Maar nu heb ik (waarschijnlijk daardoor en door een vroegere aanranding) weinig zin in sex. En dan niet in "the real thing", maar ook in het andere. Mijn vriend baalt daar vreselijk van. Maar hij komt gerust aan zijn trekken, dat gun ik hem wel.
Maar telkens als hij het wil proberen (en ik dus geen zin heb) denkt hij dat het aan hem ligt. Terwijl dat dus niet is! Dat weet hij wel. Maar ik vind het zelf jammer dat ik geen zin heb. Wat is hier aan te doen?
Graag enkel serieuze antwoorden.
Het kan zelfs zijn dat je niet eens te krap bent, maar bijvoorbeeld vaginisme hebt overgehouden aan die aanranding.
Misschien zelfs een combinatie van een medisch met een psychisch probleem.
Je kan zelf wel verzinnen welke instanties je verder kunnen helpen:
Medisch - huisarts
Psychisch - psycholoog
All in one - GGD
Ik weet niet wat ik voor tips moet geven dan dat je toch moet proberen om het je te ontspannen, je vriend te vertrouwen enzo. Doet je vriend wel aan voorspel? Kan me voorstellen dat dat een boel uit zal maken.
quote:lekker relatie als jullie niet praten
Op vrijdag 13 september 2002 12:25 schreef jasmine21 het volgende:
Ik heb een hekel aan dokters.
En over mijn problemen heb ik al met andere mensen gesproken om het maar kwijt te zijn. Mijn vriend weet er ook vanaf.
Alleen is hij geen prater. Dus zowieso weet hij nooit waar ik mee zit.
quote:Ja, maar we zijn al meer dan een half jaar bezig. Hoe verklaar je dat dan?
Op vrijdag 13 september 2002 12:24 schreef kokosmakroon het volgende:
Te krap komt dus door de gespannenheid. Had mijn vriendin de eerste keer ook.
quote:Ik vertrouw mijn vriend juist. En aan voorspel doen we echt. We gebruiken ook glijmiddel.
Ik weet niet wat ik voor tips moet geven dan dat je toch moet proberen om het je te ontspannen, je vriend te vertrouwen enzo. Doet je vriend wel aan voorspel? Kan me voorstellen dat dat een boel uit zal maken.
Het is voor ons allebei de eerste keer. En ik ben 21 en hij is 22. Dus helemaal onervaren zijn we niet. We wonen ook samen, dus alle rust.
quote:Denk dat deze beter in seksualiteit past
Op vrijdag 13 september 2002 12:25 schreef jasmine21 het volgende:
Ik heb een hekel aan dokters.
En over mijn problemen heb ik al met andere mensen gesproken om het maar kwijt te zijn. Mijn vriend weet er ook vanaf.
quote:Als hij géén prater is, dan kan jij toch praten er over!! Lucht je hart, anders wordt het nooit wat!
Alleen is hij geen prater. Dus zowieso weet hij nooit waar ik mee zit.
En verder: wat doen jullie aan voorspel...??
quote:idd,. beetje aangeschoten raken, dat onspant beter..
Op vrijdag 13 september 2002 12:26 schreef GWD het volgende:
Probeer het eens een keer als je wat gedronken hebt. kan raar overkomen maar je bent wel een stuk meer ontspannen. misschien dat dat help.
quote:hmm...is dat niet juist het belangrijkste van een relatie? Elkaar alles vertellen over wat je voelt en hoe je je voelt. Daardoor heb je toch steun aan elkaar.
Op vrijdag 13 september 2002 12:25 schreef jasmine21 het volgende:Alleen is hij geen prater. Dus zowieso weet hij nooit waar ik mee zit.
quote:Helemaal niet praten zei ik niet. Ik zei dat het praten moeilijk gaat bij hem.
Op vrijdag 13 september 2002 12:26 schreef Joene het volgende:
lekker relatie als jullie niet praten
quote:Ik denk niet dat dat het probleem zal zijn. Het is overigens wel een goed idee om je huisarts of (inderdaad) de GGD te raadplegen voor meer informatie en advies. Misschien is glijmiddel een bevordelijk hulpmiddel.. Je stelt je vriend gerust en ik denk wel dat hij het begrijpt.
Op vrijdag 13 september 2002 12:24 schreef kokosmakroon het volgende:
Te krap komt dus door de gespannenheid. Had mijn vriendin de eerste keer ook.Ik weet niet wat ik voor tips moet geven dan dat je toch moet proberen om het je te ontspannen, je vriend te vertrouwen enzo. Doet je vriend wel aan voorspel? Kan me voorstellen dat dat een boel uit zal maken.
Heel veel sterkte !
quote:Het is jullie eerste keer, maar jullie zijnniet onervaren..
Op vrijdag 13 september 2002 12:27 schreef jasmine21 het volgende:
Het is voor ons allebei de eerste keer. En ik ben 21 en hij is 22. Dus helemaal onervaren zijn we niet. We wonen ook samen, dus alle rust.
Volgens mij mis ik iets!
quote:Das idd een best goed idee
Op vrijdag 13 september 2002 12:26 schreef GWD het volgende:
Probeer het eens een keer als je wat gedronken hebt. kan raar overkomen maar je bent wel een stuk meer ontspannen. misschien dat dat help.
Kan ook idd vaginisme zijn.
Maar daar kun je het beter over hebben met mensen die daar meer verstand van hebben...
quote:dan kan jij toch praten over wat jou dwarszit
Op vrijdag 13 september 2002 12:29 schreef jasmine21 het volgende:[..]
Helemaal niet praten zei ik niet. Ik zei dat het praten moeilijk gaat bij hem.
je schrijft zelf dat hij niet weet wat erin jou omgaat
De beste tips zullen toch komen van de mensen die het zelfde hebben meegemaakt.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:27 schreef jasmine21 het volgende:Het is voor ons allebei de eerste keer. En ik ben 21 en hij is 22. Dus helemaal onervaren zijn we niet.
Qua voorspel: hij streelt me overal en hij likt me. Dus ik ben nat genoeg.
offtopic: Hij hoort in dit rijtje te staan omdat dit meer psychisch is dan sexualiteit.
quote:Ik bedoel er mee dat we wel weten hoe het moet, maar dat het gewoon niet lukt.
Op vrijdag 13 september 2002 12:30 schreef Simmens het volgende::?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
Je vriend is niet degene die vroeger die dingen gedaan heeft maar nu ben jij nog steeds het slachtoffer van wat er gebeurd is en hij ook (in lichtere mate).
quote:voel je je niet te gespannen voor wat komen gaat ?
Op vrijdag 13 september 2002 12:31 schreef jasmine21 het volgende:
We drinken idd wel wat er voor. Dus daar ligt het ook niet aan.Qua voorspel: hij streelt me overal en hij likt me. Dus ik ben nat genoeg.
offtopic: Hij hoort in dit rijtje te staan omdat dit meer psychisch is dan sexualiteit.
Probeer es wat glijmiddel te gebruiken, gegarandeerd dat het lukt dan. (Wat spuug wil ook wel es helpen ) Succes!
[Dit bericht is gewijzigd door kokosmakroon op 13-09-2002 12:34]
Ik heb aan het begin van de sex niet zoveel zin. Maar zodra we eenmaal bezig zijn dan wel.
Ik doe het nooit tegen mijn zin in.
quote:ben je de 't' niet vergeten ?
Op vrijdag 13 september 2002 12:34 schreef kokosmakroon het volgende:
Bijv. wel eens zelfbevrediging geprobeerd met een dildo? En lukte dat wel? Misschien is dat wel een manier om te oefenen (ik spui ook maar ideeën hoor :0) )
quote:ben ik de t vergeten
Op vrijdag 13 september 2002 12:34 schreef spinnertje het volgende:[..]
ben je de 't' niet vergeten ?
quote:Wat er gebeurd is heb ik achter me gelaten. Mijn vriend heeft wel veel moeite moeten doen om mijn vertrouwen te winnen. Maar ik heb nu geen problemen er mee dat mijn vriend aan me zit op die plekken.
Op vrijdag 13 september 2002 12:33 schreef e.wuister het volgende:
Volgens mij is vertrouwen erg belangrijk en jij moet duidelijk verschil zien tussen het gebeurde, hoe verschrikkelijk dat ook was en wat je nu wil doen met je vriend.
quote:Nog niet geprobeerd. Maar we hebben nou een verrassingspakket besteld, misschien zit er wel een dildo in.
Op vrijdag 13 september 2002 12:34 schreef kokosmakroon het volgende:
Bijv. wel eens zelfbevrediging geprobeerd met een dildo? En lukte dat wel? Misschien is dat wel een manier om te oefenen (ik spui ook maar ideeën hoor)
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:36 schreef kokosmakroon het volgende:
ok, het kwartje valt
Zelf dokteren werkt niet heb je gemerkt, dus waarom niet met iemand gaan praten die hier meer verstand van heeft?
Het zou zonde zijn als je dit zo zou laten omdat je niet zo van dokters houdt, dat gevoel hebben we allemaal wel nl.
quote:Helemaal niet? Waarom niet? Juist door zelfbevrediging word je eraan herinnerd hoe lekker sex is en leer je je eigen lichaam goed kennen. Je word 'handig' in het jezelf klaarmaken voor sex. Iets wat voor veel vrouwen een probleem lijkt te zijn waardoor de vrouw pas opgang komt als de man bezig is met de finishing touch.
Op vrijdag 13 september 2002 12:34 schreef jasmine21 het volgende:
Nu ik met mijn vriend een relatie heb, doe ik niet meer aan zelfbevrediging.
quote:NIet altijd. Ik had op mijn werk bijv. gehoord dat er iemand zelfmoord had gepleegd. DAar kon ik niet met hem over praten. Dat heb ik met een andere vriend van mij gedaan.
Op vrijdag 13 september 2002 12:38 schreef shmoopy het volgende:
Belangrijk voor een goeie relatie is het gevoel hebben dat je met alles bij elkaar terecht kunt, en dat iemand openstaat voor wat jij voelt.
Heb je dat gevoel wel?
quote:Ik heb nog steeds een verwijskaart voor een gyneacoloog liggen. Maar we willen het liever zelf oplossen.
Zelf dokteren werkt niet heb je gemerkt, dus waarom niet met iemand gaan praten die hier meer verstand van heeft?
[Dit bericht is gewijzigd door jasmine21 op 13-09-2002 12:42]
quote:Wat moet ik hier van denken?
Maar hij komt gerust aan zijn trekken, dat gun ik hem wel.
quote:Zeer offtopic:
Op vrijdag 13 september 2002 12:41 schreef -F- het volgende:[..]
Wat moet ik hier van denken?
[ontopic]
Ik zou idd. eens met GG&GD gaan praten.
quote:Maar wat ik hierboven zei, kan dat niet? Dat je gewoon minder zin hebt omdat je onzeker bent omdat het maar niet wil lukken? Ik heb iets soortgelijks meegemaakt namelijk; hierboven staat ook 'onze' oplossing!
Op vrijdag 13 september 2002 12:41 schreef jasmine21 het volgende:
Ik heb nog steeds een verwijskaart voor een gyneacoloog liggen. Maar we willen het liever zelf oplossen.
quote:Heb je weer zo'n voetbalmongool met z'n voetballers-IQ en z'n domme opmerkingen.. pfff
Op vrijdag 13 september 2002 12:41 schreef -F- het volgende:[..]
Wat moet ik hier van denken?
't is idd, je moet totaal ontspannen zijn. Het is vooral psychisch.
Gewoon blijven proberen! Glijmiddel kan (zoals iemand al zei) helpen. Sterke drank ook Dit bedoel ik serieus, als je een beetje drank op hebt ben je automatisch meer ontspannen (maar overdaad schaadt). Hoe vaker het lukt hoe makkelijker het gaat!
Bovendien ook niet verwachten dat het gaat lukken, maar ook niet verwachten dat het niet gaat lukken. Geen verwachtingen scheppen want dat werkt averechts. (te gespannen voor wat er komen gaat)
En vooral NIET zo gaan doen van 'zullen we het proberen', als het spontaan gaat is de kans dat het lukt ook een stuk groter.
Je zegt dat je niet aan zelfbevrediging doet sinds je je vriend hebt, maar ik raad je toch aan het een keer te proberen om te kijken hoe het dan gaat... Naar alle waarschijnlijkheid gaat dat prima lukken.
Je bent iig niet de enige die dit probleem heeft (gehad).
HTH
quote:Hij zal vroeger wel gepest zijn op school.
Op vrijdag 13 september 2002 12:51 schreef kokosmakroon het volgende:
mensen uitmaken voor mongool is anders ook niet erg aardig.
Ontopic:
Ooit moet er een baby uit komen dus zijn geslachtsorgaan moet op den duur ook wel lukken. Zoals al eerder gezegd kan glijmiddel of voorspel helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 13-09-2002 15:06]
ga eerst eens uitzoeken waar je geil van wordt. ALs je dat niet weet, kun je ook niet opgewonden raken. ALs je nat bent betekend niet AUTOMATISCH dat je opgeownden bent. Nat worden kunnen namelijk 2 oorzaken hebben: fysieke aanraking en psychische stimulans.
Heb hetzelfde met een exvriendin gehad. We konden wel sex hebben, het was ook wel lekker enzo, alleen ze was nooit ECHT geil (ben ik ook pas achtergekomen nadat het uit was en ik alweer een andere vriendin had; en die had weer een heel ander probleem (zeer vergelijkbaar met jou)). ze vond ook alles wel lekker, maar ze was nooit echt geil.
die andere vriendin had dus net zoiets als jij. Telkens als ik in haar probeerde te komen, moest ze bijna huilen van de pijn. Daar kan ik dus niet tegen dus: stoppen. Gevraagd hoe het zou kunnen komen en tot de conclusie gekomen dat ze een trauma met een vorig vriendje had (geen aanranding of verkrachting ofzo: betrapt door mams in het heetst van de eerste strijd). Het kon dus niet. Blijven proberen: geen succes. Toen gewoon op een zondag met z'n tweeen in bed en alleen maar praten (totaal geen blad voor de mond) Precies zeggen wat haar lekker leek (en vond). Daar een beetje op ingespeelt en: TADAAAAAA! Nu moest ze bijna huilen geluk (niet dat ik nou zo'n gulle minnaar ben, ze was gewoon heel blij). Het werkte echt perfect. Het ging daarna steeds beter. Volgens mij heb ik nog nooit zulke goede sex gehad als met haar.
hoop dak je een beetje heb geholpen
[Dit bericht is gewijzigd door B4ron op 13-09-2002 13:22]
quote:Bespreek dit probleem eens met je dokter, je zou wel 's last kunnen hebben van vaginisme
Op vrijdag 13 september 2002 12:21 schreef jasmine21 het volgende:
Bij ons lukt de sex niet. We zijn al meer dan een jaar samen, we proberen het al meer dan een half jaar. Maar ik ben te krap. Iedere keer gaat het weer een stukje verder dat wel gelukkig. Maar het doet zeer. En daarom proberen we het bijna nooit.Maar nu heb ik (waarschijnlijk daardoor en door een vroegere aanranding) weinig zin in sex. En dan niet in "the real thing", maar ook in het andere. Mijn vriend baalt daar vreselijk van. Maar hij komt gerust aan zijn trekken, dat gun ik hem wel.
Maar telkens als hij het wil proberen (en ik dus geen zin heb) denkt hij dat het aan hem ligt. Terwijl dat dus niet is! Dat weet hij wel. Maar ik vind het zelf jammer dat ik geen zin heb. Wat is hier aan te doen?
Graag enkel serieuze antwoorden.
quote:DAt heb ik al gedaan en dat heb ik niet. Ben volgens haar ook niet te krap.
Op vrijdag 13 september 2002 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Bespreek dit probleem eens met je dokter, je zou wel 's last kunnen hebben van vaginisme
quote:We doen het ook alleen maar met glijmiddel, zonder lukt nu in ieder geval niet. Ik kan zowieso niet heel goed tegen sterke drank, dus veel neem ik niet.
[b]Op vrijdag 13 september 2002 12:53 schreef AEJT
Gewoon blijven proberen! Glijmiddel kan (zoals iemand al zei) helpen. Sterke drank ookDit bedoel ik serieus, als je een beetje drank op hebt ben je automatisch meer ontspannen (maar overdaad schaadt).
quote:Ik schep geen verwachtingen. Pas als we gestopt zijn, zegt mijn vriend hoe ver die is gekomen. Meestal is het verder dan de vorige keer.
Bovendien ook niet verwachten dat het gaat lukken, maar ook niet verwachten dat het niet gaat lukken. Geen verwachtingen scheppen want dat werkt averechts. (te gespannen voor wat er komen gaat)
quote:Dat hebben we 1x gedaan en dat ging inderdaad niet! Dus dat doen we ook niet meer.
En vooral NIET zo gaan doen van 'zullen we het proberen', als het spontaan gaat is de kans dat het lukt ook een stuk groter.
quote:Hmm..wazig....
Op vrijdag 13 september 2002 14:20 schreef jasmine21 het volgende:[..]
DAt heb ik al gedaan en dat heb ik niet. Ben volgens haar ook niet te krap.
Ik suggereer hier niet dat jou vriend een geslachtziekte heeft, maar het heeft in ieder geval wel een goede reden dat je met hem geen sex mag/kan hebben, waar je later achter zal komen. Zoals ik al zei, alles heeft een reden. Jou onbewuste voelt iets, probeert er achter te komen wat dat is. Pas op dat je niet al te veel aan jezelf gaan twijfelen, ook al is daar nu al reden voor. Het zal me dan ook niet verbazen dat als jij een keer met een andere jongen vrijt het wel lukt.
quote:Ik heb wel sexuele relaties hiervoor gehad, maar ben nog nooit bij "the real thing" gekomen. Toen was het al weer uit
Op vrijdag 13 september 2002 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm..wazig....
Heb je hiervoor andere sexuele relaties gehad? Ms ben je gewoon nog maagd...
quote:Mijn vriend is ook nog maagd, dus dat scheelt.
Op vrijdag 13 september 2002 14:59 schreef Goud het volgende:
Beetje controversiele reactie, maar misschien zit er psygisch wel iets fout in jullie relatie. Als ik hoor dat je vriend bijna niet praat, maar wel graag non-verbaal wil communiceren (sex dus) dan vraag ik mij af of je lichaam dat wel wil. Misschien dat je onbewuste zich daarvoor afsluit. Je moet één ding weten, alles heeft zo z'n reden.Ik suggereer hier niet dat jou vriend een geslachtziekte heeft, maar het heeft in ieder geval wel een goede reden dat je met hem geen sex mag/kan hebben, waar je later achter zal komen. Zoals ik al zei, alles heeft een reden. Jou onbewuste voelt iets, probeert er achter te komen wat dat is. Pas op dat je niet al te veel aan jezelf gaan twijfelen, ook al is daar nu al reden voor. Het zal me dan ook niet verbazen dat als jij een keer met een andere jongen vrijt het wel lukt.
quote:Beide nog maagd dus. Ik durf het bijna niet te zeggen maar doen jullie het wel goed, technisch gezien. Bij een vriendinnetje van me wilde het ook niet lukken met de sex, ze bemoeide zich niet met de penetratie waardoor hij steeds tegen een schaamlipje aanzat.
Op vrijdag 13 september 2002 15:04 schreef jasmine21 het volgende:
Mijn vriend is ook nog maagd, dus dat scheelt.
quote:Dan is 't best logisch dat het wat stroef gaat
Op vrijdag 13 september 2002 15:00 schreef jasmine21 het volgende:[..]
Ik heb wel sexuele relaties hiervoor gehad, maar ben nog nooit bij "the real thing" gekomen. Toen was het al weer uit
![]()
Dus ik ben ook nog maagd. En daar ben ik trots op eerlijk gezegd. Ik heb het bewaard voor de ware.
quote:Ik laat het allemaal zo zijn gang gaan dat wel. Maar we zijn al meer dan een half jaar aan het proberen. Daarom word ik er een beetje depri van.
[b]Op vrijdag 13 september 2002 15:53 schreef .
Ik had al een beetje een hint aan hem gegeven van dat ik met een verleden zat en daardoor is het ook rustig aan gegaan .[\quote]
Dat is het bij mij ook gegaan.
[quote]
Ik denk vooral dat je aan je vriend je grenzen aan moet geven en hem vooral geduldig met je te zijn .
Ik heb nu het geluk dat ik een jongen tref die daarna hoorde dat ik instortte toch goed over kan praten .
Misschien voel je ook schuldig over wat er gebeurd is en is dat het wat tegenhoud .
Laat het allemaal zijn beloop gaan voor jezelf en vooral niet onderdruk zetten ook niet door jezelf , misschien zet je zo'n druk op jezelf uit angst .
Veel succes verder .
snikkel: mag ik misschien naar binnen
maagdenvlies: NEE, NEE en nog eens NEE
jasmine: als je maar niet opgeeft...
quote:Haha leuke theorie, maar helaas, het maagdenvlies is niet eens een echt vlies, maar meer een dun randje (wat dus nooit te dik is).
Op vrijdag 13 september 2002 15:59 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dan is 't best logisch dat het wat stroef gaat
Bij mij duurde het ook even voor ik voelde dat dat zgn. 'maagdenvliesje' eindelijk weg was....
Idd zachtjes blijven proberen, steeds verder gaan en ms dat het vanzelf slijt. Ik denk dat je nogal 'n hardnekkig maagden'vlies' hebt. (Nee Aernout...)
Je zegt zelf al dat jullie steeds verder komen. Ik geloof ook niet dat je vriend er problemen van maakt. Ik zou gewoon blijven proberen en op een gegeven moment lukt 't wel. Had ik ook met mijn eerste vriendin. Je geeft al aan dat je 't hebt bewaard voor de ware, en als hij dat is, nou, dan heb je tijd genoeg Succes ermee!
Zo ja, tip zorg ervoor dat je je lekker kan ontspannen, je vriend wil je geen pijn doen, dus denk dan ook dat het geen pijn doet en laat het na een goed voorspel allemaal lekker over je heen komen en dan zul je merken dat seks geen pijn hoeft te doen. En dan ben je hopelijk die angst kwijt.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat je nogal 'n hardnekkig maagden'vlies' hebt. (Nee Aernout...)
quote:hahaha dat hoort misschien toch meer bij tweakers.net thuis!
Op zaterdag 14 september 2002 18:06 schreef kEUS het volgende:
daarbij span je de spieren in je vagina waardoor er een soort "firewall" voorkomt en je vriend niet naar binnen kan gaan?
(voor mensen die zich afvragen waar dit nu weer over gaat, dit is nerd humor)
quote:Een nobel streven... Maar datkan ook de oorzaak van je probleem zijn... Juist omdat je het wil bewaren voor de ware, durf je het niet "weg te geven" Ook al is het de ware... Ik denk dat je bij jezelf te rade moet gaan of je vriend de ware is...
Op vrijdag 13 september 2002 15:00 schreef jasmine21 het volgende:[..]
Ik heb wel sexuele relaties hiervoor gehad, maar ben nog nooit bij "the real thing" gekomen. Toen was het al weer uit
![]()
Dus ik ben ook nog maagd. En daar ben ik trots op eerlijk gezegd. Ik heb het bewaard voor de ware.
Ik begreep dat je nu toch naar de huisarts bent geweest, jasmine? Lijkt me een goede stap. Vaginisme was uitgesloten dus.
Wat betreft de penetratie, ik zou proberen wat te oefenen. Eerst een paar vingers, misschien wel een dildo of vibrator en pas daarna het 'echte werk'.
Maar ook in dit topic wordt het belang van die penetratie erg benadruikt. Daar wordt het niet beter van, denk ik zelf. Misschien kun je, ondanks dat je het ontzettend graag wilt, even afstappen van je wens om die penetratie voor elkaar te krijgen. Er zijn zat andere manieren waarop seks ook geweldig is, misschien moet je die weg bewandelen...? Op die manier zou het onderwerp seks weleens minder gefixeerd op die penetratie kunnen worden, en dat lijkt me precies wat je nodig hebt.
Succes
prrrrrrrrr
quote:het is mooi dat je in hem de ware ziet, maar als je eerder vertelde dat hij moeilijk over dingen kan praten, dan heb ik zo mijn twijfels. In een relatie moet je over alles kunnen praten vind ik, anders heb je wat te verbergen.
Op vrijdag 13 september 2002 15:00 schreef jasmine21 het volgende:
Ik heb het bewaard voor de ware.
Zowieso een kutsituatie voor je, en voor je vriend natuurlijk ook. Maar klopt het dat je je een beetje schuldig voelt tegenover hem? Ik maak dat op uit dingetjes als "als ie al een paar dagen niets hebt gehad, ja dan is ie natuurlijk teleurgesteld".
Een paar dagen geen sex is niks om teleurgesteld over te zijn, en het jammere kan zijn dat je je dus onterecht verplicht voelt om hem aan zijn gerief te helpen. Dat lijkt me een verkeerd uitgangspunt.
Als jullie nou eens zouden proberen om het gewoon eens een tijdje rustig aan te doen? Geen druk van "we moeten het toch maar weer proberen", nee, gewoon genieten van elkaar, knuffelen, samen onder de dekens naar een film kijken en elkaar strelen, en proberen op die manier samen intiem te zijn zonder meteen over te gaan tot "voorspel".
Vrijen is voor iedereen verschillend. Begin gewoon eens bij het begin, en dan vind je misschien daarvandaan een manier waarop het voor jullie wel werkt. Natuurlijk wil je ook wel eens neuken, en dat komt ook heus wel. Maar het moet helemaal niet.
quote:Ik denk dat dat het is. Ik denk dat je je er nog niet klaar voor voelt. Ik denk dat het pas zou lukken als je zin hebt ipv. zin krijgt. Ik denk dat het dus van jou uit moet komen en niet vanuit je vriend.
Op vrijdag 13 september 2002 12:34 schreef jasmine21 het volgende:
Ik heb aan het begin van de sex niet zoveel zin. Maar zodra we eenmaal bezig zijn dan wel.
Ik doe het nooit tegen mijn zin in.
in ieder geval succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |