PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, maar dat is best vet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef pascal08 het volgende:
Grappig. Ik was net even door de code aan het scrollen van WeFUT. Zie ik ineens een stuk code die dit doet:
[ afbeelding ]
Heeft Reemi dus gemaakt ooit, maar nooit aan mij verteld. Wisten jullie dit al?
Wat werkt er niet aan dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, maar dat is best vet.
Maar de DOB filter werkt nog niet goed...
Ik wil weten wie er buiten Fischer, Klose en Sneijder op 9 juni jarig zijn.
Dat is wel jammer eigenlijk, maar ik heb daar wel een oplossing voor denk ik. Even sleutelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:32 schreef ThadCastle het volgende:
Pascal daar kwam ik tijd terug achter. Wilde el ghanassy in squad builder gebruiken. Dus typ gha maar hij komt niet tevoorschijn, alleen maar Ghana spelers
Als ik die DoB filter toevoeg, dan verandert er niks en laat hij gewoon 98 Messi bovenaan zien enzovoorts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik die DoB filter toevoeg, dan verandert er niks en laat hij gewoon 98 Messi bovenaan zien enzovoorts.Ben je 9 juni jarig? Nacho Insa ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik die DoB filter toevoeg, dan verandert er niks en laat hij gewoon 98 Messi bovenaan zien enzovoorts.Dit klopt toch gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet hij het bij jou wel goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je 9 juni jarig? Nacho Insa ook
Laat me raden, de filter werkt zo dat hij alle data tussen deze 2 punten in neemt? Hoe kan ik dan zien wie er allemaal op 9 juni jarig zijn, want ik dacht dat hij dan elk jaar tussen die jaren zou nemen en dan per jaar alleen 9 juni liet tellen...quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doet hij het bij jou wel goed?
[..]
Laat me raden, de filter werkt zo dat hij alle data tussen deze 2 punten in neemt? Hoe kan ik dan zien wie er allemaal op 9 juni jarig zijn, want ik dacht dat hij dan elk jaar tussen die jaren zou nemen en dan per jaar alleen 9 juni liet tellen...
EDIT: Ik snap nu hoe hij werkt, Sokratis van Werder is ook op 9 juni jarig.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt.
Hier is het lijstje spelers die op 9 juni jarig zijn:
Dario Dainelli
Miroslav Klose
Sascha Kirschstein
Daniel Ischdonat
Carlos Renato de Abreu
David Suarez
Sergio GarcÃa de la Fuente
Marco Gorzegno
Wesley Sneijder
Atiba Harris
Marcin Wasilewski
Luis Helguera BujÃa
Jan Wuytens
Sam Williams
Sokratis Papastathopoulos
Toumani Diagouraga
Fernando Maria Neves
Rafał Boguski
Ian Ryan
Mergim Mavraj
Ignacio Insa Bohigues
Jude Ikechukwu Nworuh
Adriano Pellegrino
Masoud Shojaei Soleimani
Ralf de Souza Teles
DÃdac Vila Roselló
Dennis Appiah
Matthew Lowton
Paolo Cardozo
Danilo Fernando Avelar
Viktor Fischer
Javier Hervás Salmoral
Ji Hoon Yu
Seul Kee Bae
Koen Vanlangendonck
Nawaf Al Sabhi
Miroslav Klose
Jude Ikechukwu Nworuh
Atiba Harris
Danilo Fernando Avelar
Dario Dainelli
Sokratis Papastathopoulos
Wesley Sneijder
Fernando Maria Neves
Viktor Fischer
Miroslav Klose
Trouwens, die weergave van de workrates is echt heel netjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:53 schreef pascal08 het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen die ik nu wil toevoegen aan WeFUT, maar het duurt zo lang om dingen ook daadwerkelijk werkend en bruikbaar te maken.
Hij komt TOTSquote:
Waarom nu kopen als hij toch hard in waarde gaat zakkenquote:
Wie koopt m dan? Ik heb geen idee, ben alleen blij dat de mijne verkocht is...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom nu kopen als hij toch hard in waarde gaat zakken
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie koopt m dan? Ik heb geen idee, ben alleen blij dat de mijne verkocht is...
Tjallas de balasz.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:02 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wat een topdag was dit.![]()
truste allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo bijdehand,snotaapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie koopt m dan? Ik heb geen idee, ben alleen blij dat de mijne verkocht is...
Op het moment dat de TOTS in packs zit en de MOTM versie waardeloos is geworden.quote:
Link doet het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:48 schreef Nystiq het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/3074803
Dit ga ik maken denk ik.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind 1 leuker dan 1. Die levels doen me echt denken aan whipe out
[ afbeelding ]
Dat heb ik anderhalve maand geleden al gemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:29 schreef pascal08 het volgende:
Grappig. Ik was net even door de code aan het scrollen van WeFUT. Zie ik ineens een stuk code die dit doet:
[ afbeelding ]
Heeft Reemi dus gemaakt ooit, maar nooit aan mij verteld. Wisten jullie dit al?
Mijn stem is ook naar de klote haha. Maar was wel goeie dag!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ugh. kon niet meer slapen, nog te veel adrealine. Stem is weg
keek net naar buiten en ben heel blij dat de bekerfinale niet vandaag isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn stem is ook naar de klote haha. Maar was wel goeie dag!
Ja het is nu kutweerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
keek net naar buiten en ben heel blij dat de bekerfinale niet vandaag is
Trouwens, die MOTM Maher is welgeteld 1 uurtje in packs geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |