SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Yep, SS08quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef Modjopower het volgende:
Komt die uit '08 curt?
Tof hoor, moet ook weer op zoek naar een Mille.
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:58 schreef Modjopower het volgende:
Ik ga voor nep, materiaal lijkt zo kartonachtig.
haha grappig gedaan! pff dit zijn wel echt de bittere tijden ben aan het sparen voor een toyota supra maar als ik die softshell hier zie zijn echt dikke jasjes en zitte zo lekker!quote:
Echt nice melvin, was net te laat er bij voor mijn maat, valt wel aardig groot las ik op OA.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef Modjopower het volgende:
Ik moet het rustig aandoen met de aankopen maar deze had ik in mei al gekocht/gereserveerd
NemeN zomerjas, dit model+kleur is speciaal gemaakt voor leden van OA (Osti Archive).
Waxed, mooie details en een dikke Lampo rits. Nog gewoon gemaakt in Italië, zoals het hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van de kleur anders zeker interesse gehad. Al valt M mss wat klein bij Ma.strum?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef debengel24 het volgende:
GVD! wegens het fitness veel aangekomen dus moet ik helaas afscheid nemen van mijn ss12 mastrum torch jacket, zonder hem 1x aangehad te hebben!
Tags nog eraan, incl bon, februari 249 pond voor betaald en gloednieuw!
Maat medium, vaste prijs 170 euro!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Torch Jacket From MA.Stum
- Zip and Button through
- Features four pockets
- Removable hood with adjusters
- Luminous compass branding
- Waist adjusters
- Metal eyelets underarms
- Includes Ma.Strum branded LED torch and pouch
- Finished with MA.Strum Logo to right pocket
- Regular Fit
De kleur is juist het mooie van de jas, een 2de kom je niet snel tegen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jammer van de kleur anders zeker interesse gehad. Al valt M mss wat klein bij Ma.strum?
Thanks curtis, ben nog bezig met paar aankopen, en druk opzoek naar lime tyvek!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef curtazimo het volgende:
Lekker bezig Roy! Vooral de heat reactive, die is HOT!
Trouwens, mocht iemand interesse hebben in een gloednieuw paartje Adidas Micropacer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |