Wie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Anarchide wietparkiet scheld me uit voor pauper ooh zag je dat?!![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN HAPPY NU
Arachide.*quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Arachide. wietparkiet scheld me uit voor pauper ooh zag je dat?!![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Liarrrrrquote:
wat_wil_je_dan_liever?_underscores?quote:
Nee,hetisallemaalgoedhoor,hetgaatomdebalken,ikhebzegmaargeenspatieBALK, ik kan wel gewoon spaties gebruiken door bijv. Ctrl C Ctrl Vquote:
OMG OMG OMG!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, we hebben allebei onnodig in onze ondertitel!
oh oke, ik had een keer thee op m'n toetsenbord gegooid en toen kwamen er willekeurige cijfers na het indrukken van een letterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee,hetisallemaalgoedhoor,hetgaatomdebalken,ikhebzegmaargeenspatieBALK, ik kan wel gewoon spaties gebruiken door bijv. Ctrl C Ctrl V
Je gebruikt wel spaties, jij, jij, hypocriet!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, we hebben allebei onnodig in onze ondertitel!
Dat is cool, ik wou dat ik zoiets mee had gemaakt in mijn leven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef PvZ het volgende:
[..]
oh oke, ik had een keer thee op m'n toetsenbord gegooid en toen kwamen er willekeurige cijfers na het indrukken van een letter
msacrasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Je gebruikt wel spaties, jij, jij, hypocriet!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is cool, ik wou dat ik zoiets mee had gemaakt in mijn leven.
Tof! Wil je wel vrienden zijn dan? Please please pleasequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgende leven misschien als je een aantrekkelijke vrouw bent.
Graag, dan ben je me eerste echte 2e Fok! vriend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Tof! Wil je wel vrienden zijn dan? Please please please
Yes jij bent mijn 1e vriend mag ik je Patrick noemen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Graag, dan ben je me eerste echte 2e Fok! vriend.
krabsquote:
Je doet maar, maar mijn echte naam is Ryan, enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Yes jij bent mijn 1e vriend mag ik je Patrick noemen?
Aww.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
krabs
ja redelijk... wel mn kaartje moeten verkopen voor het dikke feest waar ik vanavond heen zou gaan en dat is S T O M
het lukt alleen niet fml
Maar dan heb ik meer het spongebob en patrick idee dan ben jij dus mijn beste en enigste vriend!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je doet maar, maar mijn echte naam is Ryan, enzo
Is goed, maar dan ben jij de dombo, want mijn ouders komen lang en vinden me dom en als ze jou dom zien gedragen dan vinden ze me ineens slim!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan heb ik meer het spongebob en patrick idee dan ben jij dus mijn beste en enigste vriend!![]()
Oke dan hoef ik niks te veranderen vet kool! Waneer gaan we spelen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is goed, maar dan ben jij de dombo, want mijn ouders komen lang en vinden me dom en als ze jou dom zien gedragen dan vinden ze me ineens slim!
Ja echt kut, ik keek echt al maanden hier naar uit, er komen zulke goede DJ's. maar nee mijn lichaam moet weer protesterenquote:
Als Octo in de tuin ligt te relaxen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke dan hoef ik niks te veranderen vet kool! Waneer gaan we spelen?
Kool!!! Maar ik ben nu nog aan het werk bij EugeneKrabs dus ik kan pas heel laatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als Octo in de tuin ligt te relaxen!
Zit ik ook aan te denken, vandaag mijn 'Digital Alcohol Tester' ontvangenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om een halve liter open te trekken.
Ik kom wel even een krabburger halen en Octo irriteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Kool!!! Maar ik ben nu nog aan het werk bij EugeneKrabs dus ik kan pas heel laat
Genoeg feesten nog in de zomer johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja echt kut, ik keek echt al maanden hier naar uit, er komen zulke goede DJ's. maar nee mijn lichaam moet weer protesteren
ja, maar inmiddels gelukt haha
Kool ik kom morgen spelen want ik moet nu examens leren. Dikke doeiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kom wel even een krabburger halen en Octo irriteren.
Hallo Octo, ik wil wat bestellen!
Octo: -,- Zeg het maar Patrick
UHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wordt vervolgd door meer H.
Niet duurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef PvZ het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, vandaag mijn 'Digital Alcohol Tester' ontvangen
http://www.buyincoins.com(...)-01-product-713.html
Ja oké maar hier keek ik echt naar uit hahaquote:
Idd, jammer maarja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja oké maar hier keek ik echt naar uit haha
Nouja shit happens
Maar het is vooral kut, als ik nou echt enorm ziek was geweest dan had ik het jammer gevonden maar oké, maar nu ben ik niet meer echt ziek maar gewoon nog heel moe en aan het uitzieken. Ik zou in principe kunnen gaan, het zou alleen echt niet verstandig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |