Haha, ik las vaak mee in ONZquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die was zo grappig. Maar is al een tijdje weg, dan ben je niet compleet onbekend met fok dus. Vertel me meer.
Hoe lang enzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Haha, ik las vaak mee in ONZ
Wat wil je weten
Ook al een ander account.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:55 schreef PvZ het volgende:
[..]
Met mij ook hoor.
Ik spreek ook geen Spaans, lelijke taal![]()
Ik ben trouwens je vriend Jack Jones
Ik moet serieus Spaans gaan leren, denk dat mijn Italiaans er wel op vooruit zou gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bjoetiegoeroe, amehoela, ik zou bijna denken dat je dronken bent
[..]
Op zich, maar Italiaans kan ik verder niet, dat woord ken ik door de film Eurotrip
Dv is helemaal niet eng, dv is een redelijk klein meiske met een enorm lieve stem en een gigantische tattoo, maar wel een cutiequote:
ik mag haar straks knuffelen omgquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dv is helemaal niet eng, dv is een redelijk klein meiske met een enorm lieve stem en een gigantische tattoo, maar wel een cutie
Al een lange tijd, 2009 zo ongeveerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe lang enzo?
Ennnn ik zie dat je je al heb voorgesteld, dus dat is helemaal top
Heb je een plaatje nodig voor onder je naam?quote:
Wat denk je, ik begin een plaatjesservicequote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:17 schreef PvZ het volgende:
[..]
Heb je een plaatje nodig voor onder je naam?
Ondankbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haha, ik zie wel ik ga nu eten
Ja, ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #95
Iets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |