Hoe lang heb je daar over gedaan om tot 2029 te komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver 2e vormdipje dit seizoen en ik kan de titel al weer vergeten. Na 22 wedstrijden door een slechte seizoensstart en laatste 2 wedstrijden kut nu 13 punten achter op City. Ieder jaar is er wel een team dat idioot veel wint. Die gasten hebben in totaal 8 punten laten liggen in 22 wedstrijden
Ik speel ook gewoon nog steeds in mijn stadion voor 16000 man, maximale uitbreiding. Bestuur weigert een nieuw stadion te bouwen, waarschijnlijk omdat dit pauperding een jaar of 5 oud is pas
Ben ondertussen (januari 2029) wel bondscoach van Engeland sinds een half jaar. Ze zijn regerend wereldkampioen, dus er staat wel wat te doen voor mij bij de Confederations Cup komende zomer en bij het WK de zomer erna, uitgaande van kwalificatie.
Dat haalde ik in FM12 ook hoor. 2030 toen. Won op het laatst met puur gemak 5x op rij de CL met Ajax. En kreeg toen pas stadion met eigen naam. Toen was ik er klaar mee.quote:
Zitten de 6 jarige spelers van nu dan ook in de database?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat haalde ik in FM12 ook hoor. 2030 toen. Won op het laatst met puur gemak 5x op rij de CL met Ajax. En kreeg toen pas stadion met eigen naam. Toen was ik er klaar mee.
Nee joh. De jongste spelers die er inzitten zijn in het echt 15 ofzo. En daarna komen alleen maar regens. Dus ik speelde toen ook echt met alleen maar regens. Ik had wel een elftal vol Brazilianen en Argentijnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zitten de 6 jarige spelers van nu dan ook in de database?of is het allemaal verzonnen.
Lijkt me echt niks nee. Vind het juist leuk dat je spelers koopt die je in het echt kent. Denk dat ik het max 4 seizoenen volhoudquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. De jongste spelers die er inzitten zijn in het echt 15 ofzo. En daarna komen alleen maar regens. Dus ik speelde toen ook echt met alleen maar regens. Ik had wel een elftal vol Brazilianen en Argentijnen. Dat doe ik tegenwoordig niet meer
Ooh maar met regens is wel leukere uitdaging. Je kan niet meer de bekende spelers en standaardaankopen halen. Maar je moet echt scouten enzo. En ik had al snel een band met die regens hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks nee. Vind het juist leuk dat je spelers koopt die je in het echt kent. Denk dat ik het max 4 seizoenen volhoud
Dit is de enige game die ik gespeeld heb. Ben in de allelaagste Engelse divisie gestart met Boreham Wood en het enige wat nu nog moet gebeuren is het aller laatste stapje naar de Europese top, maar met dat laatste stapje heb ik ontzettend veel moeite. Heb al wel een FA Cup en UEFA Cup als grote prijzen gepakt, maar ik wil het landskampioenschapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar over gedaan om tot 2029 te komen?
Ik vind het juist leuk regens kopen en hopen dat het de nieuwe messi is ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks nee. Vind het juist leuk dat je spelers koopt die je in het echt kent. Denk dat ik het max 4 seizoenen volhoud
Altijd een back up maken van je saves voordat je stopt met spelen met de game waar mee bezig bent.quote:
Die komen allemaal uit je jeugdopleidingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat laatst even te kijken hoe het zat met regens. Dus een save spelen totaan de regendatum, saven en iedere keer de regens bekijken.
Had ik ineens na een paar pogingen twee Paraguayanen, een Braziliaan, een Uruguayaan, een Surinamer en een Curacauenaar. Zuid-Amerika de gekste.
Daarnaast ook nog een Turk en een Marokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |