abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126279323

Veet is al sinds 1922 in meer dan 50 landen een trouwe partner van vele vrouwen in het ontharen en komt nu met een revolutionaire innovatie. Ontdek samen met 3.999 andere Insiders de nieuwe roll-applicator voor warme was!

Ben jij klaar om jouw benen, armen en oksels de verzorging te geven die ze verdienen?

Ontdek de nieuwe elektrische Roll-On EasyWax van Veet - een vernieuwend toestel om was op te warmen met Roll-On applicator, voor professionele resultaten bij je thuis.

Net zoals veel andere FOK!kers mogen we weer wat testen! Deel hier jouw ervaring.
pi_126279898
In LIF / Wie is er nog meer Buzzer/Insider? #11 hebben een aantal FOK!kers hun mening al gedeeld en de meesten zijn redelijk negatief, dus ik was al tamelijk bang om het te proberen en had er eigenlijk al geen zin meer in.

Maar aangezien ik dat pakketje niet voor niks heb ontvangen, heb ik vandaag toch maar wat moed verzameld en de stap gezet :P.

Eerst het apparaat aangezet om op te warmen en meteen valt me op dat de stekker aan het apparaat zit waarmee je over je benen gaat in plaats van aan het 'docking station' waar je hem in zet.
Faal nummer 1 mijns inziens, want ik vond die stekker dus erg onhandig en de kabel die eraan hangt is ook nog eens redelijk kort.

Dan gaan we over naar faal nummer 2. In het boekje en de instructie staat dat je de wax 20 minuten, maar maximaal 40 minuten moet opwarmen. Ik heb het uiteindelijk 45 minuten laten opwarmen voordat het eindelijk eens redelijk vloeiend over een stuk papier wilde gaan.

Aangezien ik van mijzelf weet dat ik die strip er niet in één keer hardhandig af ga trekken heb ik de hulp ingeschakeld van vriendlief Sounddragon. Na wat giechelen, klooien en daadwerkelijk waxen is mijn linkerbeen tamelijk glad. Uiteraard zoals verwacht zijn niet alle haren weg, maar dat is nooit met waxen. Daarnaast bleef er nog wat restant wax achter, maar de bijgeleverde doekjes doen wel hun werk: al moet je niet verwachten dat het weg is na er één keer overheen te gaan. Beetje wrijven en rondjes draaien doet wonderen.

Ik heb nu tevens mijn rechterbeen geschoren en ga eens vergelijken hoe lang het duurt voordat de haren terug zijn op mijn linker- en rechterbeen. Als dat echt belachelijk veel scheelt ga ik er misschien wel over nadenken om het blijvend te waxen, ook al is het even wat meer geklooi en werk als scheren.

Ik heb trouwens totaal geen last van een rode of geïrriteerde huid, iets wat ik wel altijd heb bij bijvoorbeeld het waxen van mijn wenkbrauwen. Benieuwd of ik morgen nog steeds hetzelfde kan zeggen.
pi_126279930
Ik ben nog niet 100% overtuigd.
Er blijven veel haartjes zitten en de wax die over blijft is lastig te verwijderen.
Het duurt lang voor het apparaat goed warm iS om te gebruiken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126280474
Normaal gesproken blijven er bij mij geen haartjes achter als ik hars, maar met deze wel..
Het opwarmen duurde bij mij ook drie kwartier.
pi_126281867
Met goede moed pakte ik van de week het pakket uit. Alle onderdelen waren aanwezig, alleen nog even kijken wanneer ik ging waxen. Dinsdag ochtend was het zover :7
De instructies zijn duidelijk, stap 1: vulling erin en het apparaat opwarmen. Hierbij was ik ook even verbaasd dat de stekker in de roller gaat en niet in de standaard. De standaard is dan ook puur om de Easywax mooi rechtop te zetten ipv dat hij op tafel moet liggen.

Stap 2: waxen.. Als de wax warm is kan het feest beginnen! Ik heb de wax maar gelijk de uiterste aangegeven tijd gegeven om op te warmen. Na 40 minuten kon ik het goed uitrollen op een stuk keukenpapier. Nu kon ik het dus gaan uitrollen op mijn benen. De wax rolt redelijk makkelijk uit en is niet te warm.
De strip hierop plakken, even aandrukken en eraf rukken! Elke keer ging dit gepaard met pijn kreetjes, maar eigenlijk viel het me heel erg mee :P Het was veel minder pijnlijk dan ik van te voren had gedacht.
Er blijft wel redelijk veel wax achter en er zijn eigenlijk ook te weinig strips.. Je moet de strips volgens Veet ook meerdere keren gebruiken. Dit gaat goed, maar ik vraag mij af of je nog betere resultaten kan behalen met meer schone strips? Plus punt: De wax bleef bij het waxen van mijn beide benen warm en rolbaar(bijna een half uur lang..) Ik heb hem toen ik begon losgekoppeld.
Stap 3: benen schoonmaken met de doekjes. De doekjes werken helaas niet heel goed om alle wax weg te halen. Ze zijn dan ook waarschijnlijk meer bedoeld om je huid te kalmeren en verzorgen. Mijn benen voelen in ieder geval heerlijk zacht, terwijl uiteindelijk niet alle haartjes weg zijn.. De overgebleven haren zijn niet storend bij mij. Mijn beenharen zijn heel licht, dun en nauwelijks te zien van een afstandje. Als je donkere haren hebt kan het echter natuurlijk wel storend zijn dat er een paar haren overblijven. Nu is het afwachten tot wanneer de haren terug zijn voor poging 2!

Positieve punten:
- Niet heel pijnlijk
- Geurloos
- Mooie houder, neemt niet veel plek in.
- Strips meerdere keren gebruiken itt koude wax
- Lekkere gladde benen(door doekjes?)

Negatieve punten:
- Lange opwarmtijd
- Tijdrovend proces incl. waxen zelf
- Er blijft aardig wat wax achter en dit is lastig te verwijderen
- Niet alle haartjes worden verwijderd.
pi_126285211
Ik heb het nu 2x geprobeerd en ben ook verre van overtuigd. Opwarmen, uitrollen en eraf trekken gaat prima maar het resultaat laat gewoon echt te wensen over.

Dit stuk heb ik net geharst, er zijn duidelijk haren afgekomen maar er blijft nog best wel wat zitten wat ook mee had gemogen. En zo op wel meer plekken van mijn been, denk dat hooguit 50% van de zichtbare haren goed meekwam.

Ik geef het begin volgende week een 3e en laatste kans op mijn andere been (die is nog niet geharst namelijk) en als het dan niet lukt is het jammer maar helaas, dan komt het scheermesje weer uit de kast. Mn benen willen nu ook wel eens zomerklaar in een korte broek. }:|
pi_126291258
Bij mij bleef er trouwens geen wax zitten op de plekken waar ik daadwerkelijk met de strip ben geweest.

Apart dat dat bij sommige wel is :o !
pi_126323555
Ik vind het echt troep. Ik zou het nooit kopen :@
Ik kreeg trouwens ook een pakje extra strips :P

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 21:44:57 ]
pi_126323977
Ik heb helaas geen positieve punten ontdekt. Ik zou willen dat het verwijderen van de haartjes goed was gegaan en dat je dan 2 weken haarloos bent, dan zou het het waard zijn. :)

Maar de wax werd niet warm (3x opnieuw op de lader gezet), de wax was niet te rollen, haartjes werden niet verwijderd, de wax was er naderhand niet af te krijgen en de huid deed een week later nog pijn.

Ik ben echt zelden zó negatief over een product geweest, ik vind het gewoon jammer, maar kan er helaas niks anders over schrijven.
Wel wil ik het nog één keer testen op m'n benen, en dan trek ik mijn definitieve conclusie ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_126324035
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef Dragonberry het volgende:

Positieve punten:

- Geurloos
- Mooie houder, neemt niet veel plek in.

Oh ja, daar kan ik me ook wel in vinden. Ik het vind het mooi vormgegeven en het ruikt idd niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 01:48:16 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_126336293
Nou dat beloofd wat .... nog een paar dagen dan kan ik testen :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_126350577
Volgens mij kan ik er niet goed tegen, heb elke keer rode strepen op mijn benen na het harsen....
Plus dat de helft van de haren er nog zitten. En hert allemaal erg lang duurt, rotding dus wat mij betreft...
pi_126351217
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helaas geen positieve punten ontdekt. Ik zou willen dat het verwijderen van de haartjes goed was gegaan en dat je dan 2 weken haarloos bent, dan zou het het waard zijn. :)

Maar de wax werd niet warm (3x opnieuw op de lader gezet), de wax was niet te rollen, haartjes werden niet verwijderd, de wax was er naderhand niet af te krijgen en de huid deed een week later nog pijn.

Ik ben echt zelden zó negatief over een product geweest, ik vind het gewoon jammer, maar kan er helaas niks anders over schrijven.
Wel wil ik het nog één keer testen op m'n benen, en dan trek ik mijn definitieve conclusie ;)
Ik leg de roller ook een tijdje plat neer tijdens het opwarmen, dan gaat het beter :Y
pi_126355836
Oeff ik heb net even op de site van Insiders zitten lezen, komt echt weinig positiefs uit....

Ik ga deze week toch een poging doen mijn haartjes lang genoeg te laten groeien (ik haat stoppels met mooi weer, maar nu regent het weer).

Ergens vermoed ik trouwens ook dat de meesten (misschien ik ook) te bang zijn om hard genoeg de strip eraf te trekken?
pi_126356540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeff ik heb net even op de site van Insiders zitten lezen, komt echt weinig positiefs uit....

Ik ga deze week toch een poging doen mijn haartjes lang genoeg te laten groeien (ik haat stoppels met mooi weer, maar nu regent het weer).

Ergens vermoed ik trouwens ook dat de meesten (misschien ik ook) te bang zijn om hard genoeg de strip eraf te trekken?
Daar ligt het niet aan hoor. Ik heb net mn oude silk epil eens uit de kast getrokken en die over het geharste been van afgelopen donderdag gejast. Er bleven gewoon teveel haren zitten die mn silk epil er dus wél uitkrijgt. En nu heb ik een rood stippenbeen :')
pi_126371369
Veet Easy Roller review

Vandaag maar eens begonnen met het testen van de Veet Roller. Vooraf was ik eigenlijk al bang dat dit erg pijnlijk ging zijn, maar voor 3-4 weken gladde benen wou ik het toch wel eens proberen.
Toen het pakketje binnenkwam had ik natuurlijk net geschoren, want het was een paar dagen lekker weer. Dus even wachten en ondertussen wat reviews lezen. Jammergenoeg kwam daar weinig positiefs uit, waardoor mijn motivatie om nog te testen toch wat zakte.
Maar je vraagt natuurlijk geen testverpakking aan om het dan niet zelf te gaan proberen, dus ik heb vanavond maar eens uitgebreid de tijd genomen om de roller te testen.
Eerst het opwarmen, tja dat duurt lang, maar eigenlijk geeft dat niet. Vast aanzetten en ondertussen lekker iets anders doen.
Ik heb ervoor gekozen om de roller te testen op mijn bovenbenen omdat de haartjes daar langer (en dunner waren) en omdat als ik er rode vlekjes aan overhield dat ze dan niet zo zichtbaar zouden zijn. Het rollen van de wax ging na 30 minuten eigenlijk al prima. Wel heb ik de stekker in het apparaat laten zitten, maar het snoer is vrij kort dus je bewegingsvrijheid wordt erg beperkt.
Het uitrollen van de wax ging eigenlijk prima. Vervolgens moest ik het pakje wasstips nog openmaken, dat ging dus niet :P Na een mesje te hebben opgehaald gelukkig wel. Dan de wasstrip erover, even flink wrijven en… trekken!
De verwachte “AUW” bleef eigenlijk uit. Het viel me reuze mee!!
Dan de rest van het bovenbeen. Best een prutswerkje waar je wel even de tijd voor moet nemen.
En ik moet zeggen, het stuk wat ik gedaan heb lijkt redelijk glad! Maar de huidirritatie zorgt ervoor dat ik toch even vroegtijdig gestopt ben met waxen, heb geen zin om een week lang met gevlekte benen rond te lopen.
Er blijven wel wat wax resten achter op je benen, die heb ik zoveel mogelijk direct weggehaald met de strips. De restjes gingen er met het meeleverde doekje en wat zachtjes wrijven wel af.

Nu een uur later nog even gekeken, de rode irritatie is redelijk weggetrokken. Gelukkig maar. Eigenlijk ben ik best tevreden over de roller, ik denk dat ik het voor mijn bovenbenen misschien wel blijf gebruiken. Even een rotklusje maar dan wel (hopelijk) 3 weken gladde benen.

Nadelen
• Snoer moet eraan blijven voor de warmte/snoer te kort
• Daglicht nodig om de haartjes te kunnen zien en geen stukken perongeluk over te slaan.
• Last van irritatie dus je kan niet waxen en gelijk de deur uitlopen.
• Kost redelijk wat tijd om goed te doen

Voordelen
• 3-4 weken gladde benen (al weet ik dat pas over 3 weken zeker!)
• Je kan pas weer waxen als je haren 2mm zijn dus stoppels! (eww)
pi_126371503
quote:

Ik heb iemand anders laten trekken. Expres om die reden ;)
pi_126372206
quote:

Daarom heb ik mijn vriend dat laten doen :Y.
pi_126377200
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Daarom heb ik mijn vriend dat laten doen :Y.
Mwah was niet echt nodig toch? ik vond het helemaal niet pijnlijk eigenlijk.

Bij daglicht het resultaat nog even bekeken, maar vind het toch niet glad genoeg, zelfs niet voor de bovenbenen. Enkeltje prullenbak dus maar. :(
pi_126377239
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mwah was niet echt nodig toch? ik vond het helemaal niet pijnlijk eigenlijk.

Bij daglicht het resultaat nog even bekeken, maar vind het toch niet glad genoeg, zelfs niet voor de bovenbenen. Enkeltje prullenbak dus maar. :(
Het is ook niet pijnlijk, maar ik denk dat iemand anders toch een stuk harder trekt dan jijzelf. En hoe sneller/harder, hoe meer haartjes ie mee pakt.

Bij mij is 't wel glad :P.
pi_126378159
Het voelde bij mij ook glad, alleen nu niet meer helemaal.. Voelt toch een beetje stoppelig. Ik denk dat ik wel hard genoeg heb getrokken. Het deed eigenlijk ook helemaal niet zo'n pijn, dus kon gewoon trekken.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:16:05 #22
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_126498785
Nooooo, net oksels geprobeerd: ramp! De helft van de, echt wel lang genoeg, haartjes zit er nog, de helft van de wax zat er nog en het brand nu :(

Nee dat viel vet tegen! Jammer, had goede hoop dat het voor mijn weinige okselhaar wel een goed systeem was.
pi_126499901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nooooo, net oksels geprobeerd: ramp! De helft van de, echt wel lang genoeg, haartjes zit er nog, de helft van de wax zat er nog en het brand nu :(

Nee dat viel vet tegen! Jammer, had goede hoop dat het voor mijn weinige okselhaar wel een goed systeem was.
Mijn oksel doet ook nog steeds pijn en het is 4 dagen geleden gewaxed? Zonder resultaat :') 0.0 haartje eruit terwijl ze zeker 7mm tot 1cm waren.
pi_126776469
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daar ligt het niet aan hoor. Ik heb net mn oude silk epil eens uit de kast getrokken en die over het geharste been van afgelopen donderdag gejast. Er bleven gewoon teveel haren zitten die mn silk epil er dus wél uitkrijgt. En nu heb ik een rood stippenbeen :')
Door jouw post heb ik de epilator ook weer eens afgestoft. Nooit veel gebruikt, want het doet zeeeeeeeeeeer...

Maar nu wel gladde beentjes :D Die waxdingen gaan nu definitief de bak in.
  maandag 20 mei 2013 @ 19:24:23 #25
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126777904
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Door jouw post heb ik de epilator ook weer eens afgestoft. Nooit veel gebruikt, want het doet zeeeeeeeeeeer...

Maar nu wel gladde beentjes :D Die waxdingen gaan nu definitief de bak in.
Ik zie ook wel echt verschil met de epilator hoor. Moet het nu weer even doen wat de korte haartjes van vorige week zijn nu lang genoeg :Y Eerste maand 1x per week en daarna schijn je het maar 1x in de 2-3 weken te hoeven doen. We zullen zien :7
En de 2e keer epileren is inderdaad een stuk minder vervelend, minder haar > minder pijnlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door douche-eendje op 20-05-2013 20:42:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')