we're*quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan :(
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef PvZ het volgende:
[..]omggh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
awwwwquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dv is helemaal niet eng, dv is een redelijk klein meiske met een enorm lieve stem en een gigantische tattoo, maar wel een cutie
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:59 schreef PvZ het volgende:
[..]casualSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ga kijken bij mn broertje gezelligheidstoernooi
Jouw bil is een krokodil, hap hap, met je krokobilquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
If you hate the world and you hate what you see
Then say this with me; fuck everything
Ga met je billen zakken, doe met je billen zakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jouw bil is een krokodil, hap hap, met je krokobil
zak zak zak zak zak zak maar lekker door door doorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ga met je billen zakken, doe met je billen zakken
Tot de grond, schudden met die kont van links naar rechtsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
zak zak zak zak zak zak maar lekker door door door
Gadverquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:25 schreef Trollscience het volgende:
yes ik dacht dat mijn shag op was maar ik heb een half pakje pall mall van een halfjaar oud gevonden
VERTEL ME HET NU GODVERDORRIEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV en ik hebben vanmiddag over je gekletst
Ik wil er eentje met zo'n elfje die op een paddestoel zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
ziet er luek uit gr gr ria en de kits
dm, facebookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet of jullie 't leuk gaan vinden als ik 't hier neerzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |