Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:33 schreef Specularium het volgende:
Wat houdt die versobering precies in?
Dat de vader/moeder zijn/haar kinderen minder mag zien?
Deze daad is niet haar dwarszitten? Okay.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij HAAR dwarszat? Misschien was t wel andersom.
Hij doelde op eventuele eerdere gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze daad is niet haar dwarszitten? Okay.
Waarschijnlijk komt dat van beide kanten..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doelde op eventuele eerdere gebeurtenissen.
Ik niet, en mijn post wordt gequote.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doelde op eventuele eerdere gebeurtenissen.
Dat weten we dus niet he. Dat ligt maar net aan iemands gemoedstoestand, misschien heeft ie uberhaupt niet aan haar gedacht, misschien wel, we weten het nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo treiterij?.... als een jonge moeder psychisch in de war is komt dit gewoon door zwangerschapspsychose en is gerelateerd aan hormonen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:56 schreef flugeltje het volgende:
Iemand kan in treiterij idd zo ver gaan dat een ander er psychisch van in de war raakt. En enger nog, het kan echt iedereen overkomen dat er kortsluiting (door overbelasting) ontstaat, iedereen. ook de brave buurman die altijd je fietsband plakt of de jonge moeder die net een wolk van een baby op de wereld heeft gezet...
Nog eens lezen... Ik zeg dat het iedereen kan overkomen dat er kortsluiting ontstaat, daar relateer ik het niet meer aan de treiterijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hoezo treiterij?.... als een jonge moeder psychisch in de war is komt dit gewoon door zwangerschapspsychose en is gerelateerd aan hormonen.
Volgens mij had hij nog een heel aardig leven tot hij er zelf een eind aan maakte.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
Tot op het moment dat de staat zich ermee ging bemoeien had de man nog een doenlijk leven.
Nu gebruiken ze het ten goede, maar het is ook een behoorlijke inbreuk op de privacy. Ik vraag me ook af waarom ze dit steeds zo blijven benadrukken, hoop niet dat ze deze trieste situatie voor hun eigen belang gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef ietjefietje het volgende:
Bron: Nu.Nl
De afstand tussen Rhenen en Doorn is ongeveer 17 kilometer. De politie mag geen gebruik maken van de gegevens van het automatische kentekenplaatherkenningsysteem ANPR.
Wat is dit nu weer, heb je een systeem en dan mag je het niet gebruiken? Zelfs politie niet?!
Een rechter neemt nooit beschuldigingen gewoon voor waar, tenminste dat is mijn ervaring. Dat zal al door andere hulpverlening of kinderbescherming bijvoorbeeld bevestigd moeten worden. Het woord van moeder, het kind zelf of familie is niet voldoende om een omgang te beperken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
Jeugdzorg had benadrukt dat zij er 'vrijwillig' bij gehaald waren toch?
Door het gezin zelf. Dus dan lijkt mij dat de vader niet al te vreemd met/tegen de kinderen hiervoor. Want dan was er wrs al niks vrijwilligs meer aan... Ze benadrukten het echt dat het op verzoek van het gezin zelf was.
Maar ik vind het ook te voorbarig om alleen over de vader te speculeren, want wie weet (ver gezocht, maar het komt voor) had moeder een nieuwe vriend en wilden ze haar ex zo min mogelijk nog in hun leven, hebben ze allerhande laster over die ex de wereld in geholpen tegen de rechter, kon hij slecht/niet bewijzen dat er niks van waar was en zag hij daarom geen uitweg meer en gunde hij daarom haar ook de kids niet meer. Nog steeds ziek en walgelijk, maar wie weet is er jarenlange treiterij door de moeder aan vooraf gegaan naar hem toe. En sloegen de stoppen wellicht door toen de rechter met haar mee ging ipv met hem.
Ver gezocht, maar toch komt het voor. Kijk naar bv Halle Berry die met haar kind naar het buitenland wilde verhuizen voor haar nieuwe man en daarom dr ex op allerlei manieren zwart maakte. Maar daar is het mislukt, want die ex ziet het kind gelukkig gewoon nog en zij mocht geloof ik niet verhuizen.
Zodra het oog van de staat op je is gericht is het over en uit.... Ik vind het alleen jammer dat hij die jongens niet gewoon bij ons heeft gedropt. Dan zaten ze nu lekker buiten te vissen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Volgens mij had hij nog een heel aardig leven tot hij er zelf een eind aan maakte.
Er is toch iets vastgelegd anders hoef je niet te zeggen dat het niet gebruikt mag worden. En waarom leg je iets vast?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn ook geen videobeelden vanwege de privacy: de staat mag geen beelden bewaren, dus filmen de camera's langs de weg van alles, maar er wordt niks getaped. Hetzelfde zal wel gebeuren met de kentekengegevens. Op een politiestaat (volledig het andere uiterste) zit ook niemand te wachten.
Theelichthouderwerper heeft vast meer dingen geuit, anders houden ze zo iemand niet twee jaar vast. Was die knakker niet eens bij pownews voorbij gekomen en had-ie niet meteen weer allerlei wazige shit geuit? Mensen kunnen niet zomaar zonder reden 2 jaar vastgehouden worden. Wij weten niet wat voor mooie/enge complottheorieėn/vliegende olifantjes e.d. er in zijn proces verbaal stondenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:09 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Er is toch iets vastgelegd anders hoef je niet te zeggen dat het niet gebruikt mag worden. En waarom leg je iets vast?
Politiestaat hebben we allang zie ...theelichtshouder werper die 2 jaar vast zat.
Oo dat op zeker, maar zij hadden het over zijn 2e relatie na die met Iris en dat hij daarom geen reden had om haar dwars te zitten, maar misschien heeft zij hem wel dwarsgezeten, ik zou de vrouwen niet de kost willen geven die de vader van hun kinderen het contact onmogelijk maken... Je weet t niet. Nog geen reden om je kinderen om te brengen (bestaan geen redenen voor) laat ik dat voorop stellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof vader als jaren schreeuwend over straat loopt en dreigt zijn kinderen te vermoorden. Dit zag toch niemand aankomen? Deze man 'leek' heel normaal. En we hebben tenslotte nog geen minority report-achtige technieken present, dus we kunnen niet voorspellen of iemand zich 'misdadig' zal gedragen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef ietjefietje het volgende:
Tsja, iemand met complottheorietjes vastzetten en een ander laten lopen die dus een groot gevaar voor zijn kinderen was......waar liggen de prioriteiten?
Zeuren over theorietjes. Typisch iets met pot, ketel, zwart zien....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef ietjefietje het volgende:
Tsja, iemand met complottheorietjes vastzetten en een ander laten lopen die dus een groot gevaar voor zijn kinderen was......waar liggen de prioriteiten?
Ik weet uit eigen ervaring dat je (vooral kleine) kinderen makkelijk kunt beinvloeden. Kinderbescherming is heel makkelijk om de tuin te leiden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Een rechter neemt nooit beschuldigingen gewoon voor waar, tenminste dat is mijn ervaring. Dat zal al door andere hulpverlening of kinderbescherming bijvoorbeeld bevestigd moeten worden. Het woord van moeder, het kind zelf of familie is niet voldoende om een omgang te beperken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |