volgende:
Hoe laat is dat HH vanmiddag? Dan eventjes Moisander scoren![]()
![]()
Ik heb vorige week ergens op uitzendinggemist.nl het eerste deel van een serie gezien die zich afspeelde in de 2e wereldoorlog in Berlijn. Ging over een vriendengroep, waarvan er een deel in Rusland gingen vechten, en een deel achterbleef in Berlijn. Maar nu ben ik de naam kwijt, en kan ik er zo snel niks meer over terugvinden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is denk ik een beter duo centraal achterin met Kaboul dan Douglas.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kut workrates joh. Of wil je m gewoon hebben om het hebben?
Bedankt voor de tijden, even kijken of ik een gaatje kan vinden vanmiddag op het werk![]()
![]()
Gefeliciteerd hè, Toefjes. Zag er wel gezellig uit daar. Nog wel een beetje veilig thuis gekomen?
Feyenoord Rotterdam![]()
Welke CAM in de Bundesliga kost max 25k en is echt veel beter dan NIF Diego en NIF Gotze? Vind Gotze echt een beetje tegenvallen![]()
![]()
Als je Gotze vindt tegenvallen blijft er weinig over. Tomas Muller misschien?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:36 schreef Jorwol het volgende:
Welke CAM in de Bundesliga kost max 25k en is echt veel beter dan NIF Diego en NIF Gotze? Vind Gotze echt een beetje tegenvallen![]()
reusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:36 schreef Jorwol het volgende:
Welke CAM in de Bundesliga kost max 25k en is echt veel beter dan NIF Diego en NIF Gotze? Vind Gotze echt een beetje tegenvallenSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Of Kroos?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je Gotze vindt tegenvallen blijft er weinig over. Tomas Muller misschien?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kroos, als je met weinig pace om kan gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:36 schreef Jorwol het volgende:
Hoe weten jullie dat er vandaag een HH komt?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar waar hij wel geniaal speeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Thorb het volgende:
Gundogan kan ook, al gebruiken mensen hem hier vooral als CDM wat hij eigenlijk niet is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou ja, tegenvallen is misschien overdreven, maar vind t zo hinderlijk dat z'n schot niet zo goed is. Of het ligt gewoon aan mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je Gotze vindt tegenvallen blijft er weinig over. Tomas Muller misschien?![]()
![]()
Ik las net de topics van vannacht terug en daar stond het.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn schot is inderdaad erg zwak, maar zijn dribbel en zijn passing.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nou ja, tegenvallen is misschien overdreven, maar vind t zo hinderlijk dat z'n schot niet zo goed is. Of het ligt gewoon aan mij![]()
![]()
www.ultimateteam.co.ukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, alleen moest ik over de bijerlandse laan lopen, omdat de tram daar niet meer rijdt. Dat is 1 van de ergste voorvocht buurten van Rotterdam. Ik in vol ornaat AZ outfit, kwamen er zo 4 van die Ali's. ey pssst wij zijn voor PSV. Ik: jammer joh, hebben jullie verloren. Gelukkig deden ze niksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gefeliciteerd hè, Toefjes. Zag er wel gezellig uit daar. Nog wel een beetje veilig thuis gekomen?![]()
![]()
Anders had je ze wel even je bokstalent laten zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, alleen moest ik over de bijerlandse laan lopen, omdat de tram daar niet meer rijdt. Dat is 1 van de ergste voorvocht buurten van Rotterdam. Ik in vol ornaat AZ outfit, kwamen er zo 4 van die Ali's. ey pssst wij zijn voor PSV. Ik: jammer joh, hebben jullie verloren. Gelukkig deden ze niks![]()
![]()
4 man, geen probleem uiteraard. Ik ben vorig jaar met carnaval ook als Batman verkleed gegaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Anders had je ze wel even je bokstalent laten zien.![]()
![]()
Verbeek nog horen zeggen dat hij vrouwelijk schoon ging verbouwenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, alleen moest ik over de bijerlandse laan lopen, omdat de tram daar niet meer rijdt. Dat is 1 van de ergste voorvocht buurten van Rotterdam. Ik in vol ornaat AZ outfit, kwamen er zo 4 van die Ali's. ey pssst wij zijn voor PSV. Ik: jammer joh, hebben jullie verloren. Gelukkig deden ze niks?
![]()
Haha, wat?!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verbeek nog horen zeggen dat hij vrouwelijk schoon ging verbouwen?
![]()
Filmpje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verbeek nog horen zeggen dat hij vrouwelijk schoon ging verbouwen?
![]()
Ik had ook last van bijdehante mensen bij Rotterdam centraal. Een neger zei zo: Hey leuk feestje man voor wie ben jij. Ik zeg ik ben neutraal en toen ging hij ruzie lopen zoeken
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Jij zal hem wel weer uit een pack krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:42 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
MOTM Maher, die is wel even nice zeg
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat gebeurt ook altijd als je naar een wedstrijd van Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, alleen moest ik over de bijerlandse laan lopen, omdat de tram daar niet meer rijdt. Dat is 1 van de ergste voorvocht buurten van Rotterdam. Ik in vol ornaat AZ outfit, kwamen er zo 4 van die Ali's. ey pssst wij zijn voor PSV. Ik: jammer joh, hebben jullie verloren. Gelukkig deden ze niks
In de tram van die Ali's altijd mensen uit lopen te lokken met van wij zijn voor Ajax enzo.
Jij hoeft ook niet te klagen over je pack luck denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij zal hem wel weer uit een pack krijgen.![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te klagen over je pack luck denk ik.
Maar hij heeft iets meer geluk
Dat klopt. Ik ga morgen als de consumables duur genoeg zijn ook een serieuze poging wagen om een TOTS bronze of silver in een pack te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar hij heeft iets meer geluk![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat klopt. Ik ga morgen als de consumables duur genoeg zijn ook een serieuze poging wagen om een TOTS bronze of silver in een pack te krijgen.Hopelijk krijg je er een!
Heeft er hier al iemand een TOTS uit een Bronze/Silver pack gekregen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kroos > Mullerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:52 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga Müller wel even proberen, kost toch geen kloot![]()
![]()
Geen TOTS maar 1 iemand had die IF bronze GK.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Hopelijk krijg je er een!
Heeft er hier al iemand een TOTS uit een Bronze/Silver pack gekregen?![]()
Vanmiddag van 15.00-16.00 zijn er premium gold playerpacks op de markt te vinden.,quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:56 schreef Maver24 het volgende:
Komt er dus vanmiddag een Happy Hour ?, of is tie al geweest vannacht ?![]()
![]()
Eindelijk !!, prijzen moeten kelderenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vanmiddag van 15.00-16.00 zijn er premium gold playerpacks op de markt te vinden.,![]()
![]()
Lees ik dit goed ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vanmiddag van 15.00-16.00 zijn er premium gold playerpacks op de markt te vinden.,
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dat vind ik ook. Hopelijk kan ik vanmiddag TOTS Bocchetti goedkoop halen want ik denk dat de prijzen van TOTS-spelers vanmiddag op het laagste punt zijn.quote:Geen silver en bronze premium playerpacks he.quote:![]()
![]()
Dat is wel minder ja, maar ibra gaat nu naar 300-400kquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Hopelijk kan ik vanmiddag TOTS Bocchetti goedkoop halen want ik denk dat de prijzen van TOTS-spelers vanmiddag op het laagste punt zijn.
[..]
Geen silver en bronze premium playerpacks he.![]()
En ik ga de hele tijd zoeken voor TOTS koopjes.
Zo kon ik gister 50k verdienen als ik niet had getwijfeld
Zit Buch in de bajes terug te kijken nu. 9/10 gevangen zijn echt helemaal kierewiet man... en de vrijheid die ze nog hebben is echt belachelijk.![]()
![]()
Koop er ook een voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
TOTS Diamantini moet vanavond even onder de 100k gaan dan koop ik hem
Maandag dinsdag of woensdag zijn de TOTS spelers het goedkoopste. Ligt eraan op welke dag ze HH doen.![]()
2 happyhours voor golds in een week?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef ThadCastle het volgende:
Maandag dinsdag of woensdag zijn de TOTS spelers het goedkoopste. Ligt eraan op welke dag ze HH doen.![]()
Maar 1 van die prijzen is wel gehaald in Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank jeDe prijzen zijn dit jaar in Noord-Holland gebleven
.
Ik ook even mijn PS3 naar xbox kabel, maar komt wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik wel even mijn xbox naar PS3 kabel zoeken
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank jeDe prijzen zijn dit jaar in Noord-Holland gebleven
is dat niet juist her ergste er aan ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar 1 van die prijzen is wel gehaald in Zuid-Holland.
Djeetje trouwens een kleine tip als je een serie maakt over hiddengems en het gaat over Gabbiadini of hoe die man ook heet stop er dan geen goal en een vrijetrap van Lamela in![]()
2 Prijzen zelfs in Rotterdam eigenlijk. Als je de titel van Cambuur ook meeteltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar 1 van die prijzen is wel gehaald in Zuid-Holland.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Djeetje trouwens een kleine tip als je een serie maakt over hiddengems en het gaat over Gabbiadini of hoe die man ook heet stop er dan geen goal en een vrijetrap van Lamela in![]()
![]()
![]()
Dat maakt het nog pijnlijker.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 Prijzen zelfs in Rotterdam eigenlijk. Als je de titel van Cambuur ook meeteltRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nou bij die 2e goal van Lamela had Gabbiadini een mooie aanname voor zich uit (wat vast wel niet de bedoeling zal zijn geweest), maar dat zal ik dan zeggen en bij die andere was ik het vergeten er uit te halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Djeetje trouwens een kleine tip als je een serie maakt over hiddengems en het gaat over Gabbiadini of hoe die man ook heet stop er dan geen goal en een vrijetrap van Lamela inIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
De eerste actie en goal was een vrije trap van Lamela dat ziet er dan nogal lomp uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nou bij die 2e goal van Lamela had Gabbiadini een mooie aanname voor zich uit (wat vast wel niet de bedoeling zal zijn geweest), maar dat zal ik dan zeggen en bij die andere was ik het vergeten er uit te halen.![]()
''voorwerk'' bij een vrije trapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat zie ik wel vaker in YT video's, dan gaat het vaak om zijn voorwerk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja ik zeg toch die was ik er vergeten uit te halenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De eerste actie en goal was een vrije trap van Lamela dat ziet er dan nogal lomp uit
Maar hij was wel mooi.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
gister werd een speler van me neergehaald 1 op 1 op de keeper van achter en hij kreeg geelquote:
Derk kon er ook wat van toen de Jong scoorde tegen Willem IIquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van Bommel zijn voorwerk bij corners, altijd lekker tegen de keeper aanrijdenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
dit soort goals worden ingezonden bij die FIFANLD competitie wie de mooiste goal heeft.
Mijn goal is mooier en komt bijna nooit voor
L2 en vierkantje en dan je linker joystick naar het doel toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:23 schreef MolFan het volgende:
Hoe doe je die lob op het einde die is wel niceIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Motm Maher
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Vierkantje? Is dat niet voorgeven normaal?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
L2 en vierkantje en dan je linker joystick naar het doel toe.![]()
kan iemand even kijken of mijn comment bij deze video boven aan staat?
En met hoeveel likes ?
ja dat klopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Vierkantje? Is dat niet voorgeven normaal?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Bovenaan zonder likes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:38 schreef Djeetje het volgende:
En met hoeveel likes ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, 1 likequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:38 schreef Djeetje het volgende:
En met hoeveel likes ?![]()
ja ik ging kijken en zag geen 1 like, maar hij stond wel boven aanquote:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:43 schreef Thorb het volgende:
Bovenaan met 2 likes.
Stemmen via Facebook, dat is dus gewoon een populariteitscompetitie
als je even bekend ben zeg je tegen iedereen like mij en je win.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja nog 2.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Johnbon het volgende:
Over een paar posts alweer afscheid van dit deel van de fut reeks nemen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoezo ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Johnbon het volgende:
Over een paar posts alweer afscheid van dit deel van de fut reeks nemen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: