lopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
eindelijk hoef ik niet meer voor kleine kutstukjes de bus te nemen
Diep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tijd om over het leven na te denken.
Hou ik niet vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tijd om over het leven na te denken.
en ik mag za op zo in zijn kamer slapen als hij weg is omdat ik moet wachten op mn eerste treinquote:
Is echt een schatj0nquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en ik mag za op zo in zijn kamer slapen als hij weg is omdat ik moet wachten op mn eerste trein
wat een schat he
Ik heb in een vorig leven, samen met een vriendin, onze hoofden gekopieerd en aan de deur geplakt in die huge AH daarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoor dat er waarschijnlijk een subway in zutphen komt
En waarom dat dan weerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb in een vorig leven, samen met een vriendin, onze hoofden gekopieerd en aan de deur geplakt in die huge AH![]()
boeiend, je zit middenin een verhuizing. ik ga je echt niet raar aankijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef Etsu het volgende:
jeetje ik realiseer me nu pas dat mn kamer echt een teringzooi is, wordt wat als dv vanmiddag komtzit ze tegen een hoop dozen en rommel aan te kijken
echt niet bby?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
boeiend, je zit middenin een verhuizing. ik ga je echt niet raar aankijken
dat was hetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:01 schreef Etsu het volgende:
je komt naar mij en dan de fiets ophalen, wat nog meer?
waar laat je de fiets trouwens?
toppie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat was hetben om 3u bij jou en moet om 5u die fiets halen dus kan maar anderhalfuur blijven.
fiets zet ik ergens op station neerik heb een enorm stevig slot
een hijgerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
en wtf ik word net voor de tweede keer deze week gebeld door een prive nummer, normaal neem ik niet op maar dit keer was ik te nieuwsgierig wie het was
dus ik nam op
'hallo?'
* allemaal gepraat op de achtergrond*
3 seconden later hangt ie op![]()
wat zijn dit voor grappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |