In Tsjechië hoeft dat niet, daar is goed ontspannen en goed sporten voldoendequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb gisteren ook niks meegekregen van de hormoonbehandeling die aan de implantatie voorafgaat. Hebben ze daar iets van laten zien? Een vrouw moet dan toch een aantal dagen - weken hormonen spuiten, waar ze vaak ook best ziek van worden?
Wat een vaag gedoe idd. Als je op pregdesire ervaringen gegoogled vind je een enkele reactie op bv ivfmoeders.nl, wel bijzonder dat die forumbezoekster een tjechisch emailadres heeft...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kom net dit tegen met googlen http://www.pregdesire.eu/nl/Pregdesire/Welkom ..
De prijzen zijn toch al gewoon iets waar je van moet denken als het te goed is om waar te zijn..
Zelfde kliniek in ieder geval..![]()
Waarom niet? Waarom maar 2?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef geppie het volgende:
[..]
Oh god, succes of sterkte wat zeg je dan ook alweer?
En idd waarom in godsnaam een zesde???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik heb nu pas de aflevering gezien. Wat een lief en aandoenlijk stel die Hette en Andrea, maar wel behoorlijk naïef. Die 'behandeling' komt over als een hoop hocus-pocus, ik kan gewoon niet geloven dat ze een echte ivf-behandeling hebben ondergaan. Ik vind het erg sneu![]()
Mooi kindje hebben Anna en René gekregen!Idd in het ziekenhuis in Drachten, met dr. Mouw als gyn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het erg ontroerend om te zien, deze dokter heeft onze meid drie jaar geleden ook gehaald.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik heb nu pas de aflevering gezien. Wat een lief en aandoenlijk stel die Hette en Andrea, maar wel behoorlijk naïef. Die 'behandeling' komt over als een hoop hocus-pocus, ik kan gewoon niet geloven dat ze een echte ivf-behandeling hebben ondergaan. Ik vind het erg sneu![]()
Mooi kindje hebben Anna en René gekregen!Hier ben ik het mee eens. De eerste keer toen ze van dit plan vertelde dacht ik echt 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denken ze echt dat dit gaat werken'
En dat anna en rene een kindje hebben deed mij echt wat. In de eerste aflevering kwamen hun langs en toen vond ik het ook zo'n aangrijpend verhaal. Ik vind het echtVoor hun
[ Bericht 12% gewijzigd door zeefje op 26-05-2013 17:48:20 ]I like the way you look at me with those beautiful eyes
Ik vond het niet mee vallenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:48 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zei ik maar ik vind dat er bij horen dat vergaan van de pijn net als een keizersnede en andere dingen. Dat het zwaar was dat zal heus maar ik vind het niet bijzonder wat ik gezien heb.
Ik vond wat ik zag gewoon meevallen.. ik had het niet over haar hoeveelheid pijn etc maar ik vind het niet iets om te gaan roepen wow jeetje nu durf ik echt niet meer te bevallen
Ik vond het ook niet meevallen wat ze lieten zien, kreeg er tranen van in mijn ogen. En kan er niet goed tegen als iemand over iemand anders' bevalling zegt dat het wel meeviel. Misschien vat ik het te persoonlijk op want ik vind het ook erg als mensen tegen mij zeggen dat mijn bevalling van 'maar 9 uur' wel meeviel. Want vond het echt de hel.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Ik vond het niet mee vallenIk dacht gelijk OMG waar ben ik aan begonnen
Na die ruggenprik zag het er beter uit
(Welke gek heeft het bedacht dat een bevalling pijn moet doen??
)
Maar ik denk dat het is wat Leandra zegt.
Ja, dat had ik ook. Weet niet precies waarom.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Die bevalling greep me enorm aan. Anders kan ik wel bevallingen zien op tv, doet me niks, maar bij deze was dat heel anders. Kreeg er een raar gevoel van. Alsof ik zelf bezig was ofzo. Voelde ineens weer zoals toen, die wanhoop..
Ook dat.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ik had vooral het gevoel dat ik het niet had hoeven zien.
Zo ziet een bevalling er inderdaad soms uit, maar ik had het niet nodig gevonden die wanhoop uit te zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |