muizen kunnen klimmen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef -supergirl- het volgende:
Maar uhm hoe hoog zit jouw raam. Ratten kunnen niet vliegen ofzo hoor
Moet gelijk denken aan die martel tuigen van vroeger met een kooi en rat op de buik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd en vaak nestelen ze zich in je matras. En als je dan ligt te slapen proberen ze omhoog te graven en knagen dan dwars door jou heen die daar ligt te slapen.
True story.
Pics?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan die martel tuigen van vroeger met een kooi en rat op de buik.
Gatver. :S
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar niet langs een gladde muur toch
Is echt. Dat deden ze omdat de rat dan een uitweg zoekt, en als er iets overheen zit waar ze niet doorheen kunnen, dan is menselijk vlees dus de enige uitweg.quote:
een buitenmuur is nooit gladquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar niet langs een gladde muur toch
godverdegadverquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is echt. Dat deden ze omdat de rat dan een uitweg zoekt, en als er iets overheen zit waar ze niet doorheen kunnen, dan is menselijk vlees dus de enige uitweg.
Dit idee dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit idee dus.Lekker man. Echt opwindend ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit idee dus.wat is hier mis mee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:06 schreef sanasoufi het volgende:
begin ik paniekerig en bang te worden.......
....Daarna ga ik altijd bang naar huis. En dan begint de ellende: 3 weken doodsbang zijn....
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef sanasoufi het volgende:
WATTT ik moet mijn ID dus goed in de gaten houden, want een vingerafdruk geven....IK BEN BANG
quote:Op maandag 8 april 2013 08:12 schreef sanasoufi het volgende:
Ik ben zo bangnee, ik kan dit niet aan
wat moet ik doen?
HELP!
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef sanasoufi het volgende:
meen je die?
Ik zou nu bang zijn en naar de oogarts rennen. Stel dat zo'n flitspaal schadelijk is?
quote:Op maandag 8 april 2013 07:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, dan zeggen ze dat ik uitgeschreven benIk ben zo bang
quote:Op maandag 8 april 2013 06:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik kan slapen dankzij jou![]()
Ik was zo bangIk dacht dat ze me hadden uitgeschreven
Misschien heb je een angststoornis, Sanasoufi? Ik zou je eens laten nakijken.quote:
Ja, jij vroeg om pics.quote:
Niks, dat zeg ik ook niet. Moet kunnen natuurlijk. Dit doe ik ook altijd als mijn zusje niet goed voor me kookt.quote:
[..]
Dit idee dus.Oh thanks was al aant zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
Serieus joh, je bent 8 jaar en helemaal alleen thuis, geloof je het zelf nog wel.. ?!?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:28 schreef sanasoufi het volgende:
Ik gebied jullie allemaal wakker te blijven en me te steunen! Ik ben namelijk ook nog eens alleen in huis
echte mannenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De vleeswond. Dat is niet helemaal oké lijkt me
echte mannen accepteren hun dood en genieten er ook nog van. zo niet zie TSquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De vleeswond. Dat is niet helemaal oké lijkt me
z,n ma neukt de buurman, en z,n pa de buurvrouw dus kan wel kloppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Serieus joh, je bent 8 jaar en helemaal alleen thuis, geloof je het zelf nog wel.. ?!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |