Verbaast doen alsof ik hier nooit benquote:
Ja ook, maar het OS is ook gewoon fijn werken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel, vooral qua aankopen. Google Play biedt geen mogelijkheden naast CC of PP, beetje jammer.
Waarom houd je mij in gaten, LH? Tssssk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verbaast doen alsof ik hier nooit benneger alsjeblieft.
Mja, kwestie van wennen imo. Ligt ook een beetje aan de skin die de fabrikant over Android heen gooit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verbaast doen alsof ik hier nooit benneger alsjeblieft.
[..]
Ja ook, maar het OS is ook gewoon fijn werken.
Luisteriknietwantikbendoofjeweet.quote:
Eens.quote:
Had ik al gezegd dat je de grootste baas bent van FOK!?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maaristochbaasomdattrillingendushardzettenjwz
Nog nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je de grootste baas bent van FOK!?
Daar hebben ze tegenwoordig varkensoren voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee.
Google maar op cochleair implantaat.
Geeft niet, komt de andere keer wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog niet
Maar zo'n implantaat is wel baas trouwens. Ik heb dan een andere verse van dat nummer voor je (ik kan hem nu even niet vinden, schijtvervelend) met meer lage tonen en trillingen. Fuck mijn Youtube-skills.
Als jij 't zo wil zien, mag dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow dus eigenlijk heb je gewoon een gehoorapparaat? maar dan erin dat niemand het ziet?
Ga weg bitch please.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig varkensoren voor.
Subsidie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
Lijkt me ook een hele vooruitgang als een dove mod komt, dus ik stel voor dat je ervoor pleit dat ik de nieuwe ONZ-mod word, LH.
ik hou van jou/i love you enzulks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze voor jouveel meer gebarentaal ken ik niet. Ooit een half-dove vriendin gehad, daar leerde ik wel wat van, deze was belangrijk jeweet.
Ik ga graag naar metalconcertenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hou van jou/i love you enzulks.
vind ik zo'n tof gebaar
Nee, ik lul. Het zijn kalforen. http://www.volkskrant.nl/(...)met-3D-printer.dhtmlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geeft niet, komt de andere keer wel.
[..]
Als jij 't zo wil zien, mag dat.
[..]
Ga weg bitch please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |