Alles gemixtquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in alcohol
ouzo
tequilla
wijn
witte wijn
jagermeister
wat zal ik nemen
Jagerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in alcohol
ouzo
tequilla
wijn
witte wijn
jagermeister
wat zal ik nemen
limonade gewoonquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in alcohol
ouzo
tequilla
wijn
witte wijn
jagermeister
wat zal ik nemen
Ik kan het je niet beloven, eerlijk gezegd. Zelfs als ik aan het werk ben, kijk ik af en toe even snel of de pleuris niet uitbreekt. Niet dat dat snel gebeurt, maar ik doe mijn best om jng leuk te maken en leuk te houden. 24/7 ondertussen, mais soit.quote:
da's helemaal niet de bedoeling eigenlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan het je niet beloven, eerlijk gezegd. Zelfs als ik aan het werk ben, kijk ik af en toe even snel of de pleuris niet uitbreekt. Niet dat dat snel gebeurt, maar ik doe mijn best om jng leuk te maken en leuk te houden. 24/7 ondertussen, mais soit.
Gewoon bierquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in alcohol
ouzo
tequilla
rode wijn
witte wijn
jagermeister
wat zal ik nemen
stoerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een halve liter
Dat is niet zo verrassendquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit nu aan een halve liter
LB wordt mijn eerstequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
omg ara jij bent dan de eerste mod die ik ga ontmoeten.![]()
Ik ben perfectionistisch. En ik vind het niet erg hoor, anders zou ik 10x op active topics klikken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's helemaal niet de bedoeling eigenlijkje hebt niet voor niks LB en we zijn allemaal brave users
I'm in. Over 2 dagen zou er ook een meet zijn maar dat gaat niet echt doorquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als daar animo voor is, kunnen we in de zomer wel wat leuks opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |