haha bij Barbour moet ik ook altijd aan dat opa spul denken! verder nooit iets van gekocht tot nu toe. vind een sjaal van Barbour wel mooi en misschien schaf ik die aan voor van de winter.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:02 schreef Modjopower het volgende:
Qua kwaliteit heb ik eigenlijk niks op aan te merken met SI. je betaalt er inderdaad een bult geld voor en dan verwacht je idd énige kwaliteit. Persoonlijk nergens problemen mee gehad
Kleding met de beste prijs/kwaliteitsverhouding : Barbour
Niet té duur (vergelijkbaar met Lacoste) en kwalitatief verbazend goed. Soms wel even door de "opa-spul" heen kijken maar er zitten leuke dingen bij.
Hallo Peize, buurtgenoot!quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:37 schreef SanAnt het volgende:
wat vinden jullie hier van : deze slippers :[ afbeelding ]
Met witte sokken tot net onder de knieen .
Heb ik misschien wel belang bij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb nog wel een 12th man sweater voor je alleen is ook L/XL
Heb de jas nog steeds niet binnen, heb het gevoel dat ik ben opgelicht en heb al wel betaald. Weg geld dus..quote:Op zondag 28 juli 2013 15:44 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn SS12 jas.
Heb gister deze besteld voor 250:
[ afbeelding ]. Maar kan hem terug sturen als ik hem niet goed vind!
Klopt, een dag na dat ik hem bij haar heb besteld was die bijgevult in mijn maat..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:29 schreef Eindhovendegekste040 het volgende:
Hij kost bijna even veel op de cp site zelf..
Redelijk wat gegevens, alleen geen adres en telefoon nummer. Maar heb wel een kopie van haar id.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:47 schreef Eindhovendegekste040 het volgende:
Dat is pas zuur.. Geen naam of gegevens van de verkoper?
Heb beide in M, maar de (groene) Torch is waarschijnlijk n blijvertje. De Officers jacket mag evt. weg bij n goed bod en anders blijft ie lekker in de kast hangen bij de rest vd collectiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:53 schreef Eindhovendegekste040 het volgende:
Ik ben opzoek na een ma strum Torch/Officer jas.
Maat M/L
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Misschien interesse. Eerst paar vraagjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef AFCA0123 het volgende:
Iemand interesse in een swap met mijn frosted mille, maat 50?
Voor foto's graag mailtje sturen.
Heb vorige mnd gevraag wat t kost om n gat in n (wollen) kolbert te stoppen, zou ruim ¤60 kosten. Nemen ze n stukje weg uit n ander gedeelte. Bij jouw jas gaat dat vlgs mij niet door t materiaal. Kan niet onzichtbaar gestopt worden vrees ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:44 schreef ChesterPerry het volgende:
hoor het wle van je.
En nu een heel triest verhaal:
een mongool is met zn sigaret tegen mijn stone jas aangelopen en nu zitten er 2 gaatjes in:
iemand een idee hoe dit op te lossen iemand ervaring met goede kledingreparetiezaken rondom ede/arnhem evt?
Ik deel deze mening trouwens maar ieder z'n stijl. Ik kan da kreng alleen nergens meer vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:44 schreef curtazimo het volgende:
De muts was op t randje, de cap vind ik echt n no-goIeder zn meuk ofcourse...
Uiteraard ieder zn stijl/meukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:06 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Ik deel deze mening trouwens maar ieder z'n stijl. Ik kan da kreng alleen nergens meer vinden
the fuck, ik keek net nog op endclothing.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:15 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Uiteraard ieder zn stijl/meukHier en hier te vinden... Aardig geld voor n afschuwelijke cap
The Force is strong with you, but you're not a Jedi yet...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:16 schreef Modjopower het volgende:
[..]
the fuck, ik keek net nog op endclothing.
Nja, daar is het dus.
*ril*
Flagship Store SI uiteraard! Verder vind ik t qua shoppen in Milaan aardig tegenvallen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef mr-puta het volgende:
Iemand nog tips qua winkels in milaan?
AC Milan - PSV?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:50 schreef mr-puta het volgende:
Ja daar sowieso even langs. Gelukkig is dat niet de hoofdreden;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |