nee, dat zei ik bij hhet Matiz verhaal alquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar 600 km rijden in 3,5 uur met een Getz gaat niet lukken.....
wat zit je te raaskallen manquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We kunnen beter het topic onderwerp veranderen, bijv kanker hier op de politie hoe ze deze zaak hebben verkloot met als subonderwerpen 'alweer', 'houdt het nooit op', 'mensheid is te ziek'
Maar als er nu nog 30 liter in de tank zit dan weet je dus dat hij max 15 km verbruikt heeft = 15 * 14 = 210km (ruwweg, verbruik schommelt uiteraard) gereden heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar 600 km rijden in 3,5 uur met een Getz gaat niet lukken.....
Dat is gemiddeld 171 km p/u en die Getz heeft een topsnelheid van 164...
Klopt, en met een route tussen de 150 (kortste) en 175 km (snelste) tot de Rijnbrug, daarbij de km's tot Doorn, zou je iig maximum gereden afstanden kunnen bepalen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar als er nu nog 30 liter in de tank zit dan weet je dus dat hij max 15 km verbruikt heeft = 15 * 14 = 210km (ruwweg, verbruik schommelt uiteraard) gereden heeft.
Jij bent hier toch de realist? Dus waarom zouden we ons nu alleen druk maken om deze zaak die ooit heel misschien niet opgelost wordt? Moet ik je herinneren aan de politie die andere zaken verkloot, moorden die nooit worden opgelost of zelfs maar een lijk gevonden wordt en dan justitie die de dader met een werkstrafje naar huis stuurt als het al zo ver komt... Waarom dat negerenquote:
Joh, ik weet niet wat jullie onderlinge probleem is, maar ik geloof niet dat dit topic de plek is om het uit te vechten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij bent hier toch de realist? Dus waarom zouden we ons nu alleen druk maken om deze zaak die ooit heel misschien niet opgelost wordt? Moet ik je herinneren aan de politie die andere zaken verkloot, moorden die nooit worden opgelost of zelfs maar een lijk gevonden wordt en dan justitie die de dader met een werkstrafje naar huis stuurt als het al zo ver komt... Waarom dat negeren
ik snap niet wat je hier precies mee bedoelt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
of werd hij net niet snel genoeg gevonden en had hij gehoopt op een vroege wandelaar met hond?
je zal daar maar met je kinderen op vakantie zijn en die man vinden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
Dit is trouwens wel apart; http://www.recreatiemiddennederland.nl/terreinen/doornse-gat.html
Het is een recreatiegebied, met speeltoestellen en picknicktafels enz.... het is een schoolvakantie en het was de hele week al mooi weer.
Een plek waar je heel snel gevonden wordt dus.... of werd hij net niet snel genoeg gevonden en had hij gehoopt op een vroege wandelaar met hond?
Nou, da tis de vraag nog maar eigenlijk.... want als ik alleen maar dood zou willen dan zou ik me niet op een plek verhangen waar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mensen wandelen en recreëren, dan zocht ik een stukje bos waar geen speeltoestellen en picknicktafels staan, en dus ook minder mensen komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik snap niet wat je hier precies mee bedoelt?
volgens mij boeide het niet zo veel wanneer hij ontdekt werd, als hij maar dood was, anders zijn er veel betere plekken om je te verstoppen
maar hoeveel mensen ken jij die midden in de nacht speeltoestellen gebruiken of picknicken in een bos waar je na zonsondergang niet meer in mag?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, da tis de vraag nog maar eigenlijk.... want als ik alleen maar dood zou willen dan zou ik me niet op een plek verhangen waar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mensen wandelen en recreëren, dan zocht ik een stukje bos waar geen speeltoestellen en picknicktafels staan, en dus ook minder mensen komen.
als je zover heen bent dat je zelfmoord wil plegen, denk je daar niet meer over na.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, da tis de vraag nog maar eigenlijk.... want als ik alleen maar dood zou willen dan zou ik me niet op een plek verhangen waar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mensen wandelen en recreëren, dan zocht ik een stukje bos waar geen speeltoestellen en picknicktafels staan, en dus ook minder mensen komen.
Dus ik vraag me af of het niet een grote schreeuw om aandacht was, en dan zouden de jongens nog best ergens veilig kunnen zitten.
Weet jij hoe laat hij zich verhangen heeft?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef Doodloper het volgende:
[..]
maar hoeveel mensen ken jij die midden in de nacht speeltoestellen gebruiken of picknicken in een bos waar je na zonsondergang niet meer in mag?
Ja oké, dat is waar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat hij zich verhangen heeft?
Dat kan hij net zo goed om 07.30 hebben gedaan.
Als je geen zelfmoord wilt plegen maar wel wilt aandachtorgelen dan denk je daar wel over na.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
als je zover heen bent dat je zelfmoord wil plegen, denk je daar niet meer over na.....
Hij wilde misschien wel dat zijn lichaam binnen een bepaalde tijd gevonden zou worden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je geen zelfmoord wilt plegen maar wel wilt aandachtorgelen dan denk je daar wel over na.
Overigens zou ik ook het risico niet willen lopen dat mijn zelfmoord gestoord zou worden door een toevallige passant als ik wel echt zelfmoord zou willen plegen, dan zou ik immers een plek opzoeken waar hoogstwaarschijnlijk niemand komt voor het te laat is.
zou kunnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij wilde misschien wel dat zijn lichaam binnen een bepaalde tijd gevonden zou worden?
Zou dat een rare gedachten zijn?
eenieder hier bekijkt het vanuit zijn/haar oogpunt... en stukje bij beetje komen we erachter dat het nog heel ingewikkeld is...quote:Het is onbegrijpelijk dat mannen zichzelf en(of) hun kinderen om het leven kunnen brengen maar nu gaat het toch wel een stapje verder aangezien die kids een thuis bij hun moeder hadden. En ook nog eens op een andere plaats waar hij ook nog eens naar toe en van weg rijdt... Of denk ik nu vekeerd?
Heeft hij zich verhangen ja?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat hij zich verhangen heeft?
Dat kan hij net zo goed om 07.30 hebben gedaan.
Dat het vaak mannen zijn die zulke gruwelijke dingen doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik weet niet zeker hoe ik je posting moet interpreteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |