Omdat nu gat in je hor zit ben je bang ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef sanasoufi het volgende:
Ik haal net mijn hor weg van mijn (slaapkamer)raam...zo'n hor:
[ afbeelding ]
Er zit ineens een groot gat aan de onderkantWat nou als een muis het heeft gebeten en in mijn slaapkamer verstopt zit? Wat nou als een kakkerlak of ander ongedierte het heeft stukgebeten en nu in mijn slaapkamer zit? Ik ben bang
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
Vrouwen die bang zijn voor muizenpuhlease
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Omdat nu gat in je hor zit ben je bang ?
Maar je hebt niet eens iets gezien ?
Zoizo wat kunnen die beestjes je aandoen ?
beide hetzelfde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef Palomar het volgende:
Muizen knagen daar niet aan, dat doen alleen ratten.
gelukkig heb ik dat nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef hezdunnah het volgende:
Ze knagen zometeen als jij slaapt aan je piemeltje en als jij wakker wordt is je piemeltje weg.
Alles wat jij daar noemt is lief behalve de kakkerlak maar die heb ik nog nooit ik het echt gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Een hor is sterk! Er zit een ronde gat in en ik kan het stukje 'stof'' niet meer vinden dat weg is gebeten. 100% het werk van een muis, kikker, kakkerlak, vleermuis of iets anders dat ik eng vind. Dit is het einde! Hoe moet ik de nacht doorkomen?
Een kikkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Een hor is sterk! Er zit een ronde gat in en ik kan het stukje 'stof'' niet meer vinden dat weg is gebeten. 100% het werk van een muis, kikker, kakkerlak, vleermuis of iets anders dat ik eng vind. Dit is het einde! Hoe moet ik de nacht doorkomen?
idd en vaak nestelen ze zich in je matras. En als je dan ligt te slapen proberen ze omhoog te graven en knagen dan dwars door jou heen die daar ligt te slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
Muizen komen nooit alleen. En als ze naar binnen komen is dat meestal om te nestelen. Wellicht heb je dus binnenkort een nestje met kleine muizen in huis.
Dat overkwam mijn schoonmoeder ook, dat was echt fantastisch!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd en vaak nestelen ze zich in je matras. En als je dan ligt te slapen proberen ze omhoog te graven en knagen dan dwars door jou heen die daar ligt te slapen.
True story.
Ik wil nu helemaal geen aandacht! Normaal wel, maar ik zit net naar dit te kijken:quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Catch22- het volgende:
Is je grootste angst niet dat je geen aandacht krijgt?
muizen kunnen klimmen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef -supergirl- het volgende:
Maar uhm hoe hoog zit jouw raam. Ratten kunnen niet vliegen ofzo hoor
Moet gelijk denken aan die martel tuigen van vroeger met een kooi en rat op de buik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd en vaak nestelen ze zich in je matras. En als je dan ligt te slapen proberen ze omhoog te graven en knagen dan dwars door jou heen die daar ligt te slapen.
True story.
Pics?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan die martel tuigen van vroeger met een kooi en rat op de buik.
Gatver. :S
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar niet langs een gladde muur toch
Is echt. Dat deden ze omdat de rat dan een uitweg zoekt, en als er iets overheen zit waar ze niet doorheen kunnen, dan is menselijk vlees dus de enige uitweg.quote:
een buitenmuur is nooit gladquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar niet langs een gladde muur toch
godverdegadverquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is echt. Dat deden ze omdat de rat dan een uitweg zoekt, en als er iets overheen zit waar ze niet doorheen kunnen, dan is menselijk vlees dus de enige uitweg.
Dit idee dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |